הפרשת יתר של בלוטת ה- Sebaceous ובעיות Acrokarciosis

באקלים הישראלי העשיר בלחות וגדוש בחום, מתמודד העור שלנו עם תופעות קשות של זיהום כתוצאה מזיעה, אבק ושאר פגעי הסביבה. מתן מענה הולם לפגעים אלו מתאפשר בעזרת סדרת מוצרים מוגני-פטנט, שיעילותם הוכחה מדעית ואשר הוגדרו על-ידי המומחים כ"פתרון אולטימטיבי לזיהומי עור". המוצרים המיוחדים בטווח זה הוכחו כמטפלים בבעיות עור קשות הקשורות להפרשת Sebum עודפת, קומודונים (נקודות שחורות) וזיהומי עור. הפרשת יתר של בלוטת ה- Sebaceous ובעיות Acrokarciosis  – כיצד נתמודד ונטפל בעור?

מאת ליאה וייזר

כיום, בעיית עור זו פוגעת לא רק באנשים צעירים בגיל הבגרות המינית, אלא ביותר ויותר אנשים בכל הגילאים. מחקרים מראים שיותר מ-40% מהבוגרים בגילאי 25-40 סובלים מבעיות אלו. בדיוק לשם כך, נוצרה סדרת מוצרי קוראליין מבית ד"ר לידיה דיינוב שוויץ.

המוצרים בטווח זה מיוצרים מחומרי גלם טבעיים בלבד ועיקר פעולתם הוא בשלוש דרכים: א. Sebum ונקודות שחורות משוחררים מהנקבוביות. ב. העור מטוהר ומוברק, מה שמעניק לו מראה זוהר. ג. יישום נכון מונע היווצרות של זיהומי עור ודוחה חיידקים, מפחית את הגירוי ומטהר.

דיווחים מדעיים מאשרים את יעילות החומרים: על-ידי שימוש במוצרים המיוחדים של קוראליין, Sebum ונקודות שחורות מופחתים עד כדי 70% ! יעילותם של המוצרים כל-כך משביעת רצון עד שניתן להבחין בשינוי ובתוצאות טיפוליות, כבר מהשימוש הראשון.

ateromaליאה-וייזר-סבום

הפרשת יתר של בלוטת ה- Sebaceous

מה גורם לזיהומי עור?

הפרשת יתר של הבלוטה ה- Sebaceous ובעיות Acrokarciosis (עור מוקשה) בנקבוביות הם לעיתים הסיבה להיווצרות הקומודונים באזור ה- Sebaceous, בדרך-כלל בפנים, במיוחד במצח, באף ובסנטר, באזור המחשוף והגב.

השינויים ב- Sebum העור והיווצרות קומודונים עשויים לנבוע מסיבות שונות, לדוגמא, השפעות חיצוניות, תחזוקה ירודה של העור, חמורים יבלתיים-גנטיים במוצרי טיפוח, אפקטים של מזג האויר, סבונים אלקליים ודטרגנטים קאוסטיים. זרימת ה- Sebum מהבלוטה ה- Sebaceous נפגעת, Sebum העור מביא לגודש בנקבוביות ומצב זה מוביל לעיתים קרובות להיווצרות נקודות שחורות וזיהומי עור.

גם גורמים כגון לחץ ומתח נפשי, ממושך או רגעי, יכולים להביא להיווצרות הנגעים הנ"ל, כתוצאה מגרימת חוסר איזון הורמונלי. בנוסף, הגורמים ההורמונליים של מחזור הווסת, הריון או שינוי בצריכת גלולות כנגד הריון, בין אם מדובר בהפסקה בנטילת הגלולות, התחלה, או החלפת סוג הגלולות, כל אלה יכולים גם הם לגרום להפרשה מוגברת של Sebum ולהיווצרות Acrokarciosis בנקבוביות.

נכון להיום, אין בנמצא פתרון מספק לבעיות עור אלו ולשם כך, פיתחו החוקרים במעבדות ד"ר לידיה דיינוב את סדרת המוצרים קוראליין. מוצרי הסדרה מעניקים טיפול חדשני לתופעות כגון נקודות שחורות, זיהומי עור וחטטים, ביעילות מוכחת ומבלי לייבש את העור. העור נותר נקי וטהור ומטופלים מדווחים על תחושת הקלה והרגשה של "עור חדש" וזוהר. מוצרי ד"ר לידיה דיינוב נמצאים כיום בשימוש אלפי נשים ומומלצים בחום על-ידי מאות קוסמטיקאיות בכירות הנהנות ממתן פתרון הולם ללקוחותיהן בסיוע סדרת המוצרים.

ateroma2ליאה-וייזר-סבום

טיפול חדשני ביעילות מוכחת ומבלי לייבש את העור

לידיה-דיינוב-ליאה-וייזר

מוצרי ד"ר לידיה דיינוב שוויץ מבית ליאה וייזר

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.