ביוטי לוק: קורס קוסמטיקה חדש ואתר תוכן עם חנות אינטרנטית

לצד הקורסים המוכרים באיפור קבוע, מזותרפיה והלהיט הנוכחי, קורס מיקרובליידינג, ביוטי לוק מציעים קורס קוסמטיקה מקצועית שיתפרש על פני ששה חודשים בהיקף של כ-100 שעות אקדמיות. בנוסף, מזמינים בביוטי לוק לבקר באתר התוכן החדש שלהם.

לקראת השנה החדשה יפתח בביוטי לוק קורס קוסמטיקה בן 100 שעות אקדמיות שיתפרש על פני ששה חודשים. "במהלך הקורס תלמדנה המשתתפות את כל הנושאים הקשורים לעבודת הקוסמטיקה המקצועית החל מאנמנזה ותשאול הלקוחה ועד לטיפול מקצועי מניב תוצאות."מסבירה ענת ויל סמג'ה, "הקורס מורכב מחלק תיאורטי ומשיעורים מעשיים, והוא מוגדר כקורס בוטיק – עד 8 תלמידות בלבד בקורס, מה שמאפשר ליווי צמוד של המדריכה לכל תלמידה." תוכנית הקורס מורכבת מכלל הנושאים שמחייב משרד הכלכלה (התמ"ת) ובסופו התלמידות יקבלו הכנה למבחני ההסמכה של התמ"ת.

%d7%91%d7%99%d7%95%d7%98%d7%99-%d7%9c%d7%95%d7%a7-%d7%a7%d7%95%d7%a8%d7%a1-%d7%a7%d7%95%d7%a1%d7%9e%d7%98%d7%99%d7%a7%d7%94

קורס קוסמטיקה – ביוטי לוק

בנוסף, יפתחו בביוטי לוק קורסים מקצועיים בנושאים שונים: קורס "גבות בשיטת השערה" למתחילות ולמקצועיות , קורס "מיקרובליידינג" שבעקבות הביקוש נפתחים פעמיים בחודש ונותנים מענה לשיפור המיומנות של איפור קבוע בשיטת השערה. "כהרגלנו מדי שנה, גם בתשע"ז מבטיחה ביוטי לוק להמשיך ולעדכן את לקוחותיה בכל החידושים והפיתוחים שיצאו ברחבי העולם ולהציע השתלמויות מקצועיות על מנת לשפר ולעדכן את הידע המקצועי של העוסקות בתחום. צוות ביוטי לוק שוקד כל השנה על שיפור השירות והשנה התחדשנו באתר תוכן עם חנות אינטרנטית למוצרי איפור קבוע, מזותרפיה, הרמה וסלסול ריסים ועוד מוצרים נלווים, המציע גם מחירי מבצע לרוכשים בו."

לכניסה לאתר ביוטי לוק : www.beauty-look.co.il

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.