עצמאות כחול לבן – המאפרת עדה לזורגן במראה פטריוטי

אוטוריטת האיפור עדה לזורגן נכנסת לכוננות חג ומכינה אותנו לקראת חגיגות יום העצמאות  ה-69 של מדינת ישראל עם מגוון טיפים של איפור כחול לבן למראה פטריוטי במיוחד.

למי ששם לב כבר ניתן להבחין בדגלי ישראל המתנוססים במכוניות, בבתים וברחובות הערים לכבוד החג שכולו כחול לבן. בסטודיו עדה לזורגן כבר נערכים להפתיע את כולם במסיבת יום העצמאות באיפור מנצנץ ובוהק בגווני הדגל שלנו.

סטודיו-עדה-לזורגן-יום-העצמא

סטודיו עדה לזורגן במראה איפור ליום העצמאות – צילום: גיא הכט

מה מיוחד כל כך בצבע הכחול?

הכחול הוא הצבע הכי רב גוני בפלטת הצבעים. הוא ממוקם בצד הקר של גלגל הצבעים, בין הסגול לירוק, כמו שאר הצבעים הצוננים, והוא יוצר תחושת מרחב אין סופי שיוצרת תחושה של מבע עיניים עמוק. מדובר בצבע השמיים וגוון השתקפות המים, המסמל שלווה, רוגע, עומק ומרחב אין סופי.

הצבע הטורקיזי, הכחול עמוק, ממשפחת הכחולים מתאים לבהירות עור וגם לכהות עור (לאלו שהספיקו להשתזף עד החג) זהו צבע מחמיא שסוחף מחמאות ומכניס אותנו ישירות אל תוך הקיץ.

למראה כחול לבן תוכלו לעשות שימוש במסקרה כחול אולטרא, הפופולארית מאוד כיום, במיוחד לבהירות שמתאימה לכל גבי עור הפנים.

אייליינר ג'ל עמיד וקל למריחה שגם מגיע בגוונים טורקיז, כחול ולבן, מאוד פופולארי בחודשי הקיץ כפס איליינר. ליום העצמאות אפשר להניח קודם את הלבן ומעליו את הכחול ולהפך.

יום-העצמאות-לישראל-עדה-לזור

עדה לזורגן – כחול לבן

עדה-לזורגן--יום-העצמאות-ציל

עדה לזורגן – צבעי הדגל ליום העצמאות

שילוב בין איילינר ג'ל לצלליות למראה מעושן ועמיד

ניתן לערבב במכחול מעט איילינר ג'ל בתוספת צללית למרקם משחתי וכל עוד שזה לח, למשוך קו איילינר או לשרטט בתוך העין, דבר זה יוצר עמידות לאורך זמן.

למראה פאנקי שובב ניתן לצבוע גבות עם המסקרה הכחולה ואת האיילינר בתור שפתון עמיד.

גם השימוש בצבע הלבן מקפיץ לנו את המראה הכולל – צללית לבנה המשולבת עם גלוס במרכז השפתיים מומלצים להארה של עור שזוף במיוחד בשעות הערב. צללית לבנה עם גוון כסוף יכולה לשמש כשימר לכהות העור . את הצללית ניתן להרטיב קלות עם רוצים ליצור מראה עמוק יותר ולשלב צללית כהה עם צללית בהירה יותר ומקבל אפקט שנכנס יותר עמוק לנקבוביות של העור.

ולמי שרוצה ללכת על הסוף עם המראה כחול לבן – מומלץ שהשתמש באייליינר ג'ל לבן וכחול ולהתחיל לצייר פס לבן מעל כחול או להיפך מתחת לגבה או בקצה התפר של העין הפנימית למראה מושלם.

עדה לזורגן, מבכירות המאפרות בישראל, מציעה קו מוצרים איכותי ועכשווי אשר פיתחה במיוחד עבור מאפרות מקצועיות וצרכניות איפור. קן המוצרים כולל: סדרת מוצרים טיפוח מי פנים, סבון פנים, סרום, קרם לחות, קרם שפתיים, סרום לגברים ועוד לצד מוצרים איפור: מייק אפ, קונסילר, סמקים, שימרים, ברונזרים, שפתונים, איילנר ג'ל, מסקרות, פודרות, סמקים, פריימר ועוד. המוצרים משווקים בכל רחבי הארץ. סטודיו עדה לזורגן מציע קורסים לאיפור, השתלמויות למאפרים, סדנאות איפור לנשים פרטיות ובקבוצות, סוכנות מאפרים הכוללת את בוגרי הסטודיו וצוות מאפרים מובילים שמלווים את עדה כבר 15 שנה.

יום-העצמאות-69-עדה-לזורגן-

עדה לזורגן

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.