בדרך להצלחה: טכנאיות ביוסקלפצ'ר החדשות

הקורסים של ביוסקלפצ'ר ישראל, המתקיימים בשלושה בתי-ספר ברחבי הארץ, מציעים לטכנאיות הציפורניים הותיקות, כמו גם לאלו העושות את צעדיהן הראשונים בתחום, עולם שלם של ידע והדרכה.

"אחת לשבועיים נפתח קורס טכנאיות bio בשלוש הערים המרכזיות בהן פועל מרכז הדרכה של ביוסקלפצ'ר ישראל: חיפה, תל-אביב ובאר-שבע." מסבירה אורלית אוקוביץ, הבעלים והמנכ"ל של מותג bio sculpture Israel. "לקורס מגיעות מגוון טכנאיות ציפורניים ותיקות ומנוסות בתחום, שמאסו באבק ובריחות והבינו שעתיד טוב יותר מחכה להן עם מותג שמקדש את השמירה על בריאות טכנאיות הציפורניים ולקוחותיהן, מותג ירוק יותר, נקי יותר ובריא יותר, שמתרחק ככל המסיכונים של מחלות ריאה ואלרגיות".

קורס-טכנאיות-ציפורניים-בגל

טכנאיות ביוסקלפצ'ר החדשות עם המנכ"לית אורלית אוקוביץ. צילום: יח"צ

מרכזי ההדרכה של ביוסקלפצ'ר מציעים מגוון רחב של קורסים: החל מקורסים בסיסיים בהם נלמדים היסודות של פדיקור, מניקור ובניית ציפורניים בג'ל ועד קורסים מתקדמים בבניית ציפורניים בג'ל, קורס מדריכות ביוסקלפצ'ר בינלאומיות מוסמכות וקורסים מתקדמים בנושאים: חיסול פטרת ציפורניים, שיחזור ציפורניים בוהנות, טיפול בכוססות, שיווק עסקי לטכנאיות ציפורניים, סדנאות קישוטים לטכנאיות ציפורניים ועוד. "כל הקורסים עומדים בתקן ההדרכה המחמיר של המותג ברוח החשיבה כי הידע הוא כח וההדרכה ולמידת החומר בצורה מעמיקה תביא להצלחה" מסויפה אורלית אוקוביץ. "הבנות שמצטרפות אלינו כל חודש ובזכותן אנו פותחים כל שבועיים קורסים נוספים, הן מקצועניות שהחליטו לפנות לשיטה המהפכנית של ביו סקלפצ'ר ותלמידות שרק נכנסו לתחום, ביררו אצל כל המתחרים ובסוף בחרו בנו, לאחר שקיבלו המלצות מכאלו שכבר עוסקות בענף."

ביוסקלפצר-ישראל-קורס-ציפורנ

טכנאיות ביוסקלפצ'ר שסיימו לאחרונה את הקורס. צילום: יח"צ

לפרטים נוספים על הקורסים של ביו סקלפצ'ר, ניתן לפנות לאחד ממרכזי ההדרכה או להתקשר לטלפון 077-55-20-777

Bio-Sculpture-Heart

ביוסקלפצ'ר. "מתאהבות במותג כבר בהתחלה" מסבירה אורלית אוקוביץ

Bio-Sculpture-Gel-pots-2

Bio Sculpture Gel

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.