הקאמבק של השנה? מותג האיפור מקס פקטור חוזר לישראל

חברת לילית קוסמטיקה מחזירה לישראל את אחד ממותגי האיפור המוכרים בעולם: ההודעה הרשמית על שובו של מקס פקטור לארץ הקודש, תוכרז חגיגית באירוע השקה סגור למאפרים.

הבעלים של לילית קוסמטיקה, הגב' ניצה בילט תודיע על הבשורה כשבין משתתפי אירוע ההשקה יהיו כל משתתפות ה"איט גירל", המאפרים ירין שחף, עדה לזורגן ורוית אסף, ליהיא גרינר, בתיה שיף, גליה תורן חן וכל מאפרי הסלבס, הטלויזיה והקולנוע.

חברת מקס פקטור נוסדה בתחילת המאה הקודמת ונושאת את שם מייסדה, במקור מקסימיליאן פקטורוביץ', אמריקאי ממוצא יהודי-פולני שלפני שהיגר לארצות הברית בשנת 1904 הספיק לעבוד עם הבלט המלכותי הרוסי. במהלך שנות השלושים והארבעים של המאה העשרים, אלו המכונות "תור הזהב של הוליווד", הפך מקס פקטור לאחד המאפרים המובילים של כוכבי הקולנוע של אותה תקופה. בין השאר הוצמד לו התואר המכובד "אבי הקוסמטיקה המודרנית" ואף מיוחסות לזכותו המצאות רבות בתחום האיפור, ביניהן ריסים מלאכותיים.

מקס-פקטור-ישראל-3

מייסד חברת מקס פקטור

חברת מקס פקטור שעסקה בתחילת דרכה באיפור לעולם הקולנוע מציעה כיום מוצרי איפור הפונים לנשים בכל הגילאים ומשווקים בהצלחה ברחבי הגלובוס בעלויות נגישות. מאפרת העל פט מקגראת' משמשת כמנהלת קריאטיבית של המותג. לאחרונה הושקה סדרת איפור חדשה של המותג בהשראת שובר הקופות: "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". מקגראת' אף עיצבה שני מראות ברוח הסרט, מראה אור ומראה אפל.

covergirl-star-wars-מקס-פקט

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר – איפור של פט מגארת' למקס פקטור

מקס-פקטור-ישראל-StormT

מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר – איפור של פט מגארת' למקס פקטור

לילית קוסמטיקה היא אחת מחברות הקוסמטיקה הגדולות בישראל ולפי פרסומים בעיתונות הכלכלית של ישראל, מגלגלת כ־400 מיליון שקל בשנה, כאשר התמתחותה העיקרית היא בתחום הבישום. החברה הוקמה על ידי אליהו נוסבאום, סבה של מנכ"לית החברה ניצה בילט, בשנת 1938, לאחר שהמשפחה נמלטה מגרמניה של ערב מלחמת העולם השניה לבריסל ומשם לישראל.

מקס-פקטור-ישראל

מוצרים שונים של חברת מקס פקטור

מקס-פקטור-ישראל-2

לוגו מקס פקטור – איפור לאמני איפור

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.