מסקרה לגבות מבית לוריאל פריז עם קצה למילוי ומברשת לעיצוב

מותג האיפור הבינלאומי L’OREAL PARIS משיק BROW ARTIST SCULPT – מסקרה לגבות הכוללת שניים באחד: גם קצה למילוי מצד אחד וגם מברשת לעיצוב מצד שני.

המסקרה החדשה לגבות של לוריאל פריז, Brow artist sculpt מציעה שני שלבים להשגת התוצאה הרצויה של גבות מפוסלת ומעוצבת באופן מושלם: שלב 1 – קצה בצורת חרוט – מעניק צורה וצבע. שלב 2 – צד המברשת – מקבע ומעצב. למסקרה Brow artist sculpt  פורמולה במרקם קרם אבקתי והשימוש בה אינו מקשה את שיער הגבות. היא מוצעת ב-3 גוונים: בלונד, חום בהיר וחום כהה להתאמה מושלמת.

מסקרה-לגבות-לוריאל-פריז-5

גבות מעוצבות ומדוייקות – מסקרה לגבות של לוריאל פריז

מחברת לוריאל פריז נמסר: "עיצוב הגבות הוא חלק אינטגרלי של כל מראה איפור: דקות ועדינות, או מודגשות ונועזות – הגבות מביעות את האישיות של כל אישה. היום, עם מסקרה BROW ARTIST SCULPT עיצוב הגבות קל מתמיד. מדובר במוצר אחד בעל שתי תועלות חשובות. האחת, מילוי וצביעת הגבה והשניה עיצובה ופיסולה. בצורה זו ניתן להגיע למראה מוגדר ומפוסל בדיוק כמו שרצינו. מראה של גבה צבועה מסייע למראה הפנים להיות חי וחיוני יותר".

ומה אומרות המקצועניות? "דורית גבות" ממליצה: "המסקרה מהווה 3 ב1 הוא פונה גם לאלו שאוהבות עיפרון, לאלו שאוהבות צללית ולאלו שאוהבות גבות מקובעות ומסודרות. המרקם של המסקרה הוא מרקם של צללית וניתן להשתמש בה כמו עיפרון. היא מאוד נוחה לשימוש ואף מבטיחה גבה מסודרת למהלך שעות היום, מבלי שהשערות יזוזו ממקומן! בנוסף, לאלו המלבינות שיער, המסקרה מקלה עליהן כי באמצעותה ניתן לטשטש את השיער הלבן ולא לרוץ ישר למספרה."

מסקרה-לגבות-לוריאל-פריז-3 מסקרה-לגבות-לוריאל-פריז-2 מסקרה-לגבות-לוריאל-פריז-1

מסקרה-לגבות-לוריאל-פריז-4

מראה גבה צבועה מסייע למראה הפנים להיות חי וחיוני יותר – מסקרה לגבות לוריאל פריז

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.