מותג Estee Lauder משיק חנות קונספט עצמאית בקניון איילון

מותג הטיפוח והאיפור Estee Lauder, משיק חנות קונספט עצמאית בקניון איילון. זוהי חנות הקונספט הראונה של אסתי לאודר בישראל ולדברי קברניטי המותג, לא האחרונה.

קבוצת החברות אסתי לאודר Estee Lauder ממשיכה להרחיב את פעילותה בתחום הקמעונאי בישראל והיא משיקה חנות קונספט ראשונה למותג האיפור והטיפוח היוקרתי אסתי לאודר.

צעד נוסף בהתפתחות מותג Estee Lauder וביסוסו בישראל

"החנות החדשה, הממוקמת בקניון איילון, מציגה את הקונספט של המותג בדומה לכל חנויות המותג ברחבי העולם." אומר אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל ומוסיף: "מדובר בקונספט המאפשר לתת ללקוחה ייעוץ, טיפול ואיפור באופן אישי, כמו שהיא רוצה וכמו שמגיע לה. כעת, בחנות שכולה אסתי לאודר, תוכל הלקוחה לבחון מקרוב את המוצרים ולגלות מוצרים חדשים תוך כדי פגישה עם יועצות היופי המומחיות בתחומן." לדבריו, החנות החדשה של אסתי לאודר היא צעד נוסף בהתפתחות המותג וביסוסו בישראל. "מדובר בחנות קונספט הבאה לחזק את המודעות למותג וליצור חוויה משלימה לחווית הקנייה אותה מכירה לקוחת אסתי לאודר מרשתות הפארם."

שירותי ייעוץ ייחודיים ללקוחות

כמו בחנויות הקונספט בעולם, תעניק החנות החדשה שירותים וטיפולים מיוחדים, מתוך מטרה לחזק את המותג ולבנות לו קהל לקוחות נאמן גם בחנות וגם ברשתות הפארם. צוות העובדים בחנות החדשה עבר הכשרה קפדנית באמצעות צוותים של המותג מחו"ל, והם ייעצו ללקוחות על איפור וטיפוח העור, החל מפירוט של שגרות טיפוח יומיות ועד טיפים לאיפור, במפגש של אחד-על-אחד. החנות החדשה תציע אזור התייעצות נוח על מנת ליצור חוויה מזמינה.

אסתי-לאודר-קניון-איילון-11

חנות אסתי לאודר קניון איילון – שירותי ייעוץ במקום ללקוחות

חדר טיפולים לטיפולי פנים

בנוסף יהיה בחנות גם חדר טיפולים, בו יינתנו ללקוחות 2  סוגים של טיפולי פנים בין 20 ל- 40 דקות הטיפול. כל אלו יציעו ללקוחת המותג וכן ללקוחות חדשות חוויה ראשונה מסוגה וביחד עם נקודות המכירה הקבועות של המותג ברשתות הפארם, תתחזק המודעות למותג ולערכיו.

פתיחת החנות מצטרפת למהלך פתיחת האתר של המותג

פתיחת החנות מצטרפת למהלך משמעותי נוסף בחיי המותג. רק בחודש שעבר השיקה החברה גם אתר קניות אונליין בעברית למותג אסתי לאודר בכתובת esteelauder.co.il. זהו אתר הקניות השלישי של קבוצת החברות  בישראל. קדמו לו אתרי הקניות של המותגים מאק וקליניק. "החנות החדשה ואתר הקניות אונליין הם מהלכים משלימים והם מוכיחים שהמותג מחדש בהתמדה את השירות ללקוחות ומשפר עבורן את חווית הקנייה של מוצרי הטיפוח והאיפור." מפרט אורן רווח. "האתר אינו מחליף את המפגש עם יועצת היופי בחנות החדשה או בכלל בנקודות המכירה והוא מציע חווית שירות חדשה, נוחה וקלה המאפשרת רכישת מוצרים בכל זמן נתון, מכל מקום ובשעות לא שגרתיות, ללא תלות בשעות פתיחה של סניפים."

בחנות, כמו באתר, יימכרו בנוסף לכל מוצרי האיפור והטיפוח הנמכרים ברשתות הפארם גם מוצרים בלעדיים שלא ניתן יהיה למצוא בחנויות, וקולקציות מיוחדות, שיושקו מעת לעת רק עבור חנויות עצמאיות של המותג ו/או חנויות האונליין בעולם.

אסתי-לאודר-קניון-איילון-2

אסתי לאודר בקניון איילון – Everyday Love Story

אסתי-לאודר-קניון-איילון-3

קניון אייליון רמת גן – עכשיו גם חנות קונספט של אסתי לאודר

אסתי-לאודר-קניון-איילון-4

מתכוננים להרמת כוסית בחנות החדשה – אסתי לאודר

אסתי-לאודר-קניון-איילון-5

חוגגים השקה – אסתי לאודר. גם DJ הגיע לדאוג למוסיקה

אסתי-לאודר-קניון-איילון-7

חנות קונספט ראשונה בישראל

אסתי-לאודר-קניון-איילון-1

חוגגות השקה – יפעת להב וקרן יהודה למגזין פרופאשן

אסתי-לאודר-קניון-איילון-10

אסתי לאודר בישראל

אסתי-לאודר-קניון-איילון-14

Estee Moments

אסתי-לאודר-קניון-איילון-13

עמדות איפור בחנות אסתי לאודר

אסתי-לאודר-קניון-איילון-8

החנות החדשה בקניון איילון – אסתי לאודר

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.