טיפוח בקיץ: מיכל חלילי על טיפול נכון בעור הפנים בעונה החמה

שמירה על עור פנים נקי ובריא היא דרך חיים. נשים רבות מקיימות "טקסי טיפוח" קטנים במהלך כל השנה, אך הקיץ הישראלי הלוהט, הלח והמזיע דורש היערכות מיוחדת. הנה כמה דגשים על כל מה שחשוב לדעת ועל אופן הטיפול הנכון בעור הפנים בעונה החמה.

מאת: מיכל חלילי, קוסמטיקאית ומדריכה ראשית בג'יגי מעבדות קוסמטיקה.

פרופאשן-יופי-דיאטה6

שמירה על הגוף – גם בקיץ

•    כידוע גופנו מפריש זיעה. בקיץ הפרשת הזיעה היא מוגברת וגורמת לאי נוחות. הזיעה המופרשת מנקבוביות הפנים בשילוב עם הלכלוך שבאוויר מצריכים ניקוי יסודי יותר מבדרך כלל.

•    השמש – הסממן הבולט ביותר של הקיץ, מייבשת את העור. גם המעבר בין חדרים ממוזגים לרחובות לוהטים תורם לייבוש העור, ולכן יש לתת מענה של ליחוח העור מספר פעמים ביום. חשיפה לשמש גורמת ליצירת כתמי פיגמנטציה. חשוב לשמור על עור הפנים בעת חשיפה לשמש על ידי  שימוש בקרמי הגנה מתקדמים (40 SPF), בתכשירי טיפוח למניעת היווצרות כתמי פיגמנטציה וגם באמצעי הגנה הכרחי: כובע, שמשיה או כל דבר אחר שיהווה סוכך מפני קרניה הלוהטות של השמש.

•    נערות צעירות צריכות לתת דגש גדול על ניקוי יסודי של העור ומנגד להשתמש בקרם לחות על בסיס מים כדי לא להעמיס על בלוטות החלב.
נשים בוגרות צריכות לתת דגש משמעותי על הגנה מפני השמש. מי שנוהגת להשתמש ברטינול וחומצות למיניהן בלילה צריכה לעבור להשתמש בקרמים על בסיס חומצות לקטית ומנדלית הממשיכות לחדש את העור ולשפר את מראהו ותפקודו אך אינן מסוכנות בחשיפה לשמש .
•    גם בארץ נהוג לצאת לחופשה בקיץ. בין אם את מעדיפה חופשת בטן גב על החוף ובין אם את מעדיפה טיולים רגליים וסיור במוזיאונים, תמיד תהיה קיימת מידה כזו או אחרת של חשיפה לשמש.
בכל מקרה מומלץ להשתמש בתכשירי הגנה בעלי מסנני קרינה גבוהים.
טבילה במי הים המלוחים או במי הבריכה מלאי הכלור מייבשת את עור הפנים וגורמת לו נזק. לכן, מומלץ לשטוף את הפנים במים נקיים ביציאה מן הים/בריכה ולחדש את מריחת קרם ההגנה.

•    בתיק הטיפוח של כל אישה חייב להיות בקיץ חסם שמש מתקדם, מים מיסלרים להסרת מושלמת של איפור מהעיניים ומהפנים, תכשיר ניקוי יעיל וקרם לחות.

•    בעידן המודרני, הפועל בקצב של מהיר,  קיימים תכשירי טיפוח מולטי-פונקציונאליים המקלים על שגרת הטיפוח ומסייעים לשמירה  נכונה, מושלמת ויעילה על עור הפנים.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.