Laline משיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה תחת השם "לליניסטה"

הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש, מתרחבת ומשיקה סדרת מוצרי טיפוח חדשה שקהל היעד שלה הוא דווקא הצרכניות הצעירות יותר.

לדברי ליטל פרנקל, סמנכ"ל שיווק Laline, נשים צעירות הן קהל יעד מרכזי שלנו, מדובר בקהל שיודע בדיוק מה הוא מחפש, מודע לכל החידושים ומובל אופנתית. בישראל מדובר בקהל מטרה המונה מעל למיליון נפש.

Laline השיקה בעבר מוצרים הפונים לקהל היעד הצעיר יותר, אך כעת מבשרים שהסדרה החדשה תהווה קטגוריה קבועה בחנויות. הסדרה מתחלקת ל-3 תתי קטגוריות של מוצרים המיועדים לצעירות: מוצרי גוף, מוצרי פנים ומוצרים מנצנצים.

ההשראה לסדרה החדשה היא שילוב "שכולו סיפור אהבה בין מלפפון מרענן למלון עסיסי. מלאה בניחוחות קלילים ומתקתקים שמזכירים לנו את הקיץ. הסדרה החדשה עוצבה בסגנון צעיר ורענן, ומעוצבת בקווים נקיים בגווני הלבן הלליני ונגיעות של ירוק רך וטבעי היוצר אווירה צעירה וטרנדית."

ה"לליניסטה", כפי שמכנים אותה בחברה, "היא נערה בדרכה להיות אישה. צעירה, נמרצת ששמה את הכיף ואת החברים שלה במקום הראשון. הלליניטה אמנם צעירה אך היא ילדה של העולם הגדול. היא יודעת בדיוק מה הולך, מה נכון, ואיך להביא את זה לידי ביטוי, בכל אספקט בחיים שלה – בין אם זה מוזיקה, אופנה, לייף סטייל או פינוקים."

הסדרה החדשה כוללת מוצרי גוף, פנים ומוצרים מנצנצים.

Something-something-ללין-סד

ללין. סדרת מוצרי טיפוח חדשה לצעירות. צילום: יח"צ.

סדרת מוצרי הגוף

סבון מוס Shower Mousse סבון רחצה עשיר במרקם מוס אוורירי בניחוח עדין, מתוק ופרחוני, עם תווים מרעננים של מלון, אגס ומאסק. מעניק לעור לחות קטיפתית וסיבה למסיבה. ללא פרבנים.

קרם גוף Lalinista Body Cream קרם גוף עשיר ומזין במיוחד המעניק לעור לחות ורעננות בניחוח של מלון ומלפפון. מועשר בשמן לבנדר, קמומיל ומינרלים מים המלח לעור רך.

סבון פילינג סוכר Lalinista Exfoliating Sugar Soap, סבון פילינג מעושר בסוכר חום ומינרלים מים המלח העוזר לחדש את העור בעדינות ומותיר אותו עם ריח משכר של מלון ומלפפון, מכיל שמן חוחובה וויטמין C המעניקים לעור לחות, רכות ומראה מלא חיים. נטול פרבנים.

קרם ידיים סורבה Lalinista Sorbet Hand Cream , סורבה ידיים קליל ואוורירי בריח מלון-מלפפון. כמו שהוא קליל ונספג בשניות, ככה הוא עשיר בגליצרין המעניק לעור לחות ובקמומיל ואלו-וורה המרגיעים את העור ומותירים אותו רך ונעים למגע. נטול פרבנים.

דאודורנט ספריי, Lalinista Deodorant Spray, לרעננות וניחוח. דאודורנט קליל בניחוח עדין של מלון-מלפפון המועשר בויטמין E וקמומיל המרגיעים את העור. מתייבש בשניות, לא משאיר סימנים ואין בו אלומיניום, אלכוהול, שמן מינרלי או פראבנים.

סדרת מוצרי הפנים

קרם לחות ג'ל Lalinista Hydrating Gel,  ג׳ל לחות בניחוח עדין של מלון-מלפפון במרקם קליל ואוורירי. נספג בשניות ובו זמנית מעשיר את העור בפרו-ויטמין B5, חמאת שיאה וויטמין E מבלי להותיר תחושת שמנוניות. המצאה גאונית לעור חלק, רך ולגמרי זוהר. נטול פרבנים.

סבון פנים Lalinista Facial Wash, במרקם ג׳ל קליל המסיר בעדינות את כל הלכלוך שהצטבר מבלי לייבש את העור. מועשר בפרו-ויטמין B5 המעניק לעור לחות ומותיר אותו זוהר ורענן, בניחוח מלון-מלפפון. נטול פרבנים.

קרם BB Lalinista BB Cream, הקיים בשני גוונים ומעניק לעור מראה קורן וזוהר. שילוב של מייקאפ וקרם לחות במוצר אחד. מעניק כיסוי אחיד ועמיד לאורך זמן ומעשיר את העור בויטמין C למראה חלק. מתאים לכל סוגי העור, עם מקדם הגנה  SPF15. נטול פראבנים.

סדרת המנצנצים

פודרה מנצנצת Lalinista Body Powder, קטיפתית ונוצצת המלטפת את העור ומותירה אותו רך, חלק כמו משי וזוהר.

מוס מנצנץ Lalinista Glitter Mousse, קליל ואוורירי, נספג בשניות ועוטף את העור בענן של רכות עם נגיעות של נצנוץ. מועשר בויטמין E ופרו-ויטמין B5 לעור חלק כמו משי, בניחוח מלון מלפפון.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.