טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו ומרקמו משיק מותג הציפורניים האמריקאי ORLY

טופקוטים חדשים למותג הציפורניים האמריקאי ORLY

טופקוטים חדשים למותג הציפורניים האמריקאי ORLY

מי מאיתנו אינה חפצה להאריך משמעותית את חיי הלק על גבי ציפורנייה?! עובדה חשובה היא כי גוון הלק מאבד כבר ביומיים הראשונים לנוכחותו על הציפורניים, מעוצמתו, הוא נראה "עייף"  ובעיקר מיושן בשל דהיית הפיגמנט. כבר ב-1975 זיהתה ORLY כי הדבר חמור שבעתיים כשמדובר בגווני ניוד בהירים, פסטלים ובעיצוב של הפרנץ' מניקור המיתולוגי פרי המצאתה עצמה .

שני טופקוטים ייחודיים מבטיחים להתמודד עם התופעות המעיקות.

הטופקוט החדש "מגניפיק" הינו תמרוק שתכליתו להגן מפני דהיית פיגמנט ולמנוע הצהבת הגוון בעיקר על לקים בפיגמנטים בהירים, חלביים ובפרנץ' מניקור.  שימוש בפילטרים UV – אולטרא סגול,  המוחדרים באמצעות פולימרים ויוצרים מעטה הגנה על הפיגמנט מונעים נקודות חיכוך עימו ויוצרים פעולת הבהרה אופטית המעניקה תוצאה של פיגמנט בהיר יותר, בעל  עוצמת הברקה ובוהק גבוהה מהרגיל.

הטופקוט השני  "וונט ציפ"  פועל למניעת התקלפות שכבת הלק והתנתקות הפיגמנט משטח פני הציפורן עליו הוא משוח.

זמן קצר לאחר מריחת הלק על גבי שטח הציפורן מופיעה התקלפות ראשונית הבאה לידי ביטוי בהתנתקות שכבת הפיגמנט בעיקר באזור הקצה החופשי של הציפורן – מה שמעודד את  המשך ההתנתקות של הפיגמנט  עם "פריצת" שכבת הלק.

"וונט ציפ" בעל פולימרים אקריליים ותוספת של שרף ייחודי המשמש כסילר  – יוצרים שכבה יציבה מאד על שטח הלק, מצמידים אותה לציפורן ו"נועלים" אותה. שכבה זו יוצרת מעין הצמדה הדוקה של הפיגמנט אל הציפורן ומונעת התרופפותה בשל חשיפה למים או לשריטות ופגיעות בשלמותה.

טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו

טופקוטים ייחודיים לשמירה על גוון הלק ולהארכת חייו

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.