אלקטרו קנול – שלושה דורות של מחויבות למצויינות

חברת אלקטרו קנול הוקמה בשנת 1939 והיא כיום החברה הוותיקה והגדולה ביותר בישראל לייצור ולשיווק של ציוד, מכשור קוסמטי וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי, ספא, בתי מלון ומרפאות אסתטיקה.

חברת אלקטרו קנול הוקמה בשנת 1939 ונמצאת בבעלות משפחת קנול מאז ועד היום. בעלי החברה ומנהליה, יורם ורפי קנול, הם דור שני וממשיכי חזונו של אביהם – מייסד החברה. כיום הדור השלישי הצעיר (אודי קנול, לי קנול והדס סופר) השתלב בחברה במטרה להובילה קדימה אל חדשנות בתחום מכשור הקוסמטיקה וטיפולי הגוף.

אלקטרו-קנול-יורם-קנול

מימין: לי קנול, יורם קנול והדס סופר

"אלקטרו קנול היא החברה הוותיקה והגדולה ביותר בארץ לייצור ולשיווק של ציוד, מכשור קוסמטי וריהוט קוסמטיקה למכוני יופי, ספא, בתי מלון ומרפאות אסתטיקה." מסבירה הדס סופר, מנהלת השיווק. "כחברה המובילה בתחום, אנו מספקים ללקוחותינו את הציוד האיכותי ביותר עם שירות בלתי מתפשר. במבחר המוצרים, המתחדש תמידית, ניתן למצוא את המגוון הגדול ביותר בארץ של ציוד וריהוט לכל סוגי הטיפולים:ציוד קוסמטיקה וספא, מכשור לאנטי איג'ינג, מכשור מכשירים להסרת שיער, ציוד ציפורניים (מניקור / פדיקור) ועוד."

צוות העובדים המנוסה מציע מגוון מוצרים, מייעץ ללקוחות ומדריך אותם באולם התצוגה של החברה. באולם קיימת גם תצוגה קבועה של מיטב מוצרי החברה, ובהם מיטות טיפולים קוסמטיים, ציוד לקוסמטיקאיות,
עגלות קוסמטיקה, מיטות טיפול חשמליות, מכשירי תדר גבוה, גלווני, פילינג יהלום, מכשירי אולטראסאונד מסוגים שונים ומכשירים קוסמטיים מתקדמים.

אלקטרו-קנול-יורם-קנול2

"כחברה מובילה בתחום הריהוט ומכשור למכוני יופי, באלקטרו קנול המכשירים עוברים בדיקות איכות ותפקוד ומקבלים תו תקן ישראלי במכון התקנים להבטחת איכות ובטיחות המוצרים." מסבירה הדס. "איכותם הגבוהה של המוצרים מבטיחה ללקוחותיהם שקט נפשי ומאפשרת ביטוח מקצועי למכון היופי. באלקטרו קנול, הלקוח עובר הדרכה פרטנית מעמיקה על המוצר שרכש כך שיוכל לתפעל אותו ולמקסם את תוצאותיו על הצד הטוב ביותר."

את מוצרי אלקטרו קנול ניתן למצוא ברוב מרכזי השיווק בארץ, בבתי הספר הגדולים לקוסמטיקה ולאסתטיקה.

ב-19 בפברואר, תשתתף אלקטרו קנול בכנס סידסקו וארגון הקוסמטיקאיות שיערך ב"לאגו" בראשון לציון. אלקטרו קנול, שבשנים האחרונות מפתחת, מייבאת ומשווקת מכשירי אנטי אייג'ינג מקצועיים, המבוססים על הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לטיפולי פנים וגוף עבור קוסמטיקאיות, מכוני יופי, מכוני ספא ועוד תציג לבאי הכנס את מגוון המוצרים והשירותים שהיא מעניקה.

electroknoll-אלקטרו-קנול

"המרוץ אחר טיפולי הצערת עור ופנים לא פולשניים, שיוכלו להחליף ניתוחים וזריקות, נמצא בעיצומו. לדוגמא סוד קסמם של גלי האולטרה סאונד בשיטת טיפול חדשה הנקראת Hifu – High Intensity Focus Ultrasound – דור שני. מדובר במכשיר עם ידית מיוחדת שאיתה עוברים על הפנים או הגוף ומחממים באמצעות גלי האולטרה סאונד את עטיפת השריר החיצונית (SMAS ), מתחת לעור הפנים, עד לטמפרטורה של 65 מעלות. טיפול זה גורם לחידוש עור הפנים, מיצוק (טייטינג) והרמה (ליפטינג) ויכול לייתר את הצורך בטיפולים פולשניים יותר. מכשירי האנטי אייג'ינג החדשניים, מבוססים על טכנולוגיות רפואיות מתקדמות, מוכחות ולא פולשניות. כאשר יתרונם הוא גודלם הקטן המותאם לעבודה בקליניקות ומכונים, המכשירים הינם בעלי תו תקן של מכון התקנים המבטיח שימוש בטוח, טכנולוגיות המכשירים מבוססות מחקרים קליניים."

כמו כל שנה, גם השנה מבטיחים באלקטרו קנול מבצעים והנחות לבאי הכנס, המוזמנים להגיע לביתן של אלקטרו קנול ולהתרשם מההיצע המרשים של המוצרים.

כנס-קוסמטיקאיות-סידסקו-36

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.