מותג Promise משיק לקראת הקיץ קרם לחות אקספרס

מותג הטיפוח Promise משיק לרגל הקיץ את Ultimate Hyaluronic Moisturizer – קרם לחות אקספרס עם תשלובת Hydra-Point מבוססת חומצה היאלורונית, אשר פותחה במיוחד למניעת מצבי יובש ואובדן לחות.

שינויי מזג האוויר, החשיפה לשמש, שימוש במוצרי טיפוח לא מתאימים, סטרס ומחסור בשינה, הם חלק מהגורמים להתייבשות עור הפנים. כמו כן, קצב החיים האינטנסיבי כבר אינו מותיר זמן לשגרת טיפוח ארוכה. לשם כך, פיתחו במותג הטיפוח Promise קרם לחות היאלורונית Ultimate Hyaluronic Moisturize – קרם לחות אקספרס עם תשלובת Hydra-Point, מבוססת חומצה היאלורונית, המעניק לעור מקסימום לחות ברגע אחד של שימוש. קרם לחות היאלורונית, הקרם האולטימטיבי לקיץ – עשיר מאד בלחות, מהווה בסיס לחותי מעולה לפני איפור ומתאים לכל סוגי העור.

לחות-הילאורינית-Promise-2

במיוחד לקיץ: קרם לחות אקספרס של Promise

קרם לחות אקספרס של Promise מבוסס על תשלובת Hydra-Point אשר פותחה במיוחד למניעת מצבי יובש ואובדן לחות. תשלובת זו מאפשרת החדרת לחות אל עומק העור בזכות היותה מבוססת על ריכוז גבוה של חומצה היאלורונית, יחד עם תרכובת סוכרים ייחודית, אשר פיתוחה מוגן בפטנט ואשר מעלה את רמת הלחות והנפח באפידרמיס עד 72 שעות. הקרם מעניק קו הגנה כפול, אשר סופח את הלחות מבחוץ ובו זמנית לוכד אותה בפנים. מריחה של הקרם מצמצמת עומק קמטים וקמטוטים, מרגיעה ומרככת את העור ומעניקה לחות ורעננות לאורך זמן.

Promise-קרם-לחות-אקספרס

קרם לחות אקספרס של Promise

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.