קוסמטיקאיות ממליצות על מכשיר הקפאת שומן בקור | Danuba C7 של מד אופ

שרה לביא קוסמטיקאית רפואית, בוגרת מכון וינגייט ובעלת תואר ראשון בחינוך גופני, מכירה היטב את האנטומיה הגופנית והדרכים לשמור על כושר וגוף חטוב. לפני יותר מ-20 שנה החליטה ללמוד קוסמטיקה והפכה עם השנים למורה לקוסמטיקה במשרד החינוך במשך 17 שנה. לשרה קליניקה בקרית אונו, רפאל איתן 1 והיא מחזיקה במכשיר הדנובה של מד אופ כחצי שנה.

"יש ביקוש לטיפול הקפאת שומן בקור והמודעות לנושא הולכת גוברת" מסבירה שרה לביא. "כשהחלטתי לעבוד עם מכשיר הקפאת שומן בקור,  בחרתי כמובן בחברת מד אופ, לאור ההיכרות שלי איתם במשך 20 שנה, הם מאוד אמינים ואני לא מחליפה אותם באף חברה. השירות שלהם נהדר." אומרת שרה.

"יתרון משמעותי נוסף שיש למכשיר הדנובה על פני מכשירים אחרים הוא שלמכשיר של מד אופ יש ידית נוספת, המיועדת לאולטראסאונד. הידית הזו מבצעת השלמת עבודה לתהליך הקפאת שומן בקור. מאחר ואת הקריו (הקפאת שומן בקור) אפשר לעשות אחת לחודש, אפשר להשתמש בידית השניה לבצע טיפול משלים של מיצוק העור" מסבירה שרה. "אלו שתי פעולות שמשלימות אחת את השניה. אפשר בעזרת יתרון זה לשדרג את איכות העבודה".

שרה-לביא-דנובה

שרה לביא עם מכשיר הדנובה של מד אופ

 

אנג'ליקה סימוננקוב, קוסמטיקאית העוסקת במקצוע כבר 15 שנה, משתמשת במכשיר הדנובה מרגע שהושק. "המכשיר אינו מפספס, הוא מציג תוצאות יפות עם כל הלקוחות שעליהם בוצע הטיפול. רוב התוצאות מתחילות להופיע מחודש לאחר הטיפול ועד שלושה חודשים לאחר הטיפול הראשון. כך או אחרת, תמיד מופיעות תוצאות נראות לעין וזה גם סוד ההצלחה של המכשיר." היא מספרת. "מרגע שהכנסתי את דנובה של מד אופ לקליניקה, זה הוסיף לי המון לקוחות: השמועה מגיעה מפה לאוזן ובזכות התוצאות שהדנובה מעניק, אני ממלאת את היומן ועסוקה עד מעל לראש. עוד יתרון של מכשיר הדנובה הוא ידית האולטראסאונד המסייעת לטיפול מיד לאחר התהליך של המסת השומן, מחליקה את המקום והתוצאה המתקבלת טובה יותר מאלו המושגות באמצעות מכשירים מתחרים."

לאנג'ליקה, שהיא בעלת מכון היופי אנג'ליקה ביוטי באילת, מכשיר נוסף מבית מד אופ בקליניקה: "יש לי גם מכשיר גלי רדיו של מד-אופ שאני משלבת עם מכשיר הדנובה וזה משלים את הטיפול. הפתרונות שמד אופ מציעה כיום מאפשרים לנו כקוסמטיקאיות ובעלות מכון יופי, לתת מעטפת היקפית של טיפולים ברמה הגבוהה ביותר שיש. עם מד-אופ אני עובדת מעל שנתיים, מרוצה מאוד מהשירות ומהמכשירים."

אנג'ליקה-דנובה

אנג'ליקה עם מכשיר הדנובה של מד אופ

אנג'ליקה גם מתייחסת לאפשרויות הבחירה המגוונות שיש כיום ללקוחות: "הלקוחות היום מבינות הרבה יותר, הן בודקות, קוראות חוות דעת במגזינים ובאינטרנט, שואלות חברות ואפילו מגיעות לקלינקות שונות כדי להתרשם" היא אומרת, "בסופו של דבר, חוות הדעת החיוביות שיש בענף על המכשירים של מד אופ בכלל והדנובה בפרט, יחד עם ההמלצות מפה לאוזן והנסיון העשיר והמוניטין של הקליניקה, עוזרים ללקוחה להחליט איפה לעשות את הטיפול המבוקש".

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.