JEUNESSE Global : אירוע היכרות עם החברה לכ-300 איש בת"א

חברת מוצרי האנטי אייג'ינג והתזונה המתקדמת JEUNESSE GLOBAL ISRAEL, קיימה אירוע היכרות עם החברה לכ-300 אורחים ומפיצים מכל רחבי הארץ במרכז הירידים בתל אביב.

לטובת האירוע, נרתמו והגיעו לישראל הישר מחו"ל, אורחים ממטה החברה העולמי, כולל מומחה התזונה וטיפוח העור הבינלאומי בעל השם העולמי, ד"ר וויליאם אמזלג, המשמש כדובר רפואי ויועץ של האיחוד האירופי וכן כדירקטור מדע המוצרים של החברה ופביאן פיטזנר, מפיץ בכיר בחברה, אשר היו אחראים, בין היתר, על העברת התוכן המקצועי באירוע.

דר-וויליאם-אמזלג,-דירקטור-מ

ד"ר וויליאם אמזלג, דני פלד ופביאן פיטזנר

וויליאם-אמזלג,-דני-פלד-ומפי

ד"ר וויליאם אמזלג, דני פלד ומפיצה ישראלית. צילום: אלכסנדר גולדשיין.

דני-פלד,-מנכל-חברת-JEUNESSE

דני פלד ופביאן פיטזנר. צילום: אלכסנדר גולדשיין.

דני פלד, מנכ"ל חברת JEUNESSE GLOBAL ISRAEL, ציין באירוע: "אני שמח לארח אירוע חגיגי זה ואת אורחינו המכובדים ממטה החברה העולמית שהגיעו ארצה במיוחד לרגל האירוע מתוך הבנת חשיבותו של השוק הישראלי לחברה העולמית. יש לי הזכות להיות חלק מחברה שמטרתה לייצר השפעה חיובית בעולם באמצעות מוצרים מתקדמים המסייעים לאנשים להיראות ולהרגיש צעירים יותר לאורך זמן כמו גם מאפשרים להם להיות מאוזנים יותר מבחינה תזונתית. חברה המעודדת הגשמה עצמית ומיצוי הפוטנציאל האישי, וכל זאת באמצעות פלטפורמה גלובלית, חדשנית, אשר רותמת את היכולות הטכנולוגיות המתקדמות לשיתוף מוצרים חדשניים, הדרכות ותמיכה".

קרדיט צילום- אלכסנדר גולדשטיין

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.