גלי ניפרבסקי מזמינה אותך להיות מומחית בשזירת ריסים

עכשיו גם את יכולה להיות מומחית בשזירת ריסים: האקדמיה ללימודי שזירת ריסים של גלי ניפרבסקי, מזמינה אותך ללמוד תחום ההולך וצומח בישראל ובעולם כולו ולהיות מומחית בשזירת ריסים.

גלי ניפרבסקי, מומחית בתחום שזירת ריסים, הוכשרה בלונדון בבתי הספר המובילים בעולם לתחום. היא בעלת הסמכות בינלאומיות מ Flawless Lashes by Lorta ומאחת המובילות הבינלאומיות בתחום London Lash Professional by Hanna Putjato שזכתה בפרסים כמומחית עולמית בתעשיית שזירת הריסים ובנוסף משמשת כשופטת בתחרויות עולמיות בתחום.

את דרכה המקצועית החלה גלי הרחק מתעשיית היופי המקצועית, דווקא כבנקאית, תחום בו עשתה חיל. אהבתה העצומה מגיל צעיר לתחום האמנות והאסתטיקה גרמה לה לפרוש מעבודתה בבנק ולרדוף אחרי החלום. היא למדה והתפתחה בתחום ובנתה לעצמה שם ומוניטין משגשג. לאחר שנים בהן נהנתה מהצלחה בתחומי עיצוב היופי הנשי, אמנות הציפורניים ושזירת ריסים, החל בוער בה הרצון לחלוק את הידע הרב שצברה ולהפיץ את השיטות המתקדמות אותן למדה בבתי-הספר בלונדון. היא הקימה אקדמיה לשזירת ריסים ונחשבת לאחת החלוצות בתחום.

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים-6

שזירת ריסים בשיטות שנלמדו בבתי הספר המובילים בלונדון – גלי ניפרבסקי

האקדמיה לשזירת ריסים אותה מרכזת ומנהלת גלי ניפרבסקי מזמינה נשים, מקצועניות בתחומי היופי השונים, קוסמטיקאיות, מאפרות, בונות ציפורניים ונשים העושות את צעדיהן הראשונים בענף, ללמוד מקצוע מכניס ומתפתח ולהפוך למומחית בשזירת ריסים תוך הכרת מגוון השיטות המתקדמות היישר מלונדון.

"מדובר במקצוע מתפתח, חדשני ומיוחד" מסבירה גלי, "קיימות כמה וכמה שיטות חדשות לשזירת ריסים שפותחו עם השנים. בשונה מהדבקת ריסים, שזירת ריסים מחייבת מיומנות רבה, הבנה מעמיקה והתנסות מעשית, אך יחד עם זאת התוצאות של שזירת ריסים על-ידי מקצוענית מנוסה שהוכשרה כראוי, הן יותר ממדהימות".

האקדמיה לשזירת ריסים של גלי ניפרבסקי מציעה שלושה קורסים מקיפים ברמות לימוד שונות: קורס שזירת ריסים בסיסי, קורס שזירת ריסים מתקדם וקורס שזירת ריסים לרמת מאסטרית בתחום. בכל הקורסים חומר מקיף הכולל לימוד תיאורטי בשילוב התנסות מעשית. כל משתתפ/ת בקורס שזירת ריסים תקבל ערכת מוצרי פרימיום בשווי רב, דיפלומה מקצועית לצד תמיכה וליווי בהמשך הדרך ממובילת התחום בישראל. הלימוד מתבצע בקבוצות קטנות ואישיות של עד שש משתתפות, שכל אחת מהן מקבלת את מלוא תשומת הלב במהלך הקורס.

לפרטים נוספים על התחום ההולך וצומח בישראל ובעולם כולו, התקשרי עכשיו: 052-480-1251

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים-8

מומחית בשזירת ריסים – האקדמיה של גלי ניפרבסקי

קורס שזירת ריסים בשיטה הקלאסית

קורס זה, הנקרא Eyelash extension foundation course, מעניק הכשרה בהארכת ריסים בשיטה הקלאסית, בה נלמד כיצד להדביק ריסים בודדים. משך הקורס כיומיים וניתן ללמוד אותו בלימודי בוקר או ערב.

קורס שזירת ריסים בשיטה הקלאסית מיועד למתחילים ויתניע את הקריירה של מסיימיו בתעשיית הארכת הריסים ההולכת ותופסת תאוצה בארץ ובחו"ל. בקורס נלמד להשתמש במוצרים השונים, ליישם את הטכניקות השונות ונקבל בו מגוון כלים וטיפים לשיווק העסק שלכן. ביום הראשון הלימוד הינו תיאורטי ומקיף את כל הידע המקצועי הדרוש לעבודה. היום השני הינו מעשי ובמהלכו יוקדש הזמן לעבודה על מודליסטית. עם סיום הקורס נעבור לשלב אימון בשזירת ריסים כדי ליישם פרקטיקות לימודיות. לאחר מכן ידרש מבחן מעשי ועיוני בכדי לקבל את הדיפלומה.

קורס ווליום בסיסי בשזירת ריסים

קורס Volume basic מעניק הכשרה בסיסית בשזירת ריסים בשיטת הווליום. בכדי להשתתף בקורס זה דרוש נסיון פרקטי של לפחות שלושה חודשים בהארכת ריסים בשיטה הקלאסית. משך הקורס יום אחד בן שבע שעות (יום מלא בוקר עד ערב).

קורס זה מעניק הכשרה בסיסית בשיטת הווליום, יצירת מניפות ע"י מספר ריסים, כדי להתקבל לקורס זה נדרש ניסיון בהארכת ריסים.

בקורס ווליום בסיסי בשזירת ריסים נלמד ליצור מניפה של 2D-3D. זו היא המניפה הבסיסית ללימוד הארכת הריסים בשיטת הווליום. בקורס משולב לימוד תיאורטי של היכרות עם ריסים שונים והבנת הטכניקות השונות, לצד הדגמות ועבודה מעשית והתנסות על מודליסטיות. בסיוםהקורס תוענק לכל משתתפת דיפלומה.

קורס ווליום מתקדם בשזירת ריסים

קורס זה, Advanced technique of russian volume eyelash extentions מלמד טכניקות מתקדמות ליצירת מניפות של 4D-8D. בכדי להשתתף בקורס זה נדרשים המשתתפים לעבור בהצלחה את קורס ווליום בסיסי. משך הקורס הוא יומיים וניתן ללמוד אותו בלימודי ערב או לימודי בוקר.

בקורס ווליום מתקדם בשזירת ריסים נלמד ליצור מניפות ריסים מושלמות 2D-9D,  קלות ורכות המעניקות ללקוחות מראה ריסים טבעי או דרמטי מבלי להעמיס על הריסים הטבעיים. נלמד סטיילינג לסוגי העיניים להתאמה מושלמת של הריסים. היום הראשון של הקורס כולל לימוד תיאורטי ולאחריו תרגול. היום השני של הקורס מכיל תרגול נוסף ועבודה מעשית על מודליסטית. בסיום הקורס יקבלו משתתפי הקורס דיפלומה.

שיעורי VIP בשזירת ריסים

האקדמיה לשזירת ריסים מאפשרת לקיים שיעורי VIP במפגשים אישיים בהם יהיה דגש רב על פיתוח טכניקות ומיומנויות הדרכה נכונות לתלמידה.

לפרטים נוספים ולמידע אודות תאריכי הקורסים יש לפנות לאקדמיה או לגלי ניפרבסקי בטלפון 052-480-1251

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים

האקדמיה לשזירת ריסים

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים-4

גלי ניפרבסקי – הוסמכה באקדמיות המובילות בעולם לשזירת ריסים

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים-2

Gali lashes academy – Russian volume eyelash extentions

גלי-ניפרבסקי-שזירת-ריסים-31

שזירת ריסים של גלי ניפרבסקי

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.