פופה מראה סילבסטר לתחילת 2018

מותג האיפור פופה PUPA מציג מראה למסיבות, איפור חגיגי , איפור בהשראת שנות ה 70, איפור נוצץ Light Up The Night! Limited Edition נצנצים , פייטים ולורקס למראה בלתי נשכח למסיבה.

הבדים המנצנצים והאפקטים הבוהקים ששלטו בסצנת שנות ה70 חזרו למראה חורף 2017-2018 והם נמצאים שוב באור הזרקורים על מסלולי האופנה עם קולקציה חדשה של PUPA לרגל הכריסמס והסילבסטר. קולקציית light up the night של פופה במהדורה מוגבלת, האיפור מנצנץ  ומבריק שיאיר את המסיבות בלילות.

pupa-3-סילבסטר-light-up-the

קולקציית האיפור החדשה לכריסמס וסילבסטר של PUPA

קולקציית האיפור החדשה לכריסמס וסילבסטר של PUPA מציגה אוסף מוצרי איפור מנצנצים במהדורה מוגבלת. בקולקציית החדשה light up the night של פופה צלליות עיניים במהדורה מוגבלת, צלליות בסיס מבריקות עם נצנצים גליטר המופיעות ב 3 גוונים: סגול, ורוד וחום. צלליות סטיק עמידות לעיניים ב 2 גוונים סגול כהה וחום. לאיפור השפתיים שפתונים בסדרת I'm Pupa עשירים בפיגמנטים ומעניקים כיסוי מושלם במרקם מאט. ב 2 גוונים כהים במיוחד של בורגנדיוגוון סגול כהה.

pupa-2סילבסטר-light-up-the-

צלליות בסיס מבריקות עם נצנצים גליטר – פופה

להשלמת המראה לק במהדורה מוגבלת בבקבוק ייחודי ועגול המזכיר את כדורי הקישוט של כריסמס, לק בפורמולה יוקרתית המכילה ריכוז גבוה של נצנצים לקבלת מראה זוהר במיוחד, להשיג בגוון זהב או בגוון סגול.

PUPA-מראה-איפור-סילבסטר-כרי

PUPA למראה לשנה החדשה

PUPA-מראה-איפור-סילבסטר-שפת

שפתון PUPA

PUPA-מראה-סילבסטר-לק-20-שח-

לק PUPA

PUPA-מראה-סילבסטר---LIG

לק PUPA

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.