להעלים קמטים, לעצב ולמצק את העור. תכירו את Twinlight

חברת מד אופ טכנולוגיות אסתטיות מציגה את Twinlight RF Wrinkles, מכשיר הפועל בטכנולוגית גלי רדיו ומיועד לעיצוב ומיצוק העור והעלמת קמטים.

חברת מד אופ הותיקה מציעה פתרון לטיפולי אנטי אייג'ינג הנלחמים בהשפעות ההורמונליות, נזקי עישון, נזקים של תזונה לקויה, הזדקנות פיזיולוגית ועוד לא מעט סיבות שבגינן העור שלנו מאבד מהחיוניות והמראה הצעיר שלו.

"בטיפול האנטי אייג'ינג מבית מד אופ המבוסס על טכנולוגית RF, כל מטופלת ומטופלת תצליח להגיע לריווי ייצור הקולגן. הקולגן, בשילוב עם האלסטין המצוי בגופנו, הוא זה שמשפר באופן ניכר את מראה העור שלנו ויש ביכולתו לעכב את תהליך ההזדקנות הטבעית של הגוף." מסבירים במד אופ טכנולוגיות אסתטיות.

מכשיר ה- Twinlight של מד אופ

הצערת העור מבלי להחדיר אליו רעלנים

המטרות המוצהרות של המכשיר הן בראש ובראשונה הצערת העור, מבלי שנצטרך להחדיר רעלנים לגוף, הליך שיש המכנים אותו  No surgical face lift. בנוסף, המכשיר יסייע להשיג תוצאות של מילוי קמטי גיל, הרמת טונוס העור, מיצוק העור, עיסוי לימפתי, חיטוב כללי של העור, העלמת סימני מתיחה לאחר הריונות או כתוצאה מדיאטה משמעותית, העלמת סימני הצלוליט הנפוצים כל כך אצל אחוז גבוה מהנשים, המסת שומנים רכים, הצרת היקפים והמרצת הדם. כל אלו יבוצעו בפעולה אחת.

למכשיר הטווינלייט RF ארבע ידיות. הראשונה מאפשרת טיפול ברקמה דקה באיזור פלג הגוף העליון, יחד עם מילוי קמטים, הצערת העור, עיצוב וחיזוק שרירי החזה והזרועות, שיפור הטונוס ועוד.

לטיפול מאסיבי יותר, נשתמש בידית שניה: כאשר נרצה החדרה עמוקה יותר של גלי רדיו לרקמה, בכדי לטפל לטפל באזורי הגוף התחתון. במקרה שכזה נוכל לבצע הליך של העלמת סימני מתיחה, טיפול בעור רפוי, חיטוב והצרת היקפים, העלמת סימני צלוליט, החלקת העור, המסת שומנים רכים, עיסוי לימפתי והמרצת הדם.

Twinlight-RF-Wrinkles

שיפור הטונוס, מיצוק העור. מכשיר הטווינלייט מבית מד אופ

ידית מיוחדת לטיפול בקמטים עמוקים

אחד הפיתוחים החדשניים של מכשיר ה-TWINLIGHT RF מבית מד אופ אסתטיק הוא ידית מיוחדת לטיפול בקמטים עמוקים יותר על גבי העור, חריצים וסדקים בעור הפנים. הטיפול מתבצע ללא הזרקות, ללא טיפולים פולשניים וללא כאב. טכנולוגית ה- Wrinkles של מד אופ טכנולוגיות אסתטיות, יצרן ישראלי, מאפשרת לשמור על עור פנים חלק ורענן, ללא התערבות כירורגית.

הדידית הרביעית, הידית מלקטת מבוססת על טכנולוגיה ייחודית בפיתוח בלעדי של מד-אופ: הידית המלקטת פועלת ב RF ללא הפרעות תדר. היא מיועדת להסרת ספיחי עור ולטיפול בכל סוגי היבלות הויראליות. הטיפול הינו מהיר מאוד ומתבצע ללא סימנים, ללא דימום וללא תופעות לוואי. עקרון השיטה הוא: החום המועבר לבסיס הנגע גורם למעשה להקרשתו ולחסימת הזנתו.

מעלות ויתרונות של מכשיר הטווינלייט RF

המכשיר קל ונוח לתפעול. למכשיר ידית המעניקה מענה גם להסרת נגעים בעור וקופרוז (נימי דם). הטיפול הינו קצר, אפקטיבי ונטול כאב. המטופלות יבחינו בתוצאות מדהימות החל מהטיפול הראשון. כמו כן, מניסיוננו, קיימת שביעות רצון גבוהה בקרב המטופלות המורגשת החל מהטיפול הראשון.

med-op-Twinlight-RF

תוצאות מורגשות החל מהטיפול הראשון – Twinlight RF Wrinkles

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.