מכללת ביוסקלפצ'ר מזמינה אותך ללמוד בניית ציפורניים – מקצוע מניב ורווחי.

לימודי בניית ציפורניים, מקנים לך את הכלים והכוח לפתוח עסק עצמאי, מניב וריווחי ולהעצים את הכישרון שלך.

מאת אורלית אוקוביץ'

תעשיית בניית הציפורניים נמצאת כל הזמן בצמיחה ובהתפתחות מתמדת, בהתאם לחידושים הטכנולוגיים ולטרנדים האופנתיים המובילים בעולם. בניית ציפורניים הפך להיות מקצוע ריווחי ומבוקש עם אפשרויות תעסוקה רבות ומגוונות. המותגים המובילים מציעים הכשרה ייחודית ובינלאומית ששורשיה במכללות של המותגים בחו"ל.

כך למשל, במכללת BIO SCULPTURE הלימודים מקיפים ומבוססים על תוכנית הלימודים של מרכז ביו סקלפצ'ר העולמי. המתכונת מורחבת וכוללת קורס בניית ציפורניים בג'ל – מתחילות, קורס בניית ציפורניים בג'ל – טכנאיות מקצועיות, קורס מניקור, קורס פדיקור, קורס מדריכות מורשות בינ"ל, צוות המורים של המכללה מתעדכן בכל הטרנדים והחידושים בתחום בעולם אל מנת להעביר את הידע המקצועי והנרחב ביותר לתלמידות הקורס.

מעבר לידע המקצועי הרחב שהתלמידות מקבלות במהלך הלימודים, לימודי בניית ציפורניים במכללות של המותגים המובילים מקנים לתלמידות גם כלים שיווקיים ודגש גדול לתקשורת הבין אישית והסביבתית של התלמידה עם הלקוחות הפוטנציאלים. בנוסף, מושם דגש גם על ניהול וארגון העבודה במכון, הופעה ייצוגית, ניקיון וסדר.

מה ההבדל בין קורס במכללת ביו סקלפצ'ר לקורסים אחרים?

זהו הקורס המעמיק ביותר בנושא ציפורניים טבעיות. הקורס להכשרת בנות ציפורניים בשיטת BIO SCULPTURE נבנה כך שבסיומו יהיו בידיה של הבוגרת מיומנויות טיפוליות ברמה גבוהה ביותר וידע נרחב בתחום. קורס ההכשרה שם דגש על יכולת הטכנאית בתהליך הריפוי. לצורך כך הקורס כולל תרגול רב כחלק אינטגרלי מהלימודים, ונוסף נלמדים עקרונות כיצד לטפל ולעזור בכל גיל ובכל בעיה.

%d7%9e%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95-%d7%a1%d7%a7%d7%9c%d7%a4%d7%a6%d7%a8-3

מכללת ביו סקלפצ'ר

אחת הסיבות שלימודי בניית ציפורניים הפכו למבוקשים כל כך, מעבר לתגמול הכספי המורגש כבר בתחילת העבודה כעצמאית, היא שאין צורך בידע מוקדם בכדי ללמוד את המקצוע. הוא מאפשר לכל אישה, בכל גיל ובכל מצב משפחתי ללמוד מקצוע שיתן לה אפשרות להתפרנס בשעות נוחות ובמקרים רבים גם בעבודה מהבית. התעודה הניתנת למסיימות הקורס במכללות של המותגים המובילים מקנה לבוגרות גם יוקרה ושייכות לחברה עולמית, בנוסף ליכולת לעבוד גם בעולם ולא רק בישראל.

ביו סקלפצ'ר – מגוון רחב של אפשרויות

המומחים של ביו סקלפצ'ר הגיעו למסקנה שג'ל בסיסי אחד לא יכול להתאים לכל סוגי הציפורניים ולכן בחברה קיים הצע רחב של ג'לים בסיסיים המותאמים לכל סוג ציפורן ועונים על כל בקשה אפשרית של הלקוחה. לק ג'ל של ביו סקלפצ'ר מעניק מענה אסתטי ומיידי לבעיית הפטרת. ראשית על ידי הענקת פתרון ויזואלי מידי. כיוון שעם הלק ג'ל ניתן לפסל כיסוי בדמות ציפורן שלמה על הבהונות גם בהעדר ציפורן. הציפוי נמרח במספר אפשרויות ובהתאמה אישית, לאחר אבחון, המאפשר המשך טיפול רפואי. הג'ל הינו אנטי פטרייתי בשל יכולתו הגמישה והמבנה המולקולרי שלו. הלק ג'ל מגן על ציפורן טבעית, מונע התפצלויות, משקם לאחר בנייה ומעודד צמיחה. תוכנית הלימודים כוללת ידע תיאורטי רחב ומקצועי וכן עבודה מעשית.

%d7%9e%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95-%d7%a1%d7%a7%d7%9c%d7%a4%d7%a6%d7%a8-1

מכללת ביו סקלפצ'ר

%d7%9e%d7%9b%d7%9c%d7%9c%d7%aa-%d7%91%d7%99%d7%95-%d7%a1%d7%a7%d7%9c%d7%a4%d7%a6%d7%a8-2

מכללת ביו סקלפצ'ר

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.