ביוסקלפצ'ר תל-אביב בהפנינג מיוחד עם תאלין אבו חנא

הפנינג EVO – המותג ביוסקלפצ'ר מזמין אותך לסניף תל-אביב להשתתף באירוע השקה מיוחד, הכולל מחירים מיוחדים, מתנות והנחות ומפגש עם הפרזנטורית החדשה של המותג, תאלין אבו חנא.

חברת ביו סקלפצ'ר העולמית משיקה את סדרת ה-LONG NAILS EVO ופותחת את דלתותיה לקהל המקצועיות הרחב, ביום הפנינג מיוחד. לרגל האירוע, ביוסקלפצ'ר ישראל מזמינה את קהל טכנאיות הציפורניים, אלו שכבר עובדות עם המותג ואלו שעדיין לא, להשתתף בהפנינג מיוחד בסניף תל-אביב.

תאלין-אבו-חנא-ואורלית-אוקוב

תאלין אבו חנא ומנכ"לית ביוסקלפצ'ר ישראל, אורלית אוקוביץ'

"אני שמחה להזמין את המקצועיות באיזור המרכז ומכל הארץ להגיע ולהכיר מקרוב את משפחת ביוסקלפצ'ר" מסבירה מנכ"לית ביוסקלפצ'ר ישראל, אורלית אוקוביץ' "בואי להכיר את מה שיפתיע את לקוחותייך, לפני חג הפסח, עם הסדרה המדוברת, הנושמת ומוליכה חמצן ועכשיו גם מאריכה בשניות ציפורניים קצרות".

בהפנינג תוצג הסדרה החדשה של ביוסקלפצ'ר EVO המבטיחה "עד חמישה שבועות של ציפורניים עם ברק קריסטלי מהמם.
מדובר בסדרת גוונים מטורפים שיקפיצו את הקליניקה למקום אחר" מוסיפה אורלית.

ההפנינג יתקיים ביום שני, 3/4/2017 ובו מוזמנות טכנאיות הציפורניים מכל החברות השונות להכיר ולהתנסות במוצרי החברה, ליהנות ממתנות שוות במיוחד, לרכוש מוצרים בהנחות משמעותיות, לנשנש מהכיבוד שיוגש באירוע ולהצטלם עם הפרזנטורית החדשה של המותג: תאלין אבו חנא מבית האח הגדול.

בחברת ביוסקלפצ'ר אף ממליצים להגיע להפנינג "עם חברה שמבינה עניין ותעזור בבחירת הצבעים". להבטחת מקומך באירוע, יש להזמין מקום מראש בטלפון 03-5627701/2. ההפנינג יתקיים ברחוב המסגר 56 קומה 3, תל אביב.

evo_by_bio_sculpture-2

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.