חגיגה בינלאומית של אמנות איפור גוף באוסטריה

הפסטיבל הבינלאומי ה-19 לאיפור גוף התקיים השנה באוסטריה וסיפק, כמו תמיד, יצירות מופלאות ומעוררות השראה.

הפסטיבל הבינלאומי ה-19 לאמנות איפור הגוף התקיים השנה ב-1 ביולי בעיירה הציורית פורסצ'ך, במדינת קרינת'יה שבאוסטריה. כמה ציורית? העיירה כולה מונה פחות מ-2700 נפש והיא שוכנת על שפת אגם יפהפה. עם זאת, למרות שמדובר בעיירה קטנטנה, היא מארחת שוב ושוב את האירוע הגדול ביותר בעולם התחום איפור הגוף (Bodypainting) הכולל מופעים, יצירות אמנות מרשימות, אשליות מרהיבות ומתקנים מרגשים.

World-Bodypainting-Festival8

סוף השבוע בפסטיבל, משך כמו תמיד אלפי מבקרים מכל רחבי העולם שהגיעו לחזות בחגיגה גדולה של אמנות ויצירתיות, כשלצידה תכנית מוזיקלית גדולה שריגשה את הקהל. בכלל, עושה רושם שהאירוע אינו קופא על שמריו אלא הולך וגדל משנה לשנה ומתפתח בתוכנית המגוונת שהוא מציע למבקרים בו. יותר מ -240 צוותים מ -46 מדינות השתתפו השנה.

לחבר המושבעים (כן, יש דבר כזה, אם תרצו תוכלו פשוט לקרוא להם שופטי התחרות) היתה משימה לא קלה לבחור מנצחים מבין עשרות יצירות האמנות, אבל בסופו של הדבר אלופי העולם החדשים הוכרזו בקטגוריות השונות כגון איירבראש, אפקטים מיוחדים, קטגורית מברשת וספוג, UV Bodypainting (ציור גוף בצבעי אולטרא סגול) וחמישה פרסים מיוחדים שהעניקו השופטים לאורך ימי הפסטיבל.

World-Bodypainting-Festival2 World-Bodypainting-Festival3 World-Bodypainting-Festival1

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.