רוח ים תיכונית וגלידה בצבע סגול: Promise משיקים קרם לחות

אסף דקל, מנכ"ל ובעלים Promise השיק בנמל תל-אביב את הקרם החדש מבית מותג הטיפוח: קרם לחות אקספרס.

אסף דקל, מנכ"ל ובעלים מותג הטיפוח Promise, השיק בסוף חודש מאי את קרם הלחות החדש של המותג, "קרם לחות אקספרס" שהמרכיב הייחודי בו הוא תשלובת Hydra-Point, המבוססת חומצה היאלרונית. הקרם עשיר מאד בלחות ומהווה בסיס לחותי מעולה לפני איפור ואף מתאים לכל סוגי העור.

שירלי-גליק,-אסף-דקל-ויפעת,-

גלידה בצבעי המותג. השקת פרומיס

אירוע ההשקה של הקרם החדש התקיים בספא "כולה" שבנמל תל אביב. בין האורחים והמוזמנים ניתן היה לראות גם את ליאורה זק סמנכ"לית סחר ואופנה קום איל פו, שרון איילון הזכורה מהריאליטי "קחי אותי שרון", שירלי גליק, יפעת זמיר מנהלת ספא כולה שהוא ספא המיועד לנשים בלבד ועוד. היות וצבע המותג הוא סגול, הוגשה לאורחים גלידה בצבע סגול, בטעם אוכמניות, שהכין במיוחד לאירוע השף גלסייר גיא טשקנט מגלידת Gela, גלידת בוטיק איטלקית בעבודת יד.

את המותג Promise הקים אסף דקל, מומחה בפיתוח מוצרי קוסמטיקה רב תועלתיים. דקל, נצר למשפחת דקל שהקימה את מותג הקוסמטיקה הולילנד (ששינה את שמו בהמשך ל-HL) גדל במעבדת קוסמטיקה ונחשף לפיתוח ולייצור תכשירים עבור קוסמטיקאיות ורופאים. "כל מוצרי הטיפוח של Promise מבוססי טכנולוגיה חדשנית ומתקדמת" מסביר דקל "טכנולוגיה המשלבת חומרי גלם איכותיים ורכיבים פעילים, בריכוזים גבוהים במיוחד".

פרומיס-אסף-דקל-שרון-איילון

השקת הקרם החדש של המותג פרומיס.

שרון-איילון-אסף-דקל-ושירלי-

שרון איילון, אסף דקל מנכ"ל פרומיס ושירלי גליק.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.