חדש מיובנה: ערכת טיפוח לערבוב וליצירת מוצר טיפוח אישי לעור הפנים

חברת הטיפוח השוויצרית המובילה JUVENA מציגה את: SKINSATION SET ערכת טיפוח לפנים סקין סיישן לערבוב וליצירת מוצר טיפוח אישי, ייחודי ויצירתי לעור הפנים. הערכה כוללת קרם / תחליב גלובלי נגד הזדקנות העור ו-4 סרומים מרוכזים: תרכיז הגנה יומיומי, תרכיז לחות מעמיק, תרכיז שמן לחידוש העור ותרכיז מתיחה מיידית.

חברת JUVENA, חברת הטיפוח השוויצרית המובילה, משיקה ערכת טיפוח לפנים סקין סיישן לערבוב ויצירת מוצר טיפוח אישי וייחודי לעור הפנים באופן עצמאי. GLOBAL ANTI-AGE CREAM-FLUID & 4 CONCENTRATE

ערכת--ספא-לפנים-של-יובנה

סדרת יובנה SKINSATION SET מכילה:

1. קרם / תחליב גלובלי נגד הזדקנות העור, המבוסס על הטכנולוגיה היוקרתית של יובנה skinnova sc technology המשפרת את איכות העור ,מבנה העור ומסייעת להפחתת סימני הזדקנות וגורמת לעור להראות צעיר ורענן כמו נוצר מחדש . מגביר את ההשפעה על ידי ערבוב הקרם עם אחד מארבעת התרכיזים על פי תחושת העור האישית שלך וכך ליצור מוצר טיפוח במיוחד עבור עורך.

2. סדרה של 4 סרומים מרוכזים:
• תרכיז הגנה יומיומי – מסייע להילחם בהזדקנות מוקדמת של העור עם מערכת הגנה יעילה ומציע הגנה אידאלית מרובה מגורמי לחץ יומיומיים עם UVA + הגנה אנפרא אדום והגנה על המערכת החיסונית. מיועד לערבוב עם הקרם /תחליב הגלובלי נגד הזדקנות העור.
• תרכיז לחות מעמיק – קומפלקס לחות אינטנסיבי מרענן וממריץ את העור עם אפקט לחות ל 24 שעות. מיועד לערבוב עם הקרם /תחליב הגלובלי נגד הזדקנות העור.
• תרכיז שמן להתחדשות – לתחושת הרגעה נפלאה והתחדשות לטווח ארוך .שמנים עדינים מעניקים תחושת רכות ללא תחושת כבדות ושמנוניות, אידאלי לעור יבש מושלם לטיפוח העור בשעות הלילה. מיועד לערבוב עם הקרם /תחליב הגלובלי נגד הזדקנות העור.
• תרכיז מתיחה מיידית – משפר ותומך באזורים עייפים בעור, משפר את האלסטיות, הקמטים שיופיעו יראו מתונים ומעודנים העור נראה נינוח וחלק . מיועד לערבוב עם הקרם /תחליב הגלובלי נגד הזדקנות העור.

אופן השימוש – יש ללחוץ 2-3 לחיצות מהקרם לתוך הצלוחית ולהוסיף 2-3 טיפות מאחד התרכיזים שבחרת, יש לערבב בעזרת המברשת ולמרוח על הפנים והצוואר בוקר וערב.

ערכת-ספא-לפנים-של-יובנה-ציל

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.