4 מיליון עוקבים – טיילור היל היא השגרירה החדשה של המותג לנקום

הדוגמנית טיילור היל בת ה-20 היא הפנים החדשות של המותג לנקום. תצטרף כשגרירה ותתווסף לשורה ארוכה ומכובדת של שחקניות ודוגמניות כמו פנלופה קרוז, קייט וינסלט ולופיטה ניוגו.

בגילה הצעיר, הדוגמנית האמריקאית טיילור היל הספיקה להשתתף בקמפיינים ובתצוגות אופנה לבתי האופנה המפורסמים ביותר. לאחרונה, הצטרפה לחוג "המלאכיות" הנחשק של מותג אמריקאי מפורסם להלבשה תחתונה, ובכך הפכה מיידית לאחת הצעירות האהובות ביותר בדורה. הקסם והרעננות שלה משכו את תשומת הלב של מגזיני האופנה היוקרתיים ביותר, שכשכולם רוצים שהיא תככב על השערים שלהם. צלמי האופנה הגדולים ביותר צילמו אותה, בכללם מרט אלאס ומרקוס פיגוט, צמד הצלמים עטור הפרסים האחראי על הויז'ואלים של לנקום בשלוש השנים האחרונות. לא מכבר, טיילור היל הופיעה לראשונה על מסך הקולנוע בסרטו של ניקולס וינדינג רפן Nicolas Winding Refn "דוגמניות ושדים" The Neon Demon.

עם מבט מלא הבעה המבליט עיניים כחולות גדולות הממוסגרות ע"י גבות מודגשות, חיוך אולטרה חושני וסגנון שיקי-רוקיסטי, טיילור היל מקרינה ביטחון עצמי בצניעות ובענווה. היא מודל לחיקוי לדור שלם של צעירים וצעירות, חופשיים ואנרגטיים, העוקבים אחריה בסנאפצ'ט ובאינסטגרם, שם יש לה 4 מיליון עוקבים. מתצוגות אופנה ומאירועי שטיח אדום יוקרתיים, לפסטיבל קואצ'לה המפורסם, שם היא מותירה את רישומה יחד עם חברותיה, נערות ה"איט", טיילור היל חולקת את הרגעים המרגשים ביותר בחייה עם מעריצים ומעריצות ברחבי העולם כולו.

טיילור היל. שגרירה חדשה לחברת לנקום

אייקון של הדור שלה? קרוב לוודאי, אבל הרבה מעבר לכך. מעל לכל, אישה צעירה, חופשיה ומשוחררת, שכמו רבות אחרות, מתייחסת לפרדוקסים כמו אל אמנות האושר ומקור לאנרגיה חיובית. טיפוח האושר ונשים מעוררות השראה: מהמאפיינים המסמלים את לנקום יותר מכל. וכך, באופן טבעי, טיילור היל מצאה את מקומה בקרב הנשים החזקות, מעוררות ההשראה שכותבות את סיפורו של בית היופי מתחילתו.

"אנו שמחים לשיתוף הפעולה החדש עם טיילור, המייצגת את לנקום המודרנית, לנקום של תקופתנו, עם שילוב מעודן של חושניות, כנות ויופי מתוק ועם זאת בולט ומרשים" פרנסואז לימאן, מנכ"לית לנקום העולמית, מסבירה. "היא אישה צעירה מעוררת השראה בדורה: סקרנית עד מאד, בעלת ראש פתוח עם נקודת מבט חיובית על החיים."

"אני נרגשת מאד להצטרף ללנקום, כבוד גדול הוא לי. אני אוהבת את החזון מאחורי המותג הנשי הזה. התפקיד החדש של שגרירה הוא שלב חשוב בקריירה שלי, חלום שהפך למציאות," טיילור היל אומרת.

לנקום-פנלופה-קרוז

פנלופה קרוז לחברת לנקום

לנקום-לופיטה-ניונגו

לופיטה ניונגו לחברת לנקום

לנקום-קייט-וינסלט

קייט וינסלט לחברת לנקום

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.