אמי טוואס, CND – חדשנות, יצירתיות ושאיפה למצוינות

CND הינו מותג בינלאומי בתחום בניית וטיפוח הציפורניים ששואף למצוינות. מחקר ממושך במעבדה וניסויים קליניים רבים מאפיינים את מוצרי החברה, כשהבטחת החברה היא למוצר סופי מבריק ונוצץ העמיד לאורך זמן. לפניכם ראיון אישי שערכנו עם אמי טוואס, נציגת המותג בישראל.

אחרי שכבש את נשות ארה"ב ואירופה, לקח חסות בשבוע האופנה בניו יורק ותפס מקום של כבוד גם בקרב סלבריטאיות רבות, הגיע מותג CND גם לישראל והאחראית על כך היא אמי (אמשה) טוואס, מנכ"ל חברת פרימיום, היבואנית והמשווקת בלעדית של המותג בישראל. לאחר שסיימה אמי את לימודיה בהצטיינות, הוסמכה להיות מדריכה עולמית מטעם חברת      CND וחזרה לישראל עם חלום: "להביא את הטובים ביותר לישראל".

אמי, ילידת הונגריה, הגיעה לישראל לפני כ-12 שנים בעקבות האהבה, היא הכירה את גולן, עשתה עלייה, נישאה לו והחלה את דרכה העסקית בתחום טיפוח הגוף והציפורניים. כמי שתמיד התעניינה ביופי, החלה אמי בחיפושיה אחר המקצוענות והרמה הגבוהה ביותר והחלה ללמוד בבית הספר המוביל בתחום הטיפוח בעולם, "קריאייטיב אקדמי" של חברת CND שבהונגריה.

יחד עם בן זוגה גולן, ועם המון רצון להצליח, הקימה אמי בשנת 2008 את חברת "פרימיום", המשווקת הבלעדית של חברת CND בישראל וכן את בית הספר המקצועי, בתחום בניית הציפורניים והדרכת בונות ציפורניים מהמתחילות ועד הותיקות. גם היום ממשיכה אמי לעבור קורסים והשתלמויות של CND ברחבי העולם במטרה להביא את הטכניקות, המדע והטכנולוגיות המתקדמות בעולם גם לארץ, במטרה לשנות את תפיסת היופי המוכרת לנו בישראל.

למה בחרת דווקא ב – CND?

חברת CND ידועה כמובילה העולמית בתחום היופי וטיפוח הידיים והרגליים מכל הסיבות הנכונות", מסבירה אמי. "זו החברה הראשונה שיצרה מערכות טיפוח לידיים ולרגליים בשביל אנשי מקצוע, זו החברה היחידה שללא הפסק שמה לה למטרה לשפר את המדע וסללה את הדרך לחברות אחרות לנסות ולחקות אותה. היא בין החברות היחידות לדעתי, שבאמת ובתמים איכפת לה מהצרכן הסופי והדגש הוא על הימנעות הכנסת כימיקלים שעלולים לגרום נזק לציפורן הטבעית.

במה לדעתך באה לידי ביטוי ייחודיות המוצרים?

CND יצרו להערכתי את הגלגל המושלם לטכנאיות ציפורניים על מנת לעזור להן להפוך את העסק שלהן למצליח, מכיוון שרוב המוצרים של החברה הם מבוססים על פטנטים ייחודיים שלא ניתן להעתיק או לשכפל. אני מאמינה ששימוש במוצר עם איכות ירודה רק מניב בעיות, מאחר והשירות שאת מעניקה ללקוחותייך לא עומד בציפיות שלהן, למשל יתכן שהמוצר יחזיק מעמד פחות זמן ממה שחשבת. יותר מזה, זה פשוט מדע: אם הציפורן הטבעית יכולה להתכופף כ – 90 מעלות מבלי להישבר, להשתמש במוצר לבניית ציפורניים חזק מידי או חלש מידי יכול לגרום לשבירה מוקדמת. לכן אנחנו מקפידים להעניק לתלמידות את ההכשרה המתאימה על מנת שמצבים כאלה לא יתרחשו במכון שלהן.

מתי ומדוע בחרת לייבא את CND  לישראל?

זה היה בשנת 2006 (בתקופת מלחמת לבנון ה-2) ואני טסתי לקפריסין להיפגש עם אנדרו, הנציג של CND לצורך הכשרה רשמית, והוא היה מאוד סקרן לדעת מה קורה בישראל.  הסברתי לו ודנו באופציות ואפשרויות אחרות שנוכל לעשות בישראל מלבד רק להעניק שירות. בשנת 2008 הקמתי יחד עם בן זוגי, גולן, את חברת פרימיום שהיום היא היבואנית והמשווקת הבלעדית של המותג בישראל.

מה השוני בין מעצבי ציפורניים באירופה ובישראל?

זה קשה להכליל את כל אירופה משום שלמדינות שונות יש חוקים שונים. לדעתי המצב בישראל הוא פחות או יותר דומה למדינות המקיפות את האיחוד האירופי (קפריסין, יוון, מלטה), בהן אנשים יכולים לקנות את המוצרים של CND ללא הכשרה על ידי CND. לעומת זאת, במדינות כמו רוסיה, בריטניה וגרמניה, חייב להיות מוסמך/ת על ידי CND בטרם ניתן להשתמש במוצרים, וזה נהדר משום שזה מעלה את רמת השירות ואנשים יודעים שהשירות של CND הוא מקצועי וברמה גבוהה. בישראל אנחנו מרגישים שזו דרך התעשייה להתפתח בעתיד.

אמי-טוואס-CND-Shellac

אמי טוואס, CND ישראל

מה המסר שלך לטכנאיות הציפורניים?

המסר העיקרי שלי הוא לפקוח היטב את העיניים, להיזהר ולבדוק היטב עם מי אתן עובדות ועם אילו מוצרים. עולם הציפורניים (כמו כל תעשייה אחרת) טומן בחובו המון מוצרים, טכניקות ושיטות עבודה וחשוב ללמוד ולהבין את כללי המשחק. בחברת CND אנו נתמכים על ידי המדע ומרגישים כמו ה"חלוצים" בתעשייה שלנו. חשוב לי שהטכנאיות יחנכו את עצמכן על ידי המוצרים שהן בוחרות לתמוך בהם. כמו כן, תמיד יש משהו חדש ללמוד ולכן חשוב שתשתלמו כל הזמן ותמשיכו להעשיר את הידע שלכן בכל דרך אפשרית. כמו שאני אומרת לתלמידות שלי: כשמדובר בעיצוב הציפורן, תשאפו לשלמות, למראה טבעי ובריא. אל תשתמשו באמנות הציפורן כדי לחפות על טעויות שנעשות. תהפכו את בניות הציפורניים שלכן להיראות אמיתיות וכל קווי החיוך שלכן יהיו מושלמים. כולל החיוך של הלקוחות שלכן.

תני טיפ לטכנאיות הציפורניים

זכרו שהלקוחות שלכן הם כרטיסי הביקור המדברים שלכן, לכן אל תתנו להן שום סיבה לדבר עליכן רעות. תנו לקריירה שלכן את הסיכוי הטוב ביותר להצלחה. אני מזמינה את הטכנאיות להגיע אלינו לייעוץ מקצועי ללא עלות ולהתרשם ממוצרי החברה.

מה הן מטרותייך לעתיד עם CND בישראל?

השאיפה הגדולה שלנו היא לחנך את הצרכן לשאול ולדרוש מערכות כמו CND Shellac  לעבודתם המקצועית. אחרי הכל אם הם משלמים על השירות, אז צריך לתת להם את השירות הטוב ביותר! המטרה העתידית שלנו היא לפתוח בית ספר בתל-אביב ולהציע הפצה ותמיכה חינוכית לכל הטכנאיות שילמדו אצלנו.

CO11ShellacNaturalBeauty1

Shellac Natural Beauty – צילום: יח"צ לחברת CND

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.