סוף לרצועות הניילון: מאג'יריי מציעה מסיכת סיליקון רפואי

חברת מאג'יריי מציעה מוצר חדש "שישנה את מהלך הטיפול". מסיכת הסיליקון של מאג'יריי עושה סוף לרצועות ניילון, שקיות וניילון נצמד שבו משתמשות קוסמטיקאיות רבות בקליניקה במהלך הטיפול. "המסיכה מייתרת את החיתוך האינסופי ובזבוז הזמן ומותאמת בצורתה בדיוק למבנה הפנים".

הפתרון של מאג'יריי הוא פשוט מצד אחד וכל כך מתבקש מצד שני: מסכת סיליקון רפואי, רב פעמית לאפקט החממה. המסכה ארגונומית ומותאמת לצורת הפנים. הקוסמטיקאיות אינן צריכות עוד להיעזר בפתרונות מאולתרים כמו רצועות ניילון, שקיות או ניילון נצמד. מסיכת הסיליקון מאפשרת שימוש מדויק וללא חיתוך וגזירה מיותרים שמבזבזים זמן יקר.

מסיכת-סיליקון-מאג'יריי-1

מסיכת הסיליקון של מאג'יריי

"המסכה מגבירה זרימת דם, משפרת חילוף חומרים, מחזקת את פעילות החומרים הקוסמטיים שהיו בשימוש תחתיה" מסבירה ד"ר ג'ני שטיימן מחברת מאג'יריי. "אופן השימוש במסכה מגוון מאוד: הפעלת פילינג אנזימטי, החדרת מסכות פעילות, התפחה לקראת ניקוז קומודונים. ניתן להשתמש במסכה לכל סוגי העור ובכל שלבי הטיפול, לפי הצורך. בכל אריזה שלוש יחידות הניתנות לשימוש בקליניקה ו\או לשימוש ביתי. המסיכה היא רב פעמית ובגמר השימוש ניתן לשטוף אותה בסבון רפואי או לחטא אותה באלכוהול או ברביסייד ולאחר מכן להשתמש בה שוב."

את המסיכה ניתן להשיג אצל המשווקים המורשים, במרכזי השיווק לקוסמטיקאיות או במחסני החברה בטלפון: 058-5626612 .

מסיכת-סיליקון-מאג'יריי-2

שלוש יחידות במארז. מסיכת הסיליקון של מאג'יריי.

חברת מאג'יריי תשתתף גם היא בכנס CIDESCO ה-36 של ארגון הקוסמטיקאיות בישראל. הכנס יתקיים ב-19 בפברואר במרכז הכנסים "לאגו" בראשון לציון.

whatsapp-profashion_news3

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.