הדוגמניות ויקה ואנה בול בקמפיין ביוטי לחברת PRECISE

מותג הקוסמטיקה והאיפור המקצועי PRECISE, בחר בדומנית אנה בול לסוכנות 'יולי' ובדומנית ויקה לסוכנות  לסוכנות MC2  לפרזנטוריות שיובילו את קמפיין הפרסום החדש של המותג.

אנה בול-בת ה27,  מוכרת בעיקר לאלה מאיתנו שעקבו אחר העונה השישית של תוכנית הריאליטי 'האח הגדול'. בול מדגמנת כבר מגיל 16 ומדורי הרכילות דואגים לעדכן במידע החשוב שהיא גם מתחזקת זוגיות עם אחיו של אליאב אוזן, משתתף אחר מאותה עונת 'האח'. הפרזנטורית השניה של המותג, ויקה בת ה-29 מוכרת כדוגמנית בינלאומית, מתגוררת ועובדת בשנים האחרונות בבירת אנגליה, לונדון. ברזומה של ויקה אפשר למצוא קמפיינים בינלאומיים כמו קמפיין האיפור למותגים כמו דולצ'ה וגבאנה וקמפיין למותג דיור. בלונדון כבר הספיקה ויקה לככב במגזינים הגדולים ביניהםהמגזין ווג והמגזין ELLE.

אנה-בול-ויקה-פרסייס-איפור

הפנים החדשות של קמפיין האיפור למותג פרסייס

הבחירה בצמד הדוגמניות, כך לדברי בעלי מותג פרסייס אריאלה רמי ודרור נתן, נעשתה לאחר חיפוש מקיף וממושך לאיתור פנים חדשות למותג. "הבנות מייצגות מבחינתנו שילוב מושלם בין ניחוח בינלאומי ליופי ישראלי" הם מסבירים.

"כל מוצרי הטיפוח והאיפור של חברת פרסייס מיוצרים מתוך היכרות מעמיקה וארוכת שנים עם העור בכלל והעור הישראלי בפרט וצרכיו המשתנים בהתאם לאקלים שלנו. אנו עובדים עם חומרי גלם פעילים איכותיים ועדכניים ועם מחקרים קליניים מוכחים במטרה לפתח מוצרים מנצחים, שיעניקו לעור את כל מה שהוא זקוק לו וישיגו תוצאות מהירות, איכותיות ונראות לעין."

אנה-בול-ויקה-2-פרסייס-איפור

הפנים החדשות של קמפיין האיפור למותג פרסייס

השאר תגובה

המייל שלכם לא יפורסם. Required fields are marked *

*

הרשמי לניוזלטר וקבלי את הגיליון הבא לפני כולם!

שם

דואר אלקטרוני *

profashioncover88
בכל עת, ניתן יהיה להסיר את שמך מרשימת התפוצה.