לוק מעושן או יופי בובתי? מראות היופי לסתיו 2017/18

מלבד בריזות ערב קלילות וקולקציות צמריריות ברשתות האופנה, עונת המעבר נושאת עימה גם את מראות היופי לעונה הסגרירית. הנה המוצלחים שבהם, כולל המלצות למוצרים המנצחים בכל קולקציה.

כמו בכל שנה, גם בסתיו ובחורף הקרובים מראות היופי מתאפיינים בעוצמה דומיננטית. האיפור ניחן בעיניים מודגשות, בצלליות מעושנות וכהות ובשפתיים עוצמתיות, השיער פזור, ארוך ושופע, ואילו קצות האצבעות "לובשות" גוונים קודרים אך בוהקים משהו.

פופה מציגים: אישה בוגרת ומתוחכמת

אצל פופה האיטלקית מוצגת PRIVE`E – דיוה עכשווית עם סגנון מודרני משופר וטויסט וינטאג`. מדובר באישה בוגרת ומתוחכמת שאוהבת מותרות, בטוחה ומודעת לעצמה וכזאת האוהבת להפגין אלגנטיות נחושה אך מתוחכמת. הצבעים חומים וטעימים, חומים עמוקים וגוונים בורגנדיים משולבים ברמזים של גווני קאמל ודבש בעוד העיניים מתעצמות על ידי ניואנסים טהורים של חום בורגנדי עם גוונים זוהרים ורב גוניים לצד שפתיים בגוון עמוק עם אפקט ויניל מבריק.

פופה-מראה-איפור-סתיו-2018-p

פופה במראה איפור לסתיו חורף 2018

ג'ייד: שילוב מרקמים וגוונים מכחול עד שחור

המוטיב השחור שב ועולה גם במראה האיפור של חברת ג`ייד. העונה השיקה החברה את  Blue-Eyed Girl – מראה נועז, מסתורי ועמוק המציג שילוב עשיר של מרקמים וגוונים החל מכחול קובלט, דרך שחור מעושן ועד לניוד רענן הממגנט את המבט לעיניים. קולקציית פריטי האיפור המשמשת ליצירת המראה היא עשירה ושופעת ושואבת את השראתה מגווני השמיים בלילות הסתיו הקסומים היוצרים מראה איפור מתוחכם, מסתורי ואקסטרווגנטי. הלוק מביא עמו הרמוניית גוונים נחשקת המעטרת את העיניים בכחול קובלט תוסס ועשיר, תחום בצללית שחורה מעושנת, איילינר בכחול בוהק בשילוב עם לחיים הקורנות בסומק רך ושפתיים עסיסיות בגוונים טבעיים.

ג'ייד-מראה-סתיו-2017

ג'ייד במראה איפור לסתיו חורף 2018

בועז שטיין: ניחוח רומנטי עם נגיעת זהב

"סתיו 2017/18 נושא עימו ניחוח רומנטי חושני עם נגיעת זהב מינורית ושפתיים חושניות", קובע גורו המייקאפ בועז שטיין. ואכן, האישה של שטיין לחורף הקרוב מייצגת רומנטיות ועוצמה עמוקה של צבע נוכח. השפתיים בלוק חושני משוחות בשפתון עז בגוון עינב מרלו עסיסי בטקסטורת מאט בעוד העיניים מודגשות בהארת ברק מוזהבת. "בשלב הראשון בחרי מייק אפ קליל בהתאמה מושלמת לגוון עורך. הקפידי להדגיש את עצם הלחי בזווית חדה בעזרת סומק בגוון של ורוד עתיק על מנת לחטב את הפנים. על בסיס העין הניחי צללית מוזהבת לייט וטפחי בעזרת האצבע. הוסיפי מעט מהגוון וקבעי את הצללית בזוויות העיניים הפנימיות תוך טשטוש עדין ויצירת נקודת אור מודגשת. למסקרה חשיבות רבה העונה והשפתיים בקדמת המראה".

סתיו-חורף-2018-בועז-שטיין-צ

סתיו חורף 2018 על פי גורו האיפור בועז שטיין

ג'יבנשי: הצבע השחור מככב

במראה החורף של בית אופנת העל הצרפתי ג`יבנשי מככב העונה השחור. השפתיים משוחות בשפתון בעל שני גוונים המעניק צבע ותיחום בו זמנית ושני הגוונים מתמזגים יחד לגוון הרמוני אחד. העיניים במראה מודגשות באייליינר בגוון שחור-סגול ובצללית קרמית בגימור בוהק ופנינתי ברוח המראה השחור ולהעצמת הגוון הטבעי של הלחיים נעשה שימוש בסומק ייחודי בעל נוסחה שחורה המכילה חלקיקים המגיבים לחומציות העור והופכים אותו לסגול כהה.

מותג האיפור שיק: גווני אבן ואדמה

באלגנטיות מתוחכמת כובשת גם האישה של שיק תמרוקים המשחקת את המשחק על-פי החוקים שלה, כשהיא כובשת העונה בלוק שרובו ככולו מתבסס על צבעי אבן ואדמה. המראה עצמו חושף גוון עור כמעט שקוף, העיניים מאובזרות בצלליות מבריקות בגוון ברונזה במרקם פנינתי לצד צלליות כהות במראה מעושן ושפתי פאם-פאטאל מפוסלות בשפתון ניוד רך בעל ברק המזכיר את רסיסי הטל של שעות הבוקר המוקדמות. בנוסף, בקולקציית האיפור תוכלו למצוא מסקרה חדשה, מאריכה ומדגישה השומרת על מראה עין רענן. "הסקין נקי ומפודר, כמעט ללא סומק, והעיניים מתהדרות בצבעי אדמה רכים שהודגשו באמצעות מסקרה שחורה בלבד על מנת לשמור על המראה הכללי הענוג והרך כמו שיר הלל לטבע", מסכמת מרינה רוזנפלד המדריכה הראשית במותג.

מראה-סתיו-חורף-2018-CHIC

שיק תמרוקים – צבעי אבן ואדמה לסתיו 2018

לוריאל פריז: שפתיים במרה טבעי ורך

גם המותג לוריאל פריז בחר העונה להיצמד לשפתיים במראה טבעי ורך. השימוש בגוון ורוד ניוד המזכיר פודרה אוורירית רכה אמנם פחות מתכתב עם גווני העונה הקרה, אך הוא בהחלט מהווה ניגודיות מופלאה עם איפור העיניים הדומיננטי. אלה באופן מנוגד לשפתיים `העירומות` – מוקפדות, מודגשות ומתוחמות להפליא בתיחומים שחורים. להשלמת המראה החורפי קיבלו הריסים ווליום עוצמתי באמצעות מסקרה שחורה ואת הנוכחות הדרמטית מעצים פס אייליינר צמוד שורש קו הריסים העליון בגוון פוקסיה חמים וחורפי.

מראה-החורף-של-לוריאל-פריז-2

מראה איפור לסתיו חורף 2018 על פי לוריאל פריז

מייבלין ניו יורק: מדגישים את השפתיים בגוונים כהים

אפרוריות וחיוורון החורף מעוררים בכן את צורך להעז? "בחורף הקרוב מומלץ להדגיש את השפתיים בגוונים כהים", קובעת עדי פרג`י – המדריכה הראשית של מייבלין ניו-יורק. "הגוונים שיבלטו העונה הם גווני החציל, הבורדו דובדבני, הסגול-שחור והיין עמוק". ובהתאמה – האישה הניו יורקרית מַפְצִיעָה העונה בשפתיים עמוסות צבע נוכח ועוצמתי: מדובר בסגול בורגנדי עם תת גוון של בורדו עמוק הדומה ליין אדום איכותי ומנגד – עיניים חפות מאיפור כשקו אייליינר סולידי תוחם אותן ונגיעת מסקרה שחורה `מלטפת` אותן.

מייבלין-ניו-יורק-סתיו-חורף-

מייבלין ניו יורק לסתיו 2018 – מסקרה מלטפת

גאיה קוסמטיקס: מראה דרמטי

בהתאמה למגמה הרווחת גם המותג גאיה קוסמטיקס השיק העונה מראה דרמטי, עוצמתי ומעושן התואם את הלוק החורפי והקריר. השפתיים העדינות והעיניים המעושנות יוצרות שילוב מושלם בין אלגנטיות לעוצמתיות המאופיינת בגווני שחור וניוד.

פול מיטשל: גם לשיער מותר להתפרץ

בגזרת השיער מבקש המותג פול מיטשל לתת משנה תוקף לסברה כי לשיער העונה צריך לתת להתפרץ. השיער לשיטתם הוא חלק נכבד ביופי של כל אישה ועם שיער ארוך אין סוף מבחינתם לאופציות. התספורות, החורף ימשיכו למעשה טרנדים שהחלו אשתקד. הקארה הארוך ימשיך למלוך כתספורת הנשית המובילה במראות השיער לחורף והסיבה נעוצה בעובדה כי זוהי הדרך הקלה ביותר לקבל את היתרון של שיער קצר עם מראה של שיער ארוך, זהו מראה אופטימאלי עבור אישה שמעוניינת בשינוי אך עם זאת להישאר באזור הנוחות שלה.

פול-מיטשל-מראה-חורף-שיער-אר

פול מיטשל לחורף 2018 – שיער מתפרץ

 

מון פלטין: מגמה של שיער ארוך

את המגמה לשיער הארוך תמצאו גם בטרנדים שמבקש להכתיב המותג מון פלטין. "העונה אנו מציעים מראה בוהו שיק בלוק מבולגן מעט, קליל ואוורירי במראה הוליוודי "אומר מעצב השיער ארז בן הרוש. "לכל הנשים שאוהבות שיער ארוך, הבשורה היא שהמגמה האמורה תמשיך גם לעונה הקרה ובגדול והעיקר שהמראה יהיה גדול ומרשים". כך או אחרת השיער הארוך הוא סוג של ביטחון עבור נשים רבות, כמו שאמרה פעם ארוכת שיער ידועה – אלאניס מוריסט ( "שיער ארוך הוא שמיכת בטחון עבורי. הסתפרתי לפני כמה שנים ואני ממש לא אעשה זאת שוב"). אפילו בלה חדיד נראתה לאחרונה בקוקו ארוך ומדהים ושחקניות ודוגמניות רבות היו בנקודות מסוימות או במשך שנים ארוכות בחייהן ארוכות שיער ונראו בו נפלא. אז לכל מי שאינה מוכנה לוותר על הארוך, הבשורה היא שהמגמה ממשיכה בגדול וניתן בהחלט לגוון עם חצי שיער אסוף וחצי פזור או פזור לגמרי, העיקר שהמראה יהיה גדול ומרשים.

Mon-Platin-Professional--צי

מון פלטין – מגמה לשיער ארוך

מותג הלק ORLY משתמש בקטיפה כמקור השראה

מותג הלק האמריקאי אורלי מציע העונה את מראה Vevlet Dream – שבמרכזו ניצב בד הקטיפה כמקור ההשראה המרכזי. "המיוחד בקטיפה הוא שהצבע שלה לעולם ייראה מוחלט, כמעט פיגמנטי" אומרת חני אטיאס מדריכת המותג. "אין שום בד שיכול להמחיש צבע כמו קטיפה, סגול בקטיפה לעולם לא יראה כמו סגול בבד… בכלל, לכל צבע בקטיפה אין מקביל בבדים אחרים, מבחינת העומק והעושר, והאופן שבו האור נופל עליה. מעל לכל מושכת ההיסטוריה שבה. קטיפה היא גם סקסית וגם קלאסית, מה שהופך אותה לצעירה ומבוגרת בעת ובעונה אחת ובהתאמה קולקציית הלק מציבה 6 גווני לק חורפיים שפותחו בהשראת הבד היוקרתי".

ORLY_VevletDream_251

שישה גווני לק חורפיים – מותג הלק ORLY

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.