אקטיב טכנולוגיות: "שוק הסרת השיער בלייזר הפך להיות נפוץ ומבוקש"

"שוק הסרת השיער בלייזר התפתח מאוד בעשור האחרון בכלל ובשנים האחרונות בפרט" מסבירים בחברת אקטיב. "עם התחרות הגוברת בענף, עלה גם הביקוש מצד הלקוחות באופן אף גבוה יותר וכיום השירות הפך לנפוץ ומבוקש עוד יותר משהיה בעבר".

בחברת אקטיב מתייחסים לתמורות העוברות על ענף הסרת השיער בלייזר ומסבירים מה היא הנוסחה להצלחה, שמציבה אותם גם היום בין החברות המובילות בעולם למיכשור אסתטי מתקדם. "בשונה ממכשירי לייזר אחרים, המכשירים שחברת אקטיב מייצרת בישראל, הם פרי פיתוח טכנולוגי מהמתקדמים בעולם. המכשירים של אקטיב משתמשים בדיודות משופרות אשר יוצרות ריכוז מדויק של אנרגית לייזר המאפשרת טיפול סלקטיבי בשורש השערה. התוצאה היא פגיעה ממוקדת וקשה בשורש השערה, דבר המאריך בצורה ניכרת את הזמן בין טיפול לטיפול, לשביעות רצון המטופלים. התוצאה עצמה, הופכת לאפקט שיווקי עבור המכונים המטפלים ויותר ויותר לקוחות בוחרות להגיע למכונים שמחזיקים את המכשור המתקדם של אקטיב." מסבירים בחברה.

הסרת-שיער-בלייזר

הסרת שיער באמצעות המכשירים של אקטיב. צילום: יח"צ

מכשירי הסרת השיער לצמיתות של חברת אקטיב משווקים ברחבי תבל ליותר 40 מדינות. "לצד הפריסה הבינלאומית שלנו, אנחנו נמצאים בלב ישראל ונגישים לכל קוסמטיקאית המעוניינת לשדרג את העסק שלה ולהציע את התוצאות הטובות ביותר ללקוחותיה" מסבירה מירי, מנהלת השיווק באקטיב. "אני מזמינה כל אחת ואחת מבעלות מכוני היופי והאסתטיקה להגיע אלינו, לשמוע, להתייעץ, לראות להתחדש ולהשתדרג".

לפרטים נוספים, ניתן לפנות לאקטיב בטלפון : 03-9236610 למשרדי החברה, או ליצור קשר ישירות עם מנהלת השיווק, מירי בטלפון: 054-5502951

Active-super-slim

ספיריט 916 Spirit – מכשיר להסרת שיער בלייזר – אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

Actice-Optima_518

אופטימה 518 Optima – מכשיר להסרת שיער בלייזר – אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

active-body-shape

בודי שייפ Body Shape RF 311 – מכשיר להסרת שיער בלייזר – אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

Active-Extra-618

אקסטרא 618 Extra – מכשיר להסרת שיער בלייזר – אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

Active-super_slim

סופר סלים Super Slim – מכשיר להמסת שומן בקור – אקטיב מערכות אופטיות בע"מ

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.