ד"ר אינס ורנר: טיפול בחוטים להרמת פנים ושימור הקולגן

עם הגיל ישנם מספר גורמים המשפיעים על שינויים שהגוף עובר החל מאיבוד נפח, כיווץ שרירים, רפיון העור ודקיקותו. מעבר לכל אלה, מתמודד גופנו גם עם השפעת כוח המשיכה שהיא כבר כותרת לתחומים גדולים יותר. כיום ניתן לטפל באובדן הנפח על ידי חומרי מילוי מכל הסוגים, בכיווצי שרירים ניתן לטפל בבוטולינום טוקסין, מכשור אסתטי מתקדם יטפל ברפיון העור וימצק אותו- אך מה על כוח המשיכה?

בצניחה הנובעת מכוח המשיכה ניתן לטפל היום על ידי הרמה באמצעות חוטים: חוטים חדישים המוכנסים לרקמה מתחת לדרמיס, המסוגלים להרים את הרקמה על ידי זיזים בצורת משולשים קטנים מעוגלים.

מדובר בטיפול בעל אלמנט כפול לביצוע שתי פעולות: הרמת פנים, מה שאנו נוהגים לכנות בשם "מתיחה" והגברת ייצור הקולגן בעור. מקרו של הטיפול בארצות הברית והוא פרי פיתוח של ניסיון בשימוש חוט silhouette t באסתטיקה משמרת וניתוחית. מכאן גם קיבל הטיפול את שמו silhouette soft.

הטיפול מעניק אפקט הרמה טבעי ומיידי לצד שימור הולך ומתגבר של הקולגן. החוטים עצמם עשויים מחומר נספג לגמרי. משך הטיפול גם הוא נחשב ליתרון, במיוחד לאור העובדה שמדובר בפרוצדורה שאורכה כ-30 דקות בלבד ללא ביצוע חתך. מתצפיות על מטופלים שבהם בוצעה הפרוצדורה, מדווח על אפקט ארוך טווח של עד 18  חודשים. תכונות אלו הופכות את שיטת הרמת הפנים באמצעות חוטים לפתרון האידיאלי להרמת פנים ללא ניתוח.

silhouette soft 2

סילואט סופט – טיפול בחוטים להרמת פנים ושימור הקולגן. צילום: יח"צ חו"ל.

פעולה מתוחכמת ולא פולשנית

מדובר בפעולה מאוד מתוחכמת מצד אחד ולא פולשנית כלל מצד שני. בעזרת שתי דקירות קטנות, נוצר פתח מזערי דרכו נכנסים החוטים. באמצעות מחט מיוחדת, מעבירים את החוט בתוך רקמת העור ממש בדומה לתפירה. לאחר העברת כל החוטים, מרימים את הרקמה למיקומה החדש והרצוי,  ממש כמו בהרמת פנים ומותחים קלות את הפנים לגובה הרצוי בשני צדי הפנים. לאחר המתיחה גוזרים את שארית החוטים והפנים נשארות מורמות.

חשוב לציין כי החוטים הן חוטים מתפרקים, נמסים, כמו בחוטים רפואיים בניתוח – לכן השימוש בהם בטוח מאוד.

החלמה מהירה תוך מספר ימים

בטיפול מהסוג הזה אין חיתוך אלא רק מעבר של החוט על ידי מחט, לכן הריפוי לאחר הפעולה קצר ביותר. תוך כמה ימים, התחושה רגילה וקלילה לחלוטין והשגרה מתקיימת כסדרה, עם שינוי חיובי אחד – עם פנים מורמות. בימים הראשונים ישנה "תחושה של חוטים" אך זו נעלמת תוך פחות משבוע.

התשובה לשאלה: למי מתאים טיפול בחוטים? היא שהטיפול הולם את מי שמעוניין בהרמה של הגבות, הרמת לחיים , שיפור צניחת החלק התחתון של הפנים, הרמה של הצוואר, רפיון עור הפנים ומראה עייף ועוד.  הטיפול מותאם באופן אישי לכל מטופל ומטופלת לפי אזורי הפנים: לסת תחתונה, צוואר, קו המריונט או הגבות.

הטיפול מחזיק מעמד כשנה וחצי. מספר חודשים אחרי הטיפול- התוצאה משתפרת עוד ועוד אך על מנת לשמור על מראה מורם, מוצק ומתוח מומלץ להקפיד לשלב הזרקות בוטוליניום וחומרי מילוי למען שימור של מראה צעיר ככל הניתן. דרך נוספת אחרת להארכת משך זמן התוצאה הינה טיפול על-ידי גלי רדיו למיצוק הרקמה. באמצעות מכשור מתקדם נתין לשלב בדרך כלל טיפול על ידי חוטים גם עם טיפול גלי רדיו.  כך הרקמה מתחזקת והתוצאה של הרמת הפנים על ידי חוטים נשארת לאורך זמן.

silhouette soft

silhouette soft – טיפול הרמת פנים באמצעות חוטים.

הכותבת היא ד"ר אינס ורנר, מומחית לרפואת עור במרכז ורנר קליניק לאסתטיקה.

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.