כנס ביוסקלפצ'ר הבינלאומי: המדריכות מישראל זוכות במקום הראשון

מדי שנתיים עורכת חברת BIO SCULPTURE העולמית את הכנס המסורתי שלה. בכל השנים עד כה, התקיים כנס ביוסקלפצ'ר בדרום אפריקה, המקום בו נולד המותג. השנה, הוחלט לראשונה להעתיק את מיקום הכנס של מותג היוקרה לציפורניים  לאתר השוכן על מימיו הכחולים של הים התיכון, בעיר לרנקה, שבקפריסין השכנה לישראל.

במשך חמישה ימים נערך הכנס, במלון פאלם ביץ' המפנק, בעיתוי מושלם התואם את חגיגות פתיחת עונת הקיץ בקפריסין התוססת. באי הכנס נהנו מאירוח מפנק, ארוחות בסגנון יווני, קוקטיילים על החוף, טברנה תוססת ומרקידה והמון מתנות ופינוקים קטנים מבית ביו סקלפצ'ר, שהפכו את הביקור בכנס לחוויה בלתי נשכחת.

כנס-ביו-סקלפצר-3

כנס ביו סקלפצ'ר בלרנקה.

משלחות ביוסקלפצ'ר מכל העולם

גם השנה, הגיעו משלחות מכל העולם ובהן משלחות מגרמניה, רומניה, צרפת ורוסיה, משלחות מהולנד, שוודיה ספרד ובריטניה. גם מארצות הברית, קנדה ויפן, שווקים ענקיים בהם המותג זוכה להצלחה אדירה, שלחו משלחות מכובדות. נציגי המותג הגיעו ממדינות כמו הונג קונג, דובאי, אסטוניה, דרום אפריקה וכמובן המשלחת הישראלית שלא מפספסת השתתפות בכנס.

בראש המשלחת עמדו אורלית אוקוביץ, הבעלים של ביו סקלפצ'ר ישראל, ורו"ח פיטר אוקוביץ, בנה של אורלית שהצטרף לאחרונה לניהול החברה. השניים הטיסו לכנס את נבחרת ישראל: משלחת מכובדת בת 10 משתתפות, המהוות  את חוד החנית של מדריכות הציפורניים בישראל. המשלחת הישראלית הופיעה מדוגמת, בהופעה אחידה, מרשימה ופטריוטית, בצבעי כחול לבן המסמלים את דגל ישראל וחילקו מתנות ותשורות לשאר המשלחות המשתתפות בכנס.

ביוסקלפצר-פיטר-אוקוביץ

רו"ח פיטר אוקוביץ. הצטרף להנהלת החברה

תודות מיוחדות למנכ"לית ביוסקלפצ'ר ישראל

הגב' אלמיין שולץ, נשיאת החברה, פתחה את הכנס וציינה בדברי תודה מיוחדת  את אורלית אוקוביץ, על תרומתה המשמעותית למערך ההדרכה העולמי של החברה. שולץ הזמינה את אוקוביץ להצגת תכלית, על היכולות המקצועיות המרשימות במדינת ישראל, מדינה קטנה בסדר גודל בינלאומי, המונה בסך הכל כ-8 מיליון תושבים, על התפתחות ענף היופי בישראל ובכלל זה תחום הג'ל והציפורניים. למחרת היום, הוזמן רו"ח פיטר אוקוביץ, להציג בפני מנהלי המדינות, נתונים על צריכת שוק ותחזית עתידית. הופעתו קצרה מחמאות רבות והתעניינות במיוחד בקרב מדינות המהוות שווקי ענק כמו אמריקה, אוסטרליה, רוסיה וקנדה.

מקום ראשון בכל קטגוריה למשלחת מישראל

בכנס הוצגו חידושים וטכנולוגיות חדשות  על פי פילוסופיית השמירה על הבריאות שמנחה את חברת ביו סקלפצ'ר, לצד הדגמות ועבודה מעשית של כל המדריכות. החלק האינפורמטיבי של הכנס הסתיים אחר כבוד בברכות למדריכות מישראל שהשאירו חותם מרשים ביותר עם ידע מקצועי עשיר ביותר ושליטה מלאה בפרטים הקטנים.

החלק המעשי, נחתם בתחרות בין עשרות המדריכות, על ביצועים מקצועיים וגם כאן קטפו את המקום הראשון משלחת ישראל.

נבחרת ישראל חזרה ארצה מהכנס הבינלאומי עם ניצחון מוחץ בכל קטגוריה אפשרית ובמקום ראשון בעולם, זכתה בכבוד מנשיאת ומייסדת החברה העולמית ובמחיאות כפיים מנציגות כל המדינות.

כנס-ביו-סקלפצר-6

נהנים בשמש הים תיכונית של לרנקה. ביו סקלפצ'ר

כנס-ביו-סקלפצר-5

מפגש מקצועי עם קולגות מכל העולם. כנס ביוסקלפצ'ר העולמי

כנס-ביו-סקלפצר-2

נציגות ישראלית מרשימה בכנס המקצועי. ביוסקלפצ'ר ישראל

כנס-ביו-סקלפצר-1

יחד עם מייסדת המותג הגב' אלמיין שולץ

כנס-ביו-סקלפצר-4

הנוף הפסטורלי של מלון פאלם ביץ' בלרנקה, שם נערך הכנס.

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.