מיסלריים: מים או ג'ל – תחליטו אתן!

בעוד התכשיר "מים מיסלריים" עשוי להישמע לחלק מכן כמו מונח צרפתי מפואר שהרי זה בדיוק ההפך. ה"מים מיסלריים" הם למעשה שם גנרי המתייחס לתמיסה קוסמטית המורכבת ממים רכים ומיסלים (micelles), שהם מולקולות שומן זעירות.

כשתכשיר מסוג זה בא במגע עם העור, המולקולות סופחות אליהן את השומן והלכלוך שהצטברו ומנקות אותו ביעילות ובמהירות. התכשיר אינו מותיר אחריו כל תחושה שמנונית וחשוב מכך הוא אינו מייבש את העור, תוך שהוא מסיר שאריות איפור, שומן ולכלוך בצורה עדינה ויסודית אפילו אם מדובר באיפור עיקש.

המילה Micelle שאולה מצרפתית ומשמעותה חלקיקים קטנטנים הנצמדים ללכלוך ו"לוכדים" אותם.  ייחודיות ה"מים מיסלריים" טמונה כאמור בעובדה שהשימוש בהם אינו מצריך את שטיפת הפנים במים זורמים לאחר פעולת הניקוי, וזאת בניגוד למסירי איפור אחרים המותירים על הפנים מעטה המחייב שטיפה.

edele-micellar-bio-bubble-ג

מים מיסלריים של מאג'יריי bio bubble

"מדובר בתכשיר בעל יעילות מירבית, שנועד להסרת איפור ולכלוך ומתאים אפילו לבעלות עור רגיש במיוחד. התכשיר עשוי ממים מטוהרים באיכות פרמצבטית וניחן ב- PH5.5 (הכי קרוב לרמת החומציות הטבעית של העור). בנוסף, התמיסה המיסלרית מבוססת על מבנה מולקולרי הזהה לעור והרכיבים בו מחקים את המבנה הפוספוליפידי של העור ויוצרים מחדש ובאופן טבעי את שכבת ההידרו-ליפידית של העור. התמרוק מקל ומרגיע את העור, מתאים לעיניים וגם שפתיים, נטול פראבנים, אלכוהול, סבון ותמציות ריח, והמלצתי האישית היא להעדיף בבחירתכן תמיסה מיסלרית המוגדרת כהיפואלרגנית", מציינת שרית יאור – ביוטכנולוגית רפואית בחברת ביודרמה.

מים-מיסלריים-של-ביודרמה-בסו

מים מיסלריים ביודרמה

אך יש מי שבכל זאת סבור ששלב שטיפת הפנים במים זורמים הוא הכרחי. "את ה"מים מיסלריים" אנחנו מכירים כבר שנים רבות",  מדגישה ד"ר ג`ני שטיימן המדריכה המקצועית בחברת הקוסמטיקה מאג`יריי. "זהו תכשיר קוסמטי עם נוכחות של שומנים קלים המתקפסלים לתוך "מיצלות" תוך כדי לכידת לכלוך, כמו איפור והפרשות עוריות. ה"מים מיסלריים" קיבלו אהדה בקרב נשים בעלות עור מגורה, רגיש ונוטה לדלקות, הודות לתרכובת המזכירה את שומני העור הטבעיים, אך כמו בכל נושא, הניסיון הוא מהותי ועתה יש מי שסבורים כי ה"מים מיסלריים" הם בבחינת תכשיר ניקוי יעיל אך ורק בתנאי שהם נשטפו לחלוטין מהעור.הסיבה, חייבים לסלק את השומנים שלוכדים את הלכלוך דווקא בגלל הדימיון הגדול שלהם לשומני העור, שכן אם אלה לא יסולקו, עור הפנים עשוי לקבל אותם בברכה, לפרק את הקפסולות ולהשתמש בשומנים לצורך תפקודי של העור ואז לכלוך חוזר אל העור בחזרה וכך בעצם – נותרים עם לכלוך על פני העור וזה מפוזר באחידות. מהסיבה הזו נולד תכשיר מיסלרי חדש  במרקם ג'ל המחייב את שטיפתו. הג'ל המיסלרי ניחן בתכונות ניקוי הדומות למים,  אולם בשל מרקמו הדביק הוא מחייב כאמור לשטוף את הפנים בתום הניקוי".

מים-מיסלריים-4-

ניקוי הפנים באמצעות מים מיסלריים. תמונה: יח"צ

מים-מיסלריים-לוריאל-פריז-42

מים מיסלריים לוריאל פריז

מים-מיסלריים-גרנייה-40-שח-צ

מים מיסלריים גרנייה

וישי-מים-מיסלרים-לניקוי-הפנ

מים מיסלריים וישי

Payot-TONIQUE-PURIFIANT-מי-

מים מיסלריים פאיוט

Pack-ambiance-Sensibio-H2O-

מים מיסלריים ביודרמה Sensibio H2O

hydroboost-micellarמים-מיסל

מים מיסלריים נוטרוג'ינה

מים-מיסלריים-2

מים מיסלריים. תמונה: יח"צ.

גל-מיסלרי-מבית-קרליין-39

ג'ל מיסלריי להסרת איפור קרליין

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.