נאור אפל: המאפר הראשי של מייבלין ניו יורק – בישראל

במסגרת עבודתו ייצור נאור אפל מראות איפור וישתתף בהפקת תכנים מקומיים המבטאים את סימן ההיכר המשותף לו ולמייבלין ניו-יורק – ממסלולי האופנה לרחוב הישראלי.

ליטל סבירסקי מנהלת השיווק של מייבלין ניו-יורק בישראל: "אין איפור ללא אופנה ואין אופנה ללא איפור. מייבלין ניו-יורק מנגישים את הלוקים הכי חמים והטרנדים הניו-יורקיים לכל אישה. נאור הוא הבחירה האולטימטיבית עבור המותג- עם התשוקה שלו ליופי, נשיות אוניברסלית, אופנה וצבע,  זו הייתה רק שאלה של זמן עד שהמותג מייבלין ניו-יורק ונאור ייפגשו."

נאור-אפל-מייבלין-ניו-יורק2

נאור אפל למייבלין ניו-יורק. צילום: יח"צ

המאפר נאור אפל יוצר טרנדים בעולם האיפור עם הצוות של מייבלין ניו-יורק בישראל, מייעץ על בחירת מוצרים חדשים ופלטות של צבעים ובנוסף עובד לשיפור קווי מוצרים קיימים. הוא נמצא בקשר ישיר עם עולם האופנה בישראל ובניו-יורק כדי להיות מעודכן ולבשר את הטרנדים של עולם האיפור והצבע ישירות ממסלול התצוגות האופנה לנשים בישראל.

נאור אפל: אמן אמיתי של יופי

נאור מגדיר עצמו כאמן איפור המעצים את היופי הנשי. עבודותיו מככבות באופן קבוע במגזינים המובילים, בקטלוגים וקמפיינים מהשורה הראשונה בתחום האופנה בישראל, תוך שהוא מייצר סגנונות איפור אינדיבידואליים לנשים הישראליות.

כחלק מתפקידו הנוכחי, נאור מצטלם לסדרה אינטרנטית Make IT Happen בכיכובה של דר זוזובסקי, הפנים הישראליות של המותג. יחד, דר ונאור, חושפים את רזי האיפור תוך מענה על שאלות, לימוד טכניקות בסיס לאיפור ועוד מגוון רחב של נושאים בעולמות האיפור, האופנה והלייפסטייל.

נאור-אפל-דר-זוזובסקי-מייבלין

נאור אפל ודר זוזובסקי למייבלין. צילום: יח"צ

נאור-אפל-מייבלין-ניו-יורק

נאור אפל למייבלין ניו-יורק. צילום: יח"צ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.