ג'ייד משיק את BLOSSOM GIRL עם גווני ורוד חלומיים

מותג ג'ייד משיק את קולקציית האיפור BLOSSOM GIRL לקיץ 2016, החוגגת הרמוניה של גווני ורוד חלומיים בצבעוניות רכה ומלטפת ומתמקדת על השפתיים, הלחיים והציפורניים.

jade-makeup-LOOK-2016_מראה-

קולקציית האיפור BLOSSOM GIRL של JADE לקיץ 2016

גווני הפריחה הקיציים והאופטימיים מעוררים תשוקה להתחדשות מרעננת והם שהיוו את ההשראה ליצירת הקולקציה המציגה איפור המאיר את עור הפנים באופן רך וענוג במיוחד. מראה העיניים מעודן ונקי ומושג באמצעות צלליות בגווני פסטל מתוקים, מסגרת העין מושגת באמצעות משיחה של קו אייליינר בתיחום דק במיוחד והשפתיים חתומות בוורוד שובה לב ומואר.

במרכז הקולקציה  83 – BLUSH ALLURE IDYLLIC SOFT SATIN BLUSH NO., סומק בהטבעה של עיצוב תחרה עדין המעניק ללחיים זוהר טבעי וצבע מושלם. מרקמו הייחודי של הסומק כולל שילוב של פיגמנטים ואבקת משי המסייעים במריחה נוחה ואחידה ומעניקים לעור גוון סמוק ועדין הלוכד את האור.

jade-makeup-LOOK-2016איפור

מותג ג'ייד משיק את קולקציית האיפור BLOSSOM GIRL לקיץ 2016

מוצרים נוספים המלווים את המראה:

471 CRYSTAL GLOW NAIL ENAMEL NO לק לציפורניים לאפקט צבע מושלם וברק לאורך זמן.

IDYLLIC SOFT SATIN LIPSTICK NO.554 – HONEY SUCKLE שפתון קלאסי בעל מרקם קרמי עשיר בלחות, המעניק ממד חדש של צבע אינטנסיבי בשילוב ברק לעיצוב השפתיים. מבוסס על נוסחה ייחודית המכילה כדוריות חומצה היאלורונית, חומר מילוי טבעי רב עוצמה, המעניקות לחות מתמשכת ומסייעות להחלקת הקמטוטים בשפתיים. מועשר בשמן רימונים להגנה מפני נזקי הסביבה. מרקמו הרך והקרמי מקנה כיסוי מוחלט במשיחה אחת בלבד עם אפקט צבע מואר, גימור משיי ונוחות מקסימלית. איזון מושלם בין רמת הפיגמנט והברק יוצר שפתיים מוגדרות ומפוסלות.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.