דרמלוג'יקה מצילה את העור: משיקה מסיכת הצלה רב תכליתית לעור עייף.

מותג הקוסמטיקה הבינלאומי דרמלוג'יקה מציג את צ'רקאול רסקיו מסק Charcoal Rescue Masque מסיכת הצלה ("רסקיו") רב תכליתית, מטהרת, מבהירה ומרגיעה לעור עייף וחסר ברק במצבי סטרס.

המומחים לבריאות העור בדרמלוג׳יקה בשיתוף עם מדעני מכון המחקר הבינלאומי לבריאות העור The Intrernational Dermal Institute, חוקרים כל העת תרכובות של מרכיבים פעילים חדשניים ואת השפעתם על בריאות העור. אחד מהמרכיבים המעניינים ביותר כיום בענף הקוסמטיקה הוא הפחם. הפחם המעניין ביותר הוא הפחם הפעיל מיפן Activated Binchotan .Charcoal לפחם איכותי זה יש יכולת פיסית מיוחדת לספוח אליו פי 1000 רעלים מעור הפנים ממשקלו של הפחם עצמו, דבר שהופך אותו למעניין במיוחד כמסיכה מטהרת.

מסיכת הפחם החדשה מבית דרמלוג׳יקה הינה מסיכה פעילה רב תכליתית המיועדת לכל מצבי העור. היא משלבת פחם פעיל עם מגוון של מרכיבים פעילים כגון סולפור וחומצות פירות. בנוסף מכילה המסיכה מרכיבים אקזוטיים כגון אפר וולקני, בוץ מן הים ועלי מנטה סיציליאנית הפועלים על העור באופן כימי ופיזי להסרה של תאים מתים וטיפול בסימני הזדקנות, פצעונים ורגישות בעור.

מסיכה זו מתאימה מאוד כמסיכת הצלה ״רסקיו״ כשהעור נראה עייף וחסר ברק. מסיכת צ׳רקאול רסקיו החדשה מטהרת מאוד, מבהירה, מחייה, מעדנת ומרגיעה את העור ומעניקה לו מראה בריא וזוהר מתאימה לכל סוגי ומצבי העור.

Charcoal-Resc-Masq-Tube-sta

צ'רקאול רסקיו מסק Charcoal Rescue Masque מסיכת הצלה רב תכליתית לעור מבית דרמלוג'יקה.

את המסיכה ניתן להשיג בכל נקודות המכירה המורשות של דרמלוג׳יקה בפריסה ארצית, במכוני הקוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא. ניתן להשיג גם בספאים של רשת הולמס פלייס ספא בפריסה ארצית ובכל נקודות הספא של רשת ישרוטל. לאיתור נקודות מכירה מורשות – 0732-10-20-30 ובאתר dermalogica.co.il

אודות דרמלוג׳יקה: דרמלוג׳יקה הינו מותג מוביל בעולם בקרב דרמתרפיסטיות ורופאים, מכוני קוסמטיקה ומרכזי בריאות וספא מובילים. תכשירי דרמלוג׳יקה אינם מכילים חומרי ריח וצבע מלאכותיים, לנולין ואלכוהול ומעולם לא נוסו על בעלי חיים. הם נמכרים ב- 90 מדינות בעולם בנקודות מכירה מורשות בלבד בהן ניתן לקבל ללא תשלום איבחון ומיפוי קליני של עור הפנים בשיטת פייס מפינג
Face Mapping™  Skin Analysis.

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.