מותג האיפור MAC יעניק חסות לשבוע האופנה Gindi TLV FW2017

מותג האיפור המוביל MAC יעניק חסות לשבוע האופנה Gindi TLV Fashion Week 2017 הנערך על ידי ריבוע כחול נדל"ן, משה ויגאל גינדי וגינדי השקעות, יזמי מתחם TLV FASHION MALL ומוטי רייף, יזם האופנה המוביל את שבוע האופנה גינדי תל אביב.

MAC מותג האיפור המוביל בארץ ובעולם המבצע את שבועות האופנה המובילים בבירות העולם; ניו יורק, פריז, לונדון, מילאנו ואחרים יעניק חסות גם לשבוע האופנה בישראל "Gindi TLV Fashion Week2017", שיתקיים בין התאריכים 12-15.03.2017 בתוך מבנה קניון האופנה החדש TLV Fashion mall.

בעוד כשבוע ייערך Gindi TLV Fashion Week 2017 בחסות מותג האיפור המוביל MAC שאחראי על כל תחום האיפור של התצוגות. המאפר הראשי של שבוע האופנה מיקי בוגנים יחד עם נטע סקלי, סניור ארטיסט וצוות אמני האיפור של MAC ישראל, יובילו את תחום האיפור ויציגו את מראות האיפור שייבחרו לכ-22 תצוגות אופנה של מעצבים ישראלים מובילים.

מאק-בשבוע-האופנה-גינדי

נטע סקלי למותג MAC בשבוע האופנה GINDI TLV FASHION WEEK . צילום: רותם לבל

מותג האיפור תמך בשנה האחרונה למעלה מ 800 תצוגות ב-54 שבועות אופנה ברחבי העולם. לדברי אלי גיספאן, מנכ"ל MAC ישראל: "מותג האיפור MAC גאה על השתתפותו בשבוע האופנה גינדי גם השנה ועל האפשרות להציג את היצירתיות של מאפרי MAC לצד הכישרון של מאפר העל מיקי בוגנים. החיבור לשבוע אופנה הינו חיבור טבעי למותג ואין ספק שלמראה מרשים של איפור בתצוגה יש משקל גדול ומשמעותי".

שבוע-האופנה-גינדי-תל-אביב

שבוע האופנה של תל-אביב GINDI TLV FASHION WEEK

זו השנה החמישית בה מתקיים Gindi TLV Fashion Week והשנה השנייה בה MAC יעניקו חסות למשך ארבעה ימים בקניון האופנה הגדול בישראל- TLV fashion mall הממוקם במרכז ת"א. במהלך הימים הקרובים ייפגשו מיקי בוגנים ונטע סקלי עם המעצבים לבחירת המראה הנכון לתצוגה. בין המעצבים שישתתפו בשבוע האופנה: גוטקס, משכית, טובל'ה, גדעון וקארן אוברזון, ויוי בלאיש, גדי אלימלך, ביה"ס הגבוה לעיצוב אופנה "שנקר", שי שלום, עידן לרוס, אריאל טולדנו ועוד.

מיקי-בוגנים-לוריאל-2

מיקי בוגנים ללוריאל פרופסיונל – צילום: יניב אדרי

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.