נחשו את מי פגשה עדן סבג, מודחת האח, בעמדת הנייל מאחורי הקלעים…

בעולם מקביל שבו הדברים החשובים באמת הם אלה שתופסים את הכותרות, זה היה נון אייטם. אבל כמו שנאמר "בתוך עמי אני חי" ועמי צופה באח הגדול… וחוץ מזה, טל המקסימה שאין כמוה בעולם, דואגת לעדכן אותנו בחדשות המרעישות האלו… אז הנה לכם ידיעה שתזעזע את עולמכם.

"בשבוע האופנה היה אירוע מרגש לא פחות אופנתי" אלה המילים שנבחרו לתאר את הפגישה החשובה. לא, לא מדובר במפגש אקראי של נתניהו ואבו מאזן. גם לא מפגש של ג'יג'י חדיד עם בר רפאלי. מדובר באירוע היסטורי והיסטרי (אם תרצו): עדן סבג ותאלין אבו חנא (תאלין היא פרזנטורית של המותג ביו סקלפצ'ר) נפגשו לראשונה מאז ההדחה של האח הגדול.

המפגש המרגש, נקודת ציון בציר הזמן של ההיסטוריה, התקיים במרחב הקוסמי הקרוי בפי בני תמותה "מאחורי הקלעים" של שבוע האופנה גינדי תל-אביב. עדת ראיה (למרות שלא בטוח שהיא באמת ראתה במו עיניה, יתכן ויודעי דבר סיפרו לה רסיסי עובדות ומוחה הקודח השלים את התמונה המלאה), סיפרה על המפגש המרגש: "בין עשרות מעצבי שיער, מאפרים ומניקוריסטיות, קפצו בצרחות האחת על השניה, החברות הטובות מהאח הגדול כשלא מעניין אותן המניקור הרטוב שעלול להיהרס, דקות ספורות לפני עליה על המסלול."

המפגש-עדן-ותאלין-אבו-חנא-מה

מפגש מרגש. עדן סבג ותאלין אבו חנא

זו הנקודה שבה נזכיר את המותג OPI, שאחראי לעיצובי הציפורניים של הדוגמניות "מאחורי הקלעים" ובקדמת מסלולי התצוגה. חשוב לציין, כי בעוד עדן סבג מתפנקת לה בעמדת המניקור של OPI, תאלין אבו חנא עוטה על ציפורניה כדרך קבע, את הלק ג'ל של ביו סקלפצ'ר ולאחרונה אף הצטלמה לקמפיין של המותג.

וכי למה זכינו לתיאור המפליג של מפגש בין שתי הבנות? לטל ולאלוהי היח"צ פתרונים. רק נספר לכם שזו הפעם הראשונה שנפגשות הבנות מאז ההדחה של שתיהן מהבית הכי מדובר בישראל. "כלום לא עצר את ההתרגשות בסביבה" אמרה לנו טל בעיניים נוצצות מהתרגשות.

ואם חשבתם שזהו סופו של האייטם הנפלא הזה, שימו לב, הסכיתו וקיראו את השורות הבאות: עוד נראתה באותה הזדמנות, הדוגמנית יפת המראה שביט ויזל, שבין שיחה עם שלומית מלכה (ההיא שעמדה וחייכה עונה שלמה ליד ההוא שהנחה את העונה של דה ווייס) לבין הליכה על המסלול, דאגה להשוויץ במניקור כסוף מטאלי לקראת התצוגה של גליה להב ביום האחרון לשבוע האופנה.

opi נייל סטודיו אורית ויזל

שביט ויזל מציגה מראה ציפורניים עכשיווי. צילום: גיל חיון

צילום שביט ויזל:  גיל חיון ל idocvm. צילום עדן ותאלין: הלמוט ניוטון (זאת אומרת, אם הוא היה שם, הוא בוודאי הוא עושה את זה פרובונו ומכניס את זה לתיק עבודות, אבל הוא לא, אז הקרדיט האמיתי לצילום הוא ליח"צ)

תאלין האח הגדול OPI

עדן סבג מתפנקת בעמדת מותג OPI

תאלין האח הגדול OPI 3

תמונה באדיבות OPI תצוגת האקססוריז של קרן וולף.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.