ברייסון שיווק, יבואנית OPI, ארדל ומותגים נוספים, משיקה בישראל מותג לטיפוח גברי

"ברייסון שיווק", יבואנית מותגי טיפוח ויופי מובילים כגון OPI, IBD, ארדל ואחרים, השיקה בישראל את מותג הטיפוח הגברי "ClubMan" במסגרת אירוע "50 היפים והנכונים של פנאי פלוס".

המותג האמריקאי ClubMan מטפח מזה 200 שנה דורות רבים של גברים, מאז 1810. "ייחודו של המותג מתבטא במוצרים איכותיים מבוססים רכיבים טבעיים וצמחים, אשר לא נוסו על בעלי חיים, בריחות ומרקמים אהובים על הקהל הגברי." מסביר רמי אקסמן, מנהל השיווק בברייסון. "מאז ומתמיד המותג שימש כמענה לצרכי טיפוח גברי  עם תכשירים לטיפוח הזקן, לשיער, גילוח, אמבטיה, גוף ועוד רבים וטובים.  הטוויסט שקלאב מן מביא עמו לישראל הוא ליין שלם של מוצרי טיפוח מיוחדים עבור הזקן הגברי."

clubman-nail-studio-3

"בשנים האחרונות הזקן הפך לחלק בלתי נפרד מהלוק הגברי, והטרנד המזוקן צפוי להישאר עמנו עוד שנים, על כן, מותג שמספק מענה מקצועי ושלם לטיפוח הזקן, אך מתבקש" הוסיף בריאן ליידן, מנכ"ל "ברייסון שיווק". "אנו צופים הצלחה מסחררת לכלל מוצרי המותג האיכותיים, אשר מתאימים לגבר הישראלי".

באירוע ההשקה הנוצץ של גיליון פנאי פלוס, השתתפו מיטב ידועני הביצה, ובו הוכתרו כ-50 היפים והנכונים על פי המגזין לשנת 2018. המותג מיובא ומשווק בישראל ידי חברת "ברייסון שיווק" המייבאת מותגי פרימיום בתחום מניקור, פדיקור, טיפוח הציפורניים, קוסמטיקה ועוד, כדוגמת OPI, IBD, ארדל ועוד. Clubman ימכר בישראל ברשתות "סופר-פארם" ו"ניו פארם".

מימין-מרטין-קופר-מנכל-שותף-

מימין: מרטין קופר' מנכ"ל שותף בברייסון שיווק, דייל קלאבמן ורמי אקסמן, מנהל שיווק קלאבמן. צילום: צופית להב

clubman-nailstudio1 clubman-nail-studio-2

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.