לרגל השקת קולקציית החורף של OPI – עובדות מרתקות על איסלנד

מותג הלקים OPI משיק את קולקציית החורף החדשה: אייסלנד. זו הזדמנות נהדרת לספר לכם כמה עובדות מרתקות על ארץ הקרח והאש: ICELAND

ICELAND-BANNER

המשקה האהוב – ליקר תפוחי אדמה

ברניוין (Brennivin) הוא הליקר המקומי האהוב ביותר. למעשה זהו ליקר שמזוקק מתפוחי אדמה ממש כמו וודקה.

קרחון בגודל שליש מדינת ישראל

באיסלנד נמצא הקרחון הגדול ביותר באירופה: זהו קרחון ואטניוקל (Vatnajokull) ששטחו מתפרש על פני לא פחות מ-  8,100 קמ"ר. אם אתם מתקדים להבין מהו הגודל הפיזי – מדובר בשטח השווה לכשליש משטחה של ישראל! עומק הקרח בו הוא יותר מאלף מטרים. כשבעה הרי געש ממוקמים מתחת לקרחון וכמה מהם עדיין פעילים. אמרנו ארץ והאש, לא?

אייסלנד, חוויית ספא שאין באף מקום בעולם

אם תשאלו את התושבים המקומיים מהי החוויה המיוחדת ביותר באייסלנד, הם יענו לכם ללא ספק: ישיבה באחד מהמעיינות החמים, כאשר אדים עולים מן המים והסביבה קפואה או מכוסה בשלג. השילוב הזה, השכיח למדי באיסלנד, בין החום לקור, מעניק לטובלים חוויה ייחודית.

OPI_4_Iceland

קולקציית איסלנד של OPI

"מותק, תדליקי לי את הדוד"… לא באיסלנד

אם הכיף שבחווית הספא אינו מספיק, תוכלו להוסיף לזה גם את חשבונות החשמל הנמוכים משמעותית באיסלנד: אין צורך לחמם מים, היות והגייזרים הם ספקי המים הרותחים של המדינה.

עמק סודי שהגישה אליו בלתי אפשרית

בדרום איסלנד שוכנת לה שמורת טבע סודית שהגישה אליה אסורה ובלתי אפשרית: היא נקראת תורסמורק (Thorsmork), שמשמעותה "היער של תור", אל הרעם במיתולוגיה הנורדית. האיסלנדים מספרים כי העמק שבשמורה הוא אחד הנופים הפראיים והמיוחדים של אייסלנד. שלושה קרחונים, שני נהרות עמוקים ושרשרות הרים, מבודדים את העמק מן העולם שסביבו.

שמות פרטיים בלבד בבקשה

רוב תושבי איסלנד אינם נושאים שם משפחה. לאור זאת הם מוצגים בשמם הפרטי ובשם אביהם. למשל – תור, בנו של יון, ייקרא תור יונסון. כאשר ייוולד לו בן ייקרא בנו תורסון. לאור זאת, ספרי הטלפון באיסלנד מסודרים על פי השמות הפרטיים. חשוב לא פחות – נשים לא משתמשות בשם משפחה של בן זוגן.

IcelandedABottleOfOPI

ICELAND by OPI

Iceland-OPI

גוונים שמתכתבים עם צבעיה של ארץ האש והקרח – קולקציית איסלנד OPI

OPI_AllAboutTheNails_Icelan

קולקציית חורף 2017 של OPI – איסלנד

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.