כשהמציאות עולה על הדימיון: מה לא יציעו לנו כדי להיראות טוב יותר?

קרם פנים מגללי זמיר, הצרת היקפים בהקפאה, שימוש בחלזונות, בקורי עכביש, ופילינג אש. מה לא יציעו לנו כדי להיראות טוב יותר?

מאת שולי הראל רודריג, מנכ"לית חברת SR קוסמטיקס

אם נחפש את מגוון הטיפולים החדשניים, ה"טרנדיים" שאולי סוף סוף יתרמו ויענו לאיזה שהוא מצרכי העור שלנו, המשתנה עם הזמן, יתכן וניתקל בכמה הצעות שיראו וישמעו לנו הזויות למדי. לקרוא ולא להאמין.

הגרסה היפאנית החדשה להצמחת שיער על ראש קירח היא חפיפה עם זרע של שור. כן קראתם נכון. אם יש לנו החלקה יפאנית יש לנו עכשיו גם חפיפה מאתגרת. זה כבר מעבר לליקוק לשון הפרה לצמיחת השיער, עלינו בדרגה. (איך לעזאזל מתכוונים מפתח השיטה להשיג זרע של שור בכמויות מסחריות? אני לא בטוחה שאנחנו רוצים לדעת). שמעתן או ראיתן איך מכווצים לסת שמוטה או ממדי גוף "גדולים" או אולי אף סנטר או עכוז רחב? לפעמים יש תשובה ביזארית כמעט לכל: שיטת המסאג' ה- J Body לפיסול הגוף, שהומצאה על-ידי קאזוהיטו נגסאקה, מבטיחה לך גוף קומפקטי, מתנים צרות אגן כמו גיטרה ופנים כמו של תינוקת בת שנתיים. שווה לך? ואם את לא מסופקת או שבעת רצון יש לך לקינוח קרם פנים מגללי זמיר.

אם פעם חשבת שאת משתמשת בקרם אורגני-טבעי, דעי כי רק את היא הרוקחת האמיתית לתכשיר האורגני. את רוקחת ולא מורחת, כמו שמורחים אותנו בחוץ. וכנראה שיש לנו לאן לרוץ. גללים של ציפור הזמיר משמשים את הגיישות ואת השחקנים היפאנים, כדי להסיר את האיפור הכבד מעל פניהם. כיום, אותן ההפרשות ממוחזרות ועוברות סטריליזציה בקרני UV. לאחר מכן, יהיה זה נחמד וריחני להכין מסכת אנטי-אייג'ינג שיש הטוענים, שאכן נפלאות תוצאותיה. גם הציפורניים שלנו יעברו מטמורפוזה לשיתטם של היפנים: הן יהיו מקושטות בציורים של ציירים נחשבים בשיטת ההתזה למראה ויטרא'ז עליז ושפוי מעט יותר.

שולי-הראל-SR-COSMETICS

שולי הראל רודריג, מנכ"לית חברת SR קוסמטיקס

דגיגים שנוגסים בכפות הרגליים ושפתונים בטעמים מוזרים

אני, שאיני טובה בדגדוגי כפות רגלי, סבלתי בשקט וספרתי כבשים. "הפירינאים" הקטנטנים כרסמו בנחת את ארוחת הגורמה שלהם בדמוי העור המת של כפות רגלי, תוך שהם מותירים אחריהם כף רגל חלקה ואכילה.  הטיפול הגיע לפני כמה שנים למכוני הספא בארץ, אך כנראה מפאת תחזוקה לא פשוטה ואולי גם בגלל שלא כולם מעכלים בקלות את המחשבה של משהו שנוגס באיטיות בכף רגליך, הטרנד לא התפשט למימדים היסטריים.

גם שפתונים בטעמים מוזרים תוכלו למצוא: מקבץ של טעמים עם ריחות של גרביים מסריחות למשל (כן, כן), מלפפונים בחומץ, נקניק קבנוס, גבינה… שפתונים בשלל טעמים והכל לטעמו הטועם.

ריפוי בעזרת חלזונות והצרת היקפים בעזרת הפריזר

בגינה של ביתי יש המון ברל'ה וכשהייתי ילדה תמיד זימרתי לחילזון שייצא מהקונכייה שלו. לא דמיינתי לי שאפגוש את החלזונות כחלק מתיאוריה מרפאת עור. לעיתים אני תוהה: כמה רחוק אפשר להגיע וכמה גדולה תהיה האשליה והכמיהה לשימור נעורי נצח? איך נדע מה באמת נכון לנו? מה אמיתי ומה סתם קשקוש? התיאוריה טוענת כי היא נסמכת על בסיס מדעי: חקלאים יפאנים סיפרו שריר שחלזונות השאירו על הידיים שלהם בעת שטרחו בשדות, תרמו לכך, שגידולי עור ויראליים ויבלות נעלמו או נרפאו לחלוטין. נשמע הגיוני מעט, מכיוון שידוע שלרוק האנושי ישנם תכונות אנטיספטיות ורפואיות. ישנן תרבויות המשתמשות למטרת ריפוי בעלוקות, או בקורי העכביש למטרת ריפוי פצעים. בכל מקרה לפחות כדי לנסות, צריך רק לחכות לתקופת החורף בו הברל'ה  יצא החוצה. רק תדאגי לו למקלחת מחטאה קודם שתניחי אותו על עור פנייך. אינך יודעת היכן היה מיקומו קודם.

טיפול לגוף ייחודי וטרנדי נוסף, מציע דרך ייחודית להיפטר מהשומן העודף שבאזור הירכיים והישבן. הפתרון הקונבנציונלי הוא לסגור את הפה ולהתאפק, לשלב ספורט ואורח חיים תזונתי בריא. אפשר גם להסתגף, לראות ולא לבלוע, לאכול חצי ולחלום על מנה מוגדלת. הטיפול ה"חדשני" מציע Cool-Sculpting טיפול שבו את מוכנסת  למקרר להקפאה כמו בשר בפריזר. קר לך, את קופאת, אך למי זה אכפת. הרעיון הוא לקרר את תאי השומן באזור הבעייתי עד שהוא קופא ואז לשבור אותו ולסלק אותו מגופך. (לא המצאתי, זה מה שמציעים מפתחי השיטה). יש רק להיזהר שגופך לא יפוסל לנצח בקרח… ושלא תידמי לרגע לאשת לוט שקפאה כשהסתכלה בשוגג אחורנית. אבל המטרה מקדשת ומקודשת. את חוזרת עם פנים קפואות, ללא שום קמט, שום הבעה, שום חיוך. פשוט קפואה מאהבה. ומה קורה עם השדיים שלך? הס מלהזכיר.

חזיה פנימית מסיליקון, הקזת דם ופילינג אש

הגרביטציה עובדת על כולנו . הכל בירידה. פתרון עכשווי ונכון הוא ניתוח הרמה. חלופה יצירתית? חזיה פנימית. שואלת את עצמך מה זה? מדובר בפרוצדורה לנשים עם עוגן חזק כשיריעות סיליקון מוחדרות מתחת לעור השמוט וקשורות עם רצועות מחומר טבעי כמו משי, או חוטים, נוסח אותם חוטים המוחדרים כיום בפרוצדורה קלה, כדי לעגן את השד הרפוי. תחליף לחזייה אנושית. למרבה הפתעתי קיבל הטיפול אישור ה-CE  לשיווק המוצר באירופה. אבל חכי קצת, אני אישית הייתי ממתינה לאישור ה- FDA האמריקאי הנוטים מעט להחמיר יותר. וטוב שכך.

עוד טיפולים מעוררי מחלוקת? בבקשה: הטיפול בהקזת דם והזרקתו החוזרת נוסח הזרקת תאי-שומן לעור הפנים. הטיפול נסמך לכאורה על תאוריות, שלטעמי אינן מוכחות דיין, מעולם הרפואה והפיזיולוגיה, אבל הפיתוי והפיתיון גדולים מההיגיון. השימוש מבוסס על פציעה ושימוש בפלזמה עשירה בטעויות שמקורה במטופל עצמו. הפלזמה מוזרקת לעור תוך ,שהגוף מתחיל בתהליך ריפוי טבעי של הרקמות בעור הפנים. הטיפול די מזכיר לי את טיפול המזותרפיה, שהנני מעריצה גדולה בנראות תוצאותיו.

אחרון חביב, פילינג אש, על הפנים: הפנים נמשחות בסוג של אלכוהול. תוך שנייה העור מודלק בברנר עם ריח של בשר חרוך באוויר. מיד הוא נכבה כעבור כשבוע העור מתקלף, אחרי שגוון העור השחום ביותר והעור הנגלה בהיר, יפה ונטול  קמטים או כתמים. תיאורטית, הפעולה עצמה של כווית האש נכונה, אך מה יקרה אם נטעה לרגע קט והכוויה תיהפך לקבועה ודלקתית, לדעתי זהו גימיק מדאיג, היפה רק לסרטוני אימה.

וכאן אני נפרדת מכם עם סיפורי הטרנדים ההזויים ביותר. אך מי יודע, גם מסעות בדיוניים לעיתים מתגלים כנכונים. ומה נאחל לעצמנו? שתמיד נאהב את עצמנו ושנתמכר רק למה שעושה לנו טוב יפה ובריא והגיוני.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.