מותג טיפוח הציפורן האמריקאי CUCCIO ישווק בלעדית על-ידי חברת גלוטק

מותג טיפוח הציפורן האמריקאי, המיועד לשוק המקצועי, ישווק בישראל על-ידי חברת גלוטק הוותיקה ויציע לבונות הציפורניים המקצועיות את מגוון מוצרי CUCCIO במבחר גוונים חדשים, בפורמולות משופרות מועשרות בפיגמנטים ובקולקציות מעודכנות, במקביל להופעתן בארה”ב ובמדינות העולם בהן משווק המותג המוביל.

כחלק מהכנת מערך ההדרכה לבונות הציפורניים, השתתפה נציגת גלוטק, ליאת כהן, המדריכה הראשית של CUCCIO בישראל, בכנס בינלאומי של המותג שנערך בלוס אנג’לס וכלל הרצאות, הדגמות, חשיפת המוצרים החדשים והפורמולות המעודכנות של המותג ואף סיור במפעלי החברה.

“צפויות לנו ללא ספק עונות מרגשות ומלאות בחידושים טכנולוגיים, שיתחילו כבר בעונת הסתיו הקרובה של 2016” מספרת לנו ליאת ומוסיפה: “במהלך הביקור בכנס הבינלאומי של CUCCIO שבו השתתפו נציגות מכל העולם, משווקים לצד מדריכות ראשיות ופרזנטורים של המותג, אפשר היה לחוש שני דברים מרכזיים: האחד, החברה נמצאת כל הזמן בתהליך של שיפור המוצר, בין אם מדובר בהעשרת הפורמולות בפיגמנטים וחיזוק היציבות שלהן ועד הרחבת קשת הגוונים הקיימת תוך שמירה על המאצ’ים המפורסמים של CUCCIO, שהם התאמה מושלמת בין גוון הלק לגוון הלק ג’ל התואם. הדבר השני, שניכר מאוד בהתנהלותה של החברה, שהיא מקפידה להקשיב לשטח – קברניטי מותג CUCCIO מחוברים מאוד ללקוחות ומקבלים כל הזמן פידבקים מבונות הציפורניים. הם קשובים לצרכים שלהן ועובדים כל הזמן להתאים את הפורמולות לעבודה הפרקטית במכון הציפורניים, להתאים את המוצר לעבודה מהירה וקלה שהתוצאות שלה תמיד משביעות רצון ללקוחה הסופית ומאפשרת לבונת הציפורניים לבצע את העבודה במהירות ובמקצועיות”.

CUCCIO-VENEER-קוציו-גלוטק

CUCCIO – משווק בישראל בלעדית על ידי גלוטק

אחד המוצרים המעניינים שתשווק גלוטק הוא אבקת בניה בתלת מימד 3D של המותג CUCCIO המאפשרת עיצובים בתלת מימד ללא שימוש באקריל מצד אחד ועדיין עם מרקם מאוד נוח לעבודה מצד שני. “הפורמולה יציבה, עירבובי הפיגמנטים יוצרים גוונים מדהימים וחשוב מכל, היעדר האקריל בריא יותר ושומר על בונת הציפורניים.” מסבירה ליאת. כרגע משווקים כ-70 גוונים ובקרוב תושק גם קולקצית הסתיו, לצד מאצ’ים חדשים וג’ל לבניה T3 עם פורמולת יציבות משופרת ב-6 גוונים.

CUCCIO-VENEER-MATCH-MAKERS-

מאצ' מייקרס של קוצ'יו – משווק בלעדית על ידי גלוטק

t3_led_master_kit_cuccio

T3 led master kit – CUCCIO

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.