קורס מיקרובליידינג בנייל סטודיו: עיצוב גבות בעזרת מיקרו להבים.

קורס חדש ברשת בתי הספר נייל סטודיו – שיטת המיקרובליידינג: עיצוב גבות  בעזרת מיקרו להבים ייחודיים. השיטות לעיצוב הגבות, מתחדשות מתקופה לתקופה וכמובן באופן זהה לאופנה- כל טכניקה עתידה להיות הטרנדית ביותר. ברשת בתי הספר נייל סטודיו, כבר מעל עשור מלמדים את מיטב השיטות המובילות בתחום עיצוב הגבה, ביניהן גם שיטת האיפור הקבוע – שבימים אלו מתחדשת עוד יותר עם שיטת המיקרובליידינג.

שיטת המיקרובליידינג קיימת מזה 20 שנה באסיה. תופסת תאוצה מטאורית בארצות הברית ולאחרונה עשתה עליה לישראל. שיטת המיקרובליידינג הינה שיטה למילוי הגבה באפקט שיטת השערה, המגיעה מעולם האיפור הקבוע, כאשר בשיטה זו נעשה שימוש בטכניקה ידנית ייחודית ובצבע שנשמר בעור במשך כשנה שלמה.  מדובר בהדמיית זקיקי שיערה על העור, באמצעות ידית מיוחדת אליה מחוברות מחטים חד פעמיות ומיקרו דקיקות במיוחד, ממש כמו להב של סכין-המגיעות בתצורות שונות, גבהים שונים, החל מ3 מחטים מקובצים עד כ 25 מחטים בידית. כל מחט מאפשרת צורת הדמיית שיער שונה בהתאם לאופי כיוון צמיחת השיער בגבה של הלקוחה. טרם תחילת הטיפול מאלחשים את אזור הגבות באמצעות 'אמלה' -בעוד המחטים שבראש הידית חודרות לשכבת האפידרמיס ומציירות שערה.

מיקרובליידינג-איפור-קבוע-יד

מיקרובליידינג – מחטים מיקרו זעירות.

מי שמעוניינת ללמוד את השיטה – אינה חייבת להיות מקעקעת כי אין מדובר בקעקוע, אך החובה היא להיות מקצועית עד כמה שניתן בתחום עיצוב הגבות על מנת להימנע מטעויות. בתחילת הקורס מקבלת התלמידה ערכת עבודה המכילה שישה גווני צבעים בסדרת "פיגמנט מיקרובליידינג" , את כל צורות הלהבים המיוחדות ואת ידית המכשיר עצמה. למסיימות בהצלחה מוענקת תעודת הסמכה של רשת נייל סטודיו.

Nail-Studio-logo

קורס מיקרובליידינג: למסיימות בהצלחה מוענקת תעודת הסמכה של רשת נייל סטודיו.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.