לצד כל החידושים, מסתבר שטיפולי פילינג עדיין פופולריים מתמיד

על-פי נתוני החברה האמריקאית לניתוחים פלסטיים ואסתטיים, טיפולי פילינג נמנים על חמשת הטיפולים האסתטיים המבוקשים ביותר. נתון זה אינו מפתיע, לאור העובדה שטיפולי פילינג נחשבים כיום לאחת השיטות המתקדמות והיעילות ביותר הידועות לחידוש ולהצערת העור. טיפולים אלו משיגים תוצאות מרשימות, בפיגמנטציה וכתמי גיל, גוון עור בלתי אחיד, קמטים וקמטוטים, מראה עור עמום ונטול חיות, אקנה, עור מחוספס ונזקי שמש.

מאת בלה גאי, קוסמטיקאית מוסמכת ראשית HL

פילינג מכני, אנזימטי וכימי

השיטות הקיימות לביצוע פילינג כוללות פילינג מכני, אנזימטי וכימי. הפילינג המכני מבוסס לרוב  על חומרים המכילים גרגרים, שיוצרים אפקט מכני של גירוד העור, בעוד שהפילינגים האנזימטיים מבוססים על אנזימים פעילים, אשר ממיסים את החומר הקושר בין תאי העור, ופועלים לפירוק ולהסרה של התאים המתים. הפילינג הכימי מבוסס על רכיבים כימיים – טבעיים או מסונתזים, הפועלים אף הם להמסה ולפירוק. טיפולי הפילינג במכון הקוסמטי המוגדרים כבינוניים עד שטחיים, מבוססים על סדרה בת מספר טיפולים ומאפשרים להשיג תוצאות מרשימות בהצערת העור – ללא סיכונים, כאבים ותופעות הלוואי.

פילינג מקצועי וביתי

שילוב טיפולי פילינג ביתיים בשגרת הטיפוח היומיומית לצד הטיפול בתכשירים לניקוי העור, לליחוחו ולהזנתו, מאיץ את תהליך התחדשות העור ומביא להשגת מרקם עור רך ורענן, גוון עור אחיד ומראה בריא, חלק וקורן. תכשירי פילינג ביתיים פועלים על ידי המסת החומר הבין-תאי, ובדרך זו מסירים את תאי העור המתים בשכבת האפידרמיס, ממריצים את מחזור הדם ומגבירים את קצב תחלופת התאים.

הידע וההבנה המצטברים ממחקרים הובילו בשנים האחרונות לפיתוח תכשירי פילינג מקצועיים וביתיים המבוססים על רכיבים מתקדמים, בעלי מנגנוני פעילות אפקטיביים במיוחד:

  • חומצות אלפא הידרוקסיות – חומצות אלו, שמקורן בפירות, סוכר וחלב, הוגדרו כאחד המרכיבים היעילים ביותר בטיפולי אנטי אייג'ינג ובשיקום נזקי שמש. מנגנון הפעילות העיקרי שלהן הוא באמצעות פירוק והסרה של תאי העור המתים. בנוסף, הם מעודדים את ייצורם של מרכיבים חשובים בעומק העור, בהם קולגן וחומצה היאלורונית.
  • חומצה בטא הידרוקסית (סליצילית) – חומצה זו מחלישה את הקשרים בין תאי העור המתים ומסייעת בקילוף ובחידוש העור.
  • אנזימים – כגון פפאין, ברומליין, סאבטליזין וליפאז, שמפרקים ומסירים את תאי העור המתים. רכיבים אלו משמשים בפילינגים האנזימתיים, ומסייעים לחידוש ולשיפור מרקם העור.
  • רטינול – מזרז את התחדשות תאי העור, משפר את זרימת הדם ואת אספקת החמצן לעור.
  • מיקרו גרגרים – תכשירי פילינג ביתיים המשלבים פעילות מכנית מכילים מיקרו גרגרים עדינים, המנקים את שכבת העור העליונה ומסייעים להסרת התאים המתים ולהחלקת העור.

נוסף על כל אלו, מכילים תכשירי הפילינג המתקדמים רכיבים פעילים, כגון ויטמין C, המבהיר את העור ופועל כנוגד חמצון עוצמתי; תמצית ענבים, המגנה על סיבי הקולגן ופועלת להאטת הזדקנות העור; חומצות אמינו, הפועלות לתיקון נזקי שמש, וכן תמציות צמחים, ויטמינים ומינרלים חיוניים נוספים. כל אלו מגבירים את אפקט הפילינג בחידוש ובשיקום העור, ובד בבד, מספקים מענה למצבו ולצרכיו הספציפיים.

חברת הקוסמטיקה המקצועית HL הידועה בזכות תכשירי הפילינג המקצועיים והפעילים שלה בקרב קוסמטיקאיות, משיקה בימים אלה סדרת תכשירי פילינגים מתקדמים לטיפול ביתי. הסדרה כוללת 5 תכשירי פילינג, ביניהם: מיקרו פילינג, אנזימטיק פילינג, ריוויל פילינג, ווייט פילינג וסופרליפט פילינג. תכשירי הפילינג החדשים, מבודלים ברכיבים הפעילים שלהם: חומצות אלפא הידרוקסיות טבעיות המופקות מפירות, אנזימי פפאין וברומליין, חומצות אמינו, ויטמין B3 וויטמין C ובשיטת הפעולה ואופן השימוש. הייחודיות בסדרת הפילינגים הביתית החדשה של HL היא המגוון הרחב וההתאמה הייחודית של התכשירים לצורכי ומצב העור.

 

 

 

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.