קוסמופרוף בולוניה שוברת שיאים: כרבע מיליון מבקרים!

תערוכת היופי המקצועית COSMOPROF קוסמופרוף בולוניה 2015 רושמת שיא של כל הזמנים: 248,000 מבקרים וכ-2,500 מציגים!

יום הנעילה של תערוכת קוסמופרוף האחרונה, בסוף חודש מרץ, הביא עמו מספרי שיא של מבקרים באירוע שכבר הפך מזמן לאחד החשובים ביותר בלוח השנה של תעשיית הקוסמטיקה המקצועית. קרוב לרבע מיליון מבקרים בתערוכה, עליה של 20% ממספר המבקרים בתערוכה המקבילה אשתקד, פקדו את הביתנים השונים ואולמות התצוגה שהכילו לא פחות מ-2,493 מציגים במכל העולם. מבין המבקרים, קרוב ל-80,000 הגיעו מחוץ לרחבי איטליה (עליה של כ-30% במספר המבקרים מחו"ל, יחסית לשנה הקודמת).

cosmoprof-bolonga-2015-4

קוסמופרוף 2015: עליה של 20% ממספר המבקרים בתערוכה המקבילה אשתקד

נוכחות שיא של קוסמופרוף – גם ברשתות החברתיות

מספרים נוספים: כ-1,070 עיתונאים ואנשי תקשורת מאיטליה ומרחבי העולם ביקרו בתערוכה כנציגי עיתונות ויחד עם 540 בלוגרים, סיפקו אינפורמציה ל-100,000 עוקבים ויותר מ-2,200,000 אנשי קשר ברשתות החברתיות. "ההצלחה העצומה של קוסמופרוף שהביאה לבולוניה את צמרת תעשיית הקוסמטיקה מכל קצוות תבל היא ללא ספק יוצאת דופן וראויה לציון" אומר דוצ'יו קמפנולי, נשיא החברה המארגנת. "זרם המבקרים העצום הוא גם בעל חשיבות רבה לחוסנה של איטליה ולעיר בולוניה שזוכה למשב אביבי של אנרגיה ועניין בינלאומי. הפלטפורמה הבינלאומית שלנו שכוללת את קוסמופרוף בולוניה וקוסמופרוף לאס ואגס תהיה מעושרת בספטמבר על-ידי תערוכה נוספת שתתקיים בניו-יורק ותרחיב את הרשת הבינלאומית והחשיפה למשתתפים בה. מעבר למציגים הבודדים, השנה התברכה התערוכה ב-27 ביתני מדינה, ביניהם – ארצות הברית, צרפת ופולין שזכו לביקור הקונסולים שלהן שאישרו את חשיבות ההשתתפות בתערוכה לתעשייה בארצם. העיר בולוניה נהנתה מהמוני תיירים צעירים, דבר המפרה ענפי מסחר ושירותים נוספים ומסייע לכלכלה הלאומית של איטליה."

"דינמיות, החתירה למציאת פתרונות חדשניים וההשקעה המאסיבית שלנו בטיפוח רשת הקשרים הבינלאומיים של קוסמופרוף בשווקים חובקי עולם, אלה הן רק חלק מהסיבות להצלחה של קוסמופרוף בולוניה הנערכת זו הפעם ה-48" אומר פאביו רוסלו, נשיא 'קוסמטיקה איטליה' ומוסיף: "יש לכך קשר הדוק עם שיתוף הפעולה שנוצר עם קוסמו-פאק, המוסיפה ערך רב למבקרים ומאפשרת לחבר בין קצוות שונים של תעשיית הקוסמטיקה שהגיעה לשווי של 13.5 מיליארד יורו, החל מרכיבים קוסמטיים ועד מיכון, תהליכי ייצור ואריזה סופית של המוצר. השאיפה למצויינות של תעשיית הקוסמטיקה מוצאת ביטוי אמיתי במהלך קוסמופרוף בולוניה ומקדמת אותנו לעבר אקספו 2015."

cosmoprof-bolonga-2015-3

קשר הדוק עם שיתוף הפעולה שנוצר עם קוסמו-פאק

השנה ניתן היה למצוא 27 ביתנים לאומיים בהם התרכזו מציגים ממדינות שונות: : קוריאה, סין, טייוואן, פולין, גרמניה, קולומביה, צרפת, יוון, בלגיה, ספרד, פקיסטן, טורקיה, מלזיה, אוסטרליה, סינגפור, יפן, ניו זילנד, בריטניה, ישראל, פרו, ארה"ב וקליפורניה. מדוע מציינים את קליפורניה בנפרד מארצות הברית? אין זו טעות או היעדר ידע בגיאוגרפיה. הסיבה נעוצה בכך שאילו הייתה קליפורניה מדינה עצמאית, הייתה כלכלתה החמישית בגודלה בעולם. בפעם הראשונה הופיעו השנה בביתנים לאומיים גם איחוד האמירויות הערבי, תאילנד והולנד.

לא מחכים ספונטנית ללקוחות – יוזמים מפגשים בין צדדים פוטנציאליים לעסקאות

מארגני קוסמופרוף אינם מחכים לעסקאות ספונטניות שיתרחשו ונוקטים יוזמה שיווקית בהושבת צדדים פוטנציאלים לשולחן משא ומתן עסקי. יוזמת "תכנית הקונה הבינלאומית" שלהם הצליחה להביא השנה 500 קונים מובילים פוטנציאליים מ-51 מדינות להיו מעורבים ב-2,185 פגישות עם מציגים מקוסמופרוף וקוסמופאק. בצורה זו, לוקחים מארגני התערוכה עמדה אקטיבית בקידום עסקאות כתוצאה ישירה מהשתתפות הצדדים בתערוכה, תוך שהם משמשים ככלי מגשר ומניע. בקוסמופאק עצמה השתתפו 420 מציגים מ-33 מדינות.

אירועים רבים ויוזמות העשירו השנה את לוח השנה העסקי עבור חברות ואנשי מקצוע הפועלים בענף הקוסמטיקה. אחד הנושאים שזכו לסיקור רב ולהתעניינות ניכרת היה זה שזכה לשם "מפעל ייצור המסקרה" עם סט-אפ בשידור חי של תהליך הייצור של מסקרה. הצלחה גדולה השיגה גם המהדורה השנייה של התחרות "The Wall" לחברות מציגות בקוסמופאק שתוכננה לשים את הזרקור על קיימות כאלמנט המנחה חברות יצרניות עד לשלב מוצר מוגמר, וזיכתה בציון לשבח 5 חברות הפועלות בענפי הייצור, המכונות וחומרי הגלם. יחד עם כל אלו, נערכו גם סדנאות עבודה ומיני מפגשים, לרבות קבינט de tendances שהציג את המגמות העתידיות של מוצרי הקוסמטיקה בתחומים השונים. עניין רב נוצר על ידי סמינרים עם דגש על מגמות בשווקי מפתח לקוסמטיקה בהם הועבר מידע רב לצד השראה רחבה.

cosmoprof-bolonga-2015-2

2500 מציגים – קוסמופרוף 2015

cosmoprof-bolonga-2015-beau

כמות שיא של מבקרים ב- COSMOPROF 2015 – כרבע מיליון איש

cosmoprof-2015-beautyfive

Cosmoprof Bolonga 48th edition

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.