ד"ר להבית אקרמן | כיצד להיפטר מבעיית פיגמנטציה לאחר לידה

לידת תינוק זהו אושר גדול וחוויה בלתי נשכחת. אך, יחד עם זאת היא מותירה את אותותיה בגוף האישה. הרבה נשים לאחר לידה סובלות מאותם כתמים חומים הנוצרים אט אט, בעיה זו נקראת – פיגמנטציה.

ד"ר להבית אקרמן , מומחית לרפואת עור בשירותי בריאות כללית ובעלת שלוש קליניקות פרטיות לטיפולי עור, מובילה במרפאתה את השיטה החדשנית לטיפול בפיגמנטציה על עור הפנים הכוללת שילובי טכנולוגיות ובעיקר את השם החם בשוק- טיקסל (tixel). חשוב לציין כי לא מדובר בבעיה רפואית, חלילה, אלא בבעיית אסתטיקה.

שיטת הטיקסל (tixel) –  מערכת תרמית רב- נקודתית חדשה להצערת העור בפטנט טכנולוגי של חברת navoxel. המערכת פועלת בטכנולוגיית TMA המבוססת על חום טבעי ללא קרינה. הטיפול מופחת כאב  ללא אלחוש וזמן ההחלמה מהיר. השיטה הינה באישור משרד הבריאות, ניתן לטפל בה במגוון רחב של אזורים בגוף החל מעפעפים, צוואר, מחשוף וכאלה בגב והטיפול אינו פולשני.

טיפול-ומניעת-עור-יבש

מערכת תרמית רב- נקודתית חדשה להצערת העור

שיטה חדשנית זו הינה פיתוח ישראלי אולם נחשבת להיט בעולם כולו, מאפשרת לטפל ביעילות ובדייקנות בבעיות שונות במקרים שקודם נדרשנו לטיפול הרבה יותר מסובך ואינה מלווה בתופעות לוואי. הרעיון הענק מאחורי השיטה הוא לקחת אנרגיית חום שפועל במהירות עצומה – כך שזה מתחת לסף הכאב. בגלל שלא מדובר בלייזר אלא באנרגיה חשמלית- הטיפול לא כרוך בהחלמה ובתופעות לוואי.

ד"ר להבית אקרמן על פיגמנטציה: "פיגמנטציה זה בעצם הופעה של כתמים המכילים את פיגמנט המלנין. הסיבות לכך רבות ומגוונות ובהתאם לכך יש להתאים את סוג הטיפול לבעיה. לא כל הכתמים מטופלים באותה הדרך ולכן חשוב מאד להגיע לאבחון ולהתאים את הטיפול הנכון לבעיה הנכונה. יש כיום שלל אפשרויות טכנולוגיות לטפל בפיגמנטציה – לייזר, גלי רדיו, קרני אור וכן כעת גם הטיקסל.

טיפול בטכנולוגיה לא מתאימה, עלול אפילו לגרום להחמרה במצב ולכן חשוב מאד שהמטפל יידע ויבין את מהות הבעיה ומהו הטיפול האידאלי עבורה. תוצאות הטיפול תלויות בבעיית הפיגמנטציה. כשמדובר בכתמי שמש מסוג נמשים או נמשים של הגיל הטיפול יעיל ביותר. לרוב ניתן להשיג העלמה של רוב הכתמים בשילוב טכנולוגיות האור (IPL) וגלי רדיו. בממוצע מדובר בסדרה של כשלושה עד חמישה טיפולים במרווחים של 4 שבועות. הטיפול פשוט, מהיר, אינו משבית את המטופל, וההחלמה ממנו מהירה".

דר-להבית-אקרמן-קרדיט-אסף-לו

ד"ר להבית אקרמן. צילום: אסף לוי

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.