אורח מיוחד מצרפת בכנס השנתי ה-20 של החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית

כבכל שנה, נערך הכנס ה- 20 של  החברה הישראלית לכירורגיה דרמטולוגית, במסגרתו סיפקה חברת "אלפאמדיקס" מידע מעמיק וחדשני על מגוון רחב של טכניקות שונות בתחום חומרי המילוי וההזרקות לצד מכשור חדיש.

אחת ההדגמות הבולטות בכנס היו בכיכובו של מומחה בינלאומי מצרפת, ד"ר מישל זווילי – שהציג בפני הדרמטולגים  את שיטת Fill lift – פיסול פנים בתלת מימד – באמצעות הזרקות וללא ניתוח. את ההדגמה ביצע, באמצעות חומר מילוי חומצה היאלורונית בשילוב אנטי אוקסידנט.

דר-מישל-זווילי-מומחה-בינלאו

ד"ר מישל זווילי יחד עם אורית קאופמן, אלפאמדיקס

פיסול פנים בתלת מימד מתייחס לגישה כוללת לטיפול בנפילת הפנים, ולא בהתייחסות לקמט או אזור בודד. בגישה זו, נדרש הרופא לחקור מאין נובע איבוד הנפח, ועל פי כך לעבוד בשכבות השונות של העור על מנת לשחזר אותו, החל מטיפול בשכבות השומן העמוקות שתומכות במבנה העור ועד הטיפול בקמטוטים החיצוניים מבחוץ. הטיפול מתבצע באמצעות 3 נקודות הזרקה, מהן ניתן להגיע לכל השכבות ואזורי הפנים, הודות לקנולה חדשנית, המאפשרת להימנע מנקודות דקירה רבות. עוד בכנס, הרצתה ד"ר מימי ארנרייך מומחית לכירורגיה כללית על חומר למילוי נפחים גדולים ושחזור רקמות, אינדיקציות טיפול, לצד טיפים מעשיים לרופאים.

את נציגותה של חברת אלפאמדיקס סיימה הרצאתו המרתקת של פרופ' משה לפידות, מומחה ברפואת עור ומנהל יחידת הלייזר בביה"ח רבין,  על המכשיר החדש M-22-  מבית  חברת לומניס. המבוסס על  שילוב טכנולוגיות ובהן טכנולוגיית לייזר פרנקציונלי, המהווה תחליף לפילינג ומעניק  ובכך מעודד את חידוש עור הפנים, מטפל בפיגמנטציה ובקמטים. בנוסף, סיפר על פעילות המכשיר והתוצאות שניתן להשיג באמצעותו.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.