המאפרת פלורי ווייט בשישה טיפים שכל מאפרת צריכה לדעת

המאפרת הבינלאומית פלורי ווייט, פרזנטורית מותג קליניק, שתתארח בקרוב באירוע מאפרים בישראל, מעניקה כמה טיפים קטנים שיעשו לכן את החיים קצת יותר קלים.

עור בריא הפך להיות מראה חשוב בזכות עצמו

אני מודה, אני מקדישה הרבה יותר זמן להכנת העור של הדוגמנית, מאשר זמן שאני מקדישה לאיפור עצמו. בעקבות לימודי הרפלקסולוגיה שעברתי, אני אוהבת לעסות את עור הפנים עם כמות נכבדת של סרום וקרם לפני האיפור. זו גם דרך מצויינת מבחינתי כמאפרת להכיר את העור של המודל שלפני ואת מבנה העצמות שלה, דבר שעוזר לי מאוחר יותר בהגדרת האיפור ומבנה הקונטורינג.

אם כל מה שיש לך זה חמש דקות להיות מוכנה, הקדישי אותן לבסיס ולגבות

הדוגמנית רוזי הניגטון ידועה במראה האיפור הטבעי שלה שהפך להיות כל כך מבוקש. זאת כמובן מפני שרוזי הבינה את הכח שיש בלהיראות יפה במראה איפור כביכול "לא גמור". מתחילים עם המון לחות לחות לעור ואז משתמשים בקרם CC ממרכז הפנים החוצה כדי לאזן את הגוון של העור. לגבי הגבות – יש להבריש אותן כלפי חוץ כדי שיראו מורמות ומשוכות ולעגל את הריסים כדי "לפתוח" יותר את העיניים. ממשיכים עם קצת סומק בתנועות סיבוביות ואז מוסיפים נגיעות קלות של לחות על עצמות הלחיים כדי להעניק את המראה הטבעי של ברק.

אם מראה האיפור מושלם, תוכלי תמיד להעניק לו קצת "עסיסיות" עם קצת אייליינר או ליפסטיק

אני שומרת תמיד בתיק האיפור הקטן שלי שני ליפסטיקים של קליניק בגוון מאט. יש להם טקסטורה רכה וקטיפתית שנראית נהדר על השפתיים.

שום דבר לא ישתווה למסיכת שיער בכדי לגרום לשיער שלך להיראות מלא ברק

לפני כל אירוע, אני מקפידה להשתמש במסיכת שיער, שמעניקה לשיער את הברק הנוסף שבדיוק חסר לו. במקרה של השיער היבש שלי, זה עושה פשוט פלאים.

מסקרה שחורה היא הדבר. אין לך מה לנסות אפילו מסקרה בגוון חום.

יש לי 15 מסקרות בקיט שלי אבל הן כולן בלי יוצא מן הכלל – שחורות. שום דבר ושום גוון לא יגרום לריסים שלך להיראות טוב יותר וחשוב לא פחות – ארוכים יותר.

השתמשי בברונזר כאילו את דוגמנית על

אחד הטיפים הכי שווים באיפור שלמדתי, היה דווקא מדוגמנית העל קרולינה קורקובה. בזמן שאיפרתי אותה ועבדתי על הקונטורינג של עצמות הלחיים שלה עם ברונזר, היא ביקשה ממני להמשיך עם הברונזר בקלות לכיוון קו השיער שלה ולאורך הלסת, כשאני משתמשת במה שנשאר על המברשת. זה יצר סוג של "הילה" קורנת לפנים שלה. מאז, בכל יום צילומים, אני משתמשת בטיפ הזה על עצמי.

Florrie-White-3

המאפרת פלורי ווייט לקליניק – טיפים שכל מאפרת צריכה להכיר

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.