מה דעתכם על טיפול בשש ידיים, בשלושה אזורים שונים בגוף?

רשת טיפולי הטיפוח והיופי yullia מציעה טיפול מפנק במיוחד: טיפול חוויתי בשש ידיים על-ידי שלוש מטפלות בשלושה אזורים שונים בגוף: פנים, ידיים ורגליים.

טיפול חוויתי ייחודי בשלושה אזורים שונים בגוף. זה מה שמציעים ברשת טיפולי הטיפוח והיופי yullia המרחיבה את מגוון הטיפולים ומציעה טיפול מפנק בשש ידיים. "מדובר בטיפול עוצמתי המשלב שלושה אזורים שונים בגוף – פנים, ידיים ורגליים." מסבירים ברשת. "טיפול בשש ידיים כבר אינו מיועד רק לכוכבות הוליוודיות, נשות עסקים עסוקות או למעושרות. הוא מתאים לכל אחת ואחד שמעריכים את שוויו של הזמן ועדיין רוצים להתפנק מדי פעם משעה קלה ומענגת של השקעה וטיפוח עצמי."

טיפול-ב6-ידיים-yullia-

טיפול ב-6 ידיים ברשת טיפולי הטיפוח והיופי yullia. צילום: יח"צ

שלוש מטפלות בו זמנית

"הטיפול הינו חוויתי ועוצמתי המתבצע על-ידי שלוש מטפלות בו זמנית, בשלושה אזורים שונים בגוף הזוכים, כל אחד ממטפלת אחרת להתמקדות ייחודית. טיפולי פנים, טיפול ידיים וטיפול רגליים".

ברשת מסבירים כי ניתן לשלב בין הטיפולים השונים על-פי בחירה:
•    טיפול פנים יופי אקספרס הכולל טיפול פילינג שמחדש ומנקה את עור הפנים, משפר את זרימת הדם ומעורר את צמיחת התאים, מסכה ארומטית לצורך הרגעת העור והזנתו, סרום להחדרת ויטמינים ומינרלים המגנים ומונעים הזדקנות של עור הפנים ולסיום מריחת קרם לחות פנים וקרם עיניים למראה צעיר ורענן.
•    טיפולי ידיים – מניקור / שיוף ולק / ג'ל מניקור.
•    טיפול רגליים – פדיקור /שיוף ולק / פדיקור ג'ל.

טיפול-ידיים-רשת-יוליה

טיפול ידיים ברשת יוליה. צילום: יח"צ

רשת yullia – מקפידים לשמור על חוויה ייחודית

רשת הטיפוח המובילה בישראל, נוסדה בתל אביב בשנת 1998, על ידי יוליה גל, אשת עסקים ויזמת מובילה בתחום היופי. מאז ועד היום, yullia  מקפידה על סטנדרטים בינלאומיים ובלתי מתפשרים של איכות, עיצוב ושרות.

הרשת מתמחה במגוון טיפולי קוסמטיקה מקצועיים, מקצות הציפורניים ועד לטיפולים ייעודים לעור הפנים ומונה 9 סניפים מצליחים. מתוכם חמישה סניפים בתל אביב הממוקמים בלב אזורי הבילויים והעסקים של העיר הגדולה וסניף "בית הספר" הנמצא בלב התחנה המרכזית החדשה, אשר מכשיר את הדורות הבאים של אנשי המקצוע בתחומי האסתטיקה.

בכל סניפי yullia  נשמרת בקפדנות החוויה הייחודית שבנתה את מוניטין הרשת ובזכותה נוהרים אל הסניפים לקוחות מכל קצוות הארץ ומכל הגילאים. בסניפים תמצאו אי של שקט ושלווה עם צוות מקצועי מוביל בתחומו העובר הכשרות קפדניות בכל תחומי היופי: מניקור בשיטת yullia, פדיקור רפואי מתקדם, עיסוי ממריץ לכפות הרגליים, עיצוב גבות בחוט וסכין בשיטה המסורתית המבטיחה דיוק מרבי, הסרת שיער בשעווה וטיפולי פנים איכותיים עם מוצרי המותג Christina ובהתאמה מלאה לצרכיי הלקוחה.

עיצוב הסניפים מותאם למיקום הגאוגרפי שלהם ולאופי האורבני בסביבתם, כמקובל בערים והאפנתיות בעולם.  yullia  היא חלק בלתי נפרד מהנוף העירוני, מתחם מואר, מזמין ובוהק בניקיונו שמפתה אותך להיכנס פנימה בצעד בטוח ולצאת ברגל קלה עם תחושת רעננות מנצחת.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.