מי אוהב גברים חלקים משיער? נשים, או חברות היח"צ?

"נשים ישראליות לא אוהבות גברים עם שיער על הגב ואף לא עם שיער על החזה". כך זועקת הכותרת בידיעה המספרת על סקר שערכה חברת גיאוקרטוגרפיה בעבור רשת מרפאות אסתטיקה ולייזר. היות ולמזמינת הסקר יש אינטרס ברור למכור את שירותיה, האם עלינו לקבל את תוצאות הסקר ללא פיקפוק?

הסקר מציין כי בעוד האשה הישראלית הממוצעת אינה מרוצה משיער על הגב או על החזה של הגבר שלה, בו בזמן היא נרתעת מגברים המסירים שיער מהרגליים. הגיוני? מה שבטוח, הגבר הישראלי, ישראלי הוא ולא שוודי או סקנדינבי וגם לא ממש בנוי בצלמו של אל יווני. קיבוץ הגלויות שממנו מורכבת החברה בישראל, מקשה על איפיון כוללני של סממנים פיזיים של הגבר הישראלי.

עוד מצא הסקר כי 65% מהנשים הנמצאות במערכת זוגית מגדירות את בן-זוגן כ"שעיר במידה כלשהיא". לעומת זאת, הסקר מציין כי הדבר שהכי מרתיע גברים ישראליים הוא שיעור יתר על פניהן של הנשים. נשאלת השאלה, האם רק גברים ישראלים נרתעים מכך? ההגיון הבריא יאמר שלא.

מהסקר שנערך לאחרונה על ידי חברת גיאוקרטוגרפייה עבור רשת מרפאות  CARE אסתטיקה ולייזר עולים גם הממצאים הבאים:

"שיער על גבו של הגבר מפריע לאשה הישראלית"
•    38% מהנשים ציינו כי שיער על גב של גבר מפריע להן.
•    25% מהנשים ציינו כי שיער על גב של גבר מפריע להן ביותר.
•    שיער על גב של גבר מפריע הרבה יותר לנשים צעירות: 54% מהנשים בגילאי 18-34 ציינו כי שיער על גב של גבר מאוד או די מפריע להן.
•    שיער על גב של הגבר מפריע יותר לנשים בעלות הכנסה גבוהה מהממוצע: השיער מפריע בשיעור שלל 36% מהנשים בעלות הכנסה גבוהה מהממוצע לעומת 17% מהנשים בעלות הכנסה נמוכה.

"גם שיער על חזה של גבר מפריע לנשים ואצל נשים צעירות זה מפריע אף יותר": 19% מכלל הנשים ציינו כי גב שעיר אצל גבר מפריע להן. 27% מהנשים הצעירות עד גיל 34 ציינו כי שיער על חזה של גבר מפריע להן.

מסתמן כי האשה הישראלית ליברלית בנוגע להסרת שיער אצל בן זוגה

•    33% מהנשים הישראליות מציינות כי לא היה מפריע להן אם בן זוגן היה מוריד שיער מאזורים שונים בגופו (גב, בטן, ידיים, מפשעה).
•    יחד עם זאת בקרב אלה שהסרת שיער אצל גבר נתפשת כבעייתית, הסרת שיער מהרגליים נתפשת כבעייתית יותר (13% ציינו את הרגליים לעומת 3.5% שציינו אזורים אחרים).
•    22% מנשים בגילאי 18-34 ציינו כי הסרת שיער ברגליים אצל גברים היא בעייתית בעיניהן.

עוד מסקנה העולה מן הסקר: "גברים ישראליים אוהבים נשים חלקות פנים"

•    41% מהגברים ציינו כי שיעור יתר בפנים אצל אישה יפריע להן.
•    16% ציינו את בית השחי כאזור שהכי מפריע להם שיעור אצל נשים, 9% ציינו את הרגליים, 3% ציינו את המפשעה ו3% ציינו את הידיים.

המחקר נערך בקרב 519 נשים ו-481 גברים המהווים מדגם ארצי ומייצג של האוכלוסיה היהודית הבוגרת בישובים היהודיים במדינת ישראל.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.