ביוטי סיטי ומותג Dove מציגים: נשים אמיתיות על המסלול.

תצוגת אופנה בהשתתפות נשים שאינן דוגמניות מקצועיות (ולזה כנראה התכוונו במותג כשכינו אותן "נשים אמיתיות") בחסות המותג Dove ובמסגרת ביוטי סיטי של חברת סופר-פארם, צעדו הנשים בבגדי ים על מסלול התצוגה.

לפני שנתחיל, שתי הבהרות: כשקיבלנו את הודעת היח"צ על התצוגת בגדי הים, "קפץ לנו לעין" הביטוי "נשים אמיתיות". לשון ההודעה: "אתמול (5/7) התקיימה לראשונה בישראל תצוגת אופנה בהשתתפות נשים אמיתיות בבגדי ים, בחסות המותג Dove מבית יוניליוור, במסגרת ביוטי סיטי סופר-פארם". אז למען הפרוטוקול, נדגיש כי השימוש בביטוי "נשים אמיתיות" מצחיק מצד אחד ומקומם אותנו מצד שני – כי הרי כל הנשים אמיתיות. אין רובוטים שצועדים על הבמה. ואם הכוונה היתה להחריג את דוגמניות השדופות או את הנשים שעברו התערבות כירורגית כזו או אחרת בגופן, כדי להרגיש יותר טוב עם עצמן (המשיכו לקרוא ותגלו שזו אחת ממטרות הקמפיין של המותג) – אנחנו מתנגדים בכל תוקף להחרגה הזו. כולן, כולן נשים אמיתיות ואנחנו אוהבים את כולן. נוסיף עוד יותר מזה – בדיוק כמו ששלומי סרנגה שר: "כל הנשים יפות". אנחנו מסכימים לגמרי.

עכשיו אפשר להמשיך לספר על התצוגה. אה, רגע, אמרנו שתי הבהרות. נכון. מוסיף ההערות הוא גבר. הנה, אמרנו את זה. מה תעשו לי? 🙂

4-דאב-נשים-אמיתיות-יופי-פרו

נשים יפות על המסלול. ביוטי סיטי 2016. צילום: לנס הפקות

ב-Dove מאמינים שיופי קיים במגוון גילאים, מידות וגוונים וכי אין מודל אחד ליופי, והחליטו לאפשר לנשים לחגוג את היופי שלהן על המסלול. ברוח זו, המפיק מוטי רייף, גייס לתצוגה נשים אמיתיות בהן: גאולה דרור בת 75 סבתא לשתיים מתגוררת ב"אחוזת ראשונים"; מתניה בר שלום בת 59 מעמק חפר, אמא לשישה ילדים וסבתא לנכד וליז לוי, בת 31 מהוד השרון, נשואה ואם לשניים. נשים אלו בחרו לחגוג את היופי שלהן על המסלול במטרה לעודד נשים רבות לאהוב את עצמן ולחגוג את היופי שלהן.

המותג Dove חרט על דגלו לפני שנים רבות לעורר דיון אודות הגדרת היופי (שוב הערת העורך: נראה לי שהצלחתם קצת), בסביבה ותרבות שמכתיבות מודל אחד ליופי שאינו תמיד בר השגה. השפה התקשורתית של Dove מציגה בפרסומות המותג נשים אמיתיות המייצגות את קהל הנשים הרחב באופן ריאליסטי ומעורר הזדהות. בנוסף, פועל המותג Dove לשינוי גם באמצעות עשייה חברתית. בשנת 2004 הוקמה קרן Dove העולמית למען חיזוק הדימוי העצמי, הפועלת כיום בעשרות מדינות בעולם ובהן ישראל.Dove  בישראל הצטרפו למשימה העולמית ויזמו את תוכנית "בעד עצמי" הפועלת מזה שנים בשיתוף משרד החינוך, ועשרות אלפי בני ובנות נוער נחשפו אל התכנית עד כה. מטרת התוכנית להוביל לשינוי באמצעות חינוך ולהעניק לבנות ולבני הנוער את הכלים הדרושים לפיתוח הערכה ודימוי עצמי חיוביים.

2-דאב-נשים-אמיתיות-יופי-פרו

חגיגה של נשיות בחסות המותג Dove. צילום: לנס הפקות

עדה גיל, מנהלת שיווק Dove בחברת יוניליוור: "ממחקר בינלאומי שערך המותג עלה כי בעיות דימוי עצמי מתחילות כבר בגיל צעיר. 11% בלבד מהנערות מגדירות את עצמן יפות ו-6 מתוך 10 נערות נמנעות מפעילות חברתית מכיוון שהן מתביישות בגוף שלהן. החזון של Dove הינו יצירת עולם בו כל אישה מכירה ביופייה, דרך הרחבת התפיסה הסטריאוטיפית של היופי. המסלול נתפס בעיני רוב האנשים כמקום השמור רק לדוגמניות, ועל אחת כמה וכמה שמדובר בתצוגה של בגדי ים. אנחנו ב-Dove מאמינים שעל המסלול צריכות לצעוד נשים שיכולות לייצג כל אחת מאיתנו. אנחנו גאים להיות אלו שנותנים במה לנשים אמיתיות, בטוחות בעצמן, עם מראה שונה ומגוון לחגוג את היופי שלהן על המסלול."

השנה ביוטי סיטי 2016 הוקם בהשראת מגזיני הנשים המובילים בעולם ועל מנת לייצר שיחה על יופי, אופנה, בריאות, העצמה נשית, קריירה ומשפחה באמצעות הרצאות ופאנלים בהם ישתתפו נשים מובילות ומעוררות השראה בישראל. כל אלה הם חלק בלתי נפרד מהשיח ומעולמן של נשים וחיים זה לצד זה.

תצוגת בגדי הים של מותג Dove ביוטי סיטי 2016. צילום: לנס הפקות

אמיתית, לא אמיתית, למי אכפת. יפהפיה וזהו. צילום: לנס הפקות.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.