OPI מככב בשבוע האופנה גינדי ת"א עם ניוד, ניוד ועוד קצת ניוד

הטענה כי עונת הטקסים ההוליוודית, החל מטקס האמי, האוסקר וטקס חלוקת פרסי הגראמי היא המעידה על הטרנדים האופנתיים – היא יותר מנכונה, היא עובדה בשטח. אחת ההוכחות לכך היא ההתאמה המושלמת בין בחירתם של המעצבים הישראלים בשבוע האופנה גינדי  TLV של גינדי שהתקיים לאחרונה, לבחירת המעצבים על השטיחים האדומים בחו"ל.

ענקית הלקים OPI, הצטרפה השנה לנותנות החסות של שבוע האופנה גינדי TLV בישראל, ופרשה את חסותה המקצועית על ציפורניי כל הדוגמניות המשתתפות על מסלולי התצוגות. בשיחות הפקה ותיאום שערכו נציגי המותג עם המעצבים השונים, ויוי בלאיש, גדי אלימלך, עידן לרוס ואחרים, המציגים בשבוע, עלה שוב ושוב גוון הניוד כבחירה המועדפת על הרוב. מי שדאגה לשבור את המגמה הניודית הייתה המעצבת גליה להב שביקשה מניקור מטאלי בכסף וזהב – לחזק את הקולקציה המנצנצת שהציבה על המסלולים.

OPI GINDI TLV נייל סטודיו 1

מדגמנים את טרנד הניוד – OPI בשבוע האופנה גינדי תל-אביב

את טרנד הניוד בציפורניים, ניתן לכנות כ"מדונה" של כל הגוונים – זהו טרנד שממאן להיעלם ויותר מכך, נראה כי הוא ממציא את עצמו כל שנה מחדש. טרנד הניוד בציפורניים התברר להיות הבחירה של רוב הסטייליסטים והמעצבים וכל מי שאחראי על התוצר הסופי בהפקות האלו וכנראה שהם לא טועים. המראה הנקי, העירום, הוא תמיד מנצח.

חנה עטיה המדריכה הראשית של OPI ישראל, מסבירה כיצד לעבוד נכון עם גוון הניוד

"בעניין שילובו בטוטאל לוק, גוון הניוד מתכתב מושלם עם כל מה שנלבש, אולם חשוב בתהליך המריחה להחליק את הציפורן עם בייס קואט, כי בלקים בהירים נוטים לראות יותר את פגמי הציפורניים, עדיפות לבייס קואט בגוון חלבי שיעזור ללק  להיות אטום יותר או לחילופין להשתמש בגווני ניוד אטומים מלכתחילה ולא שקפקפים- דוגמא לאחד כזה אטום בעל פיגמנט שמנת ניוד הוא You're So Vain-illa המצריך שתי שכבות בלבד".

OPI GINDI TLV נייל סטודיו 25

ויוי בלאיש, מי שמבטיח בעיצוביו להעלות את הרף מדי שנה, פתח את הבוקר הראשון של התצוגות עם קולקציה מרהיבה של חגיגיות ופריחה. דגש לא קטן הושם על טקסטורת בדים שקופים בשכבות, בגווני השלכת, כהומאז' מושלם לאביב: החל מהחום הבהיר ועד כתום חמרתי שנבחר בקפידה לנעלי הפלטפורמה שנעלו הדוגמניות. עוד נראו על המסלול גימורים קשיחים של ציפורניים, נקיים וחדים של עיטורי זהב מחוספס או לבן חלק על מנת לתחום כל בגד. גימור הניוד על ציפורני הדוגמניות של בלאיש היה בציפוי מאט. התצוגה הבאה אחריו הייתה של המעצבת תמרה סלם שבחירותיה גם הן לא התרחקו מהטרנד כשבחרה את גוון ה-funny bunny  של OPI לציפורניי הדוגמניות שלה, גוון הנוטה יותר להיות לבן אבל עדיין בקטגוריית החלביים והלא נקיים.

בתצוגת האופנה של גליה להב, מי שחתמה את תצוגות שבוע האופנה, בחרה המעצבת במגוון פריטים ייחודיים בגוונים מטאליים של ברונזה, כסוף וזהב, נקיים ומושכים כאחד. האחידות בכיווני התפירה, הבד שזרם על הגוף כפיסה אחת למרות שהיו גם חליפות מכנסיים, היוו בדיוק כמראה למניקור המטאלי המרוח בכיוון אחד על ציפורניי הדוגמניות הארוכות.

גם המטאלי הוא טרנד שחשק בתמונות שער גם השנה, ולכן עושה דרכו חזרה כל פעם בסגנון אחר. השנה ראינו סניקרס מנצנצות לצד סנדלי רצועות כסופים ואילו המניקור תמיד השלים את הלוק של אלו. גם השנה אצל גליה , שמלות ברונזה וגווני נחושת חמים לצד ציפורניים כסופות בגוון קר.

"כבר מספר עונות שגווני הכסף, המטאלי והמנצנץ מנסים להישאר בתמונה בצורת כל גימור שרק אפשר, פצפוצי כסף ואפקט המראה השלם, המונוכרומאטי. גם הכסוף מאט אל מול הכסוף המבריק הציגו שוב את מלחמת 'מי נשאר כטרנד'. בתצוגת האופנה של גליה להב בה כיכבו אאוטפיטים מטאליים מכף רגל ועד ראש, המניקור תאם את הציפיות, זהב וכסף אטומים כיסו את ציפורני הדוגמניות, מה שמחזק את התחזית, שגם השנה נראה עוד צורות של מטאלי ואולי אפילו נועזות יותר מכסף וזהב, כמו ירוקים מטאליים, טורקיז ורויאל". אמרה חנה עטיה מדריכה ראשית OPI ישראל.

OPI GINDI TLV נייל סטודיו 12 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 13 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 14 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 15 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 16 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 17 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 18 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 19 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 20 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 21 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 22 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 23 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 24 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 26 OPI GINDI TLV נייל סטודיו 27

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.